Page 2 of 2

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 22 Jan 2013, 10:59
by plaza
Kad virzulis AMP, viens vārsts veras vaļā otrs ciet....vārstiem jābūt vienādi vaļā,tad ir pareizi.
Ja gribi precīzi salikt, tad jāizgatavo indikatora turētājs un vajag 2 indikatorpulksteņus....pirmo reizi čakars liels.
Vaza klasikas dzineja standarta sadales vārpsta ir gan nedaudz savādāk projektēta un tev kā lielam spečukam to gan vajadzētu zināt, ka ir neliela vārstu krustpunkta nobīde :lol: Tā ka ar regulējamo zobratu var ielikt tiešām precīzi gāzes sadales mehānisma atvēršanos un aizvēršanos.Principā jau vajadzīgs vēl trešis indikators , lai noteiktu virzuļa augšējo maiņas punktu

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 23 Jan 2013, 09:53
by Major

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 24 Jan 2013, 10:32
by elf
Kad virzulis AMP, viens vārsts veras vaļā otrs ciet....vārstiem jābūt vienādi vaļā,tad ir pareizi.
Ja gribi precīzi salikt, tad jāizgatavo indikatora turētājs un vajag 2 indikatorpulksteņus....pirmo reizi čakars liels.
Vaza klasikas dzineja standarta sadales vārpsta ir gan nedaudz savādāk projektēta un tev kā lielam spečukam to gan vajadzētu zināt, ka ir neliela vārstu krustpunkta nobīde :lol: Tā ka ar regulējamo zobratu var ielikt tiešām precīzi gāzes sadales mehānisma atvēršanos un aizvēršanos.Principā jau vajadzīgs vēl trešis indikators , lai noteiktu virzuļa augšējo maiņas punktu
Cik esmu runājies ar gudrīšiem un lasījis ....neviens citu variantu sadalenes iestādīšanā nav minējis....
izstāsti lūdzu kā tad ir pareizi?

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 29 Jan 2013, 14:48
by plaza
Kad virzulis AMP, viens vārsts veras vaļā otrs ciet....vārstiem jābūt vienādi vaļā,tad ir pareizi.
Ja gribi precīzi salikt, tad jāizgatavo indikatora turētājs un vajag 2 indikatorpulksteņus....pirmo reizi čakars liels.
Vaza klasikas dzineja standarta sadales vārpsta ir gan nedaudz savādāk projektēta un tev kā lielam spečukam to gan vajadzētu zināt, ka ir neliela vārstu krustpunkta nobīde :lol: Tā ka ar regulējamo zobratu var ielikt tiešām precīzi gāzes sadales mehānisma atvēršanos un aizvēršanos.Principā jau vajadzīgs vēl trešis indikators , lai noteiktu virzuļa augšējo maiņas punktu
Cik esmu runājies ar gudrīšiem un lasījis ....neviens citu variantu sadalenes iestādīšanā nav minējis....
izstāsti lūdzu kā tad ir pareizi?
Vaz standarta sadalenei krustpunkts nav virzuļa augšējā maiņas punktā bet gan nobīdīts nedaudz pirms -- tas ir ap 3 grādiem pirms maiņas punkta. lielais vairums sadales vārpstu ir arī tā projektētas. :D

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

Posted: 30 Jan 2013, 11:28
by elf
Paldies :)