Page 2 of 2

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 16 Jul 2012, 23:05
by rallyfan
Atvainojos, ka drusku ne pa tēmu!
Šodien pamēriju - Golfa dalītājam sēžas diametrs 34.5 cm, VAZ dalītājam 36.5 cm!
Kā zināms tad aizdedzes moments 5 grādus pirms AMP ir spēkā tikai brīvgaitā, bet tiklīdz palielina apgriezienus tā centrbēdzes regulators koriģē aizdedzi 15 grādu robežās un ja ir vakuma regulators tad vēl 6 grādu robežās!
Es stipri šaubos ka VW dalītājam šie lielumi būs tādi paši un tas nav mazsvarīgi! ;)
Zini kā mums servisā vienai škodai feliciai bija?
Arī iemetuši no kk golfa,viss ķipa iet un strādā,tikai nu kas kuram skaitās normāli,ja mašīna šķaud un klepo un lec uz priekšu uzsākot braukt,nu tad viss der!
Kad tomēr pasūtīja paredzēto,tad jā,tad arī viss aizgāja.A elektriķis bija tos gatavs uzspert gaisā,kas tur visu bija samudrījuši.
ta ka Fiat 124 - katram savs

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 17 Jul 2012, 00:08
by AldisBimbers
Diametrs mazāks kakliņam bija, bet derēja bez kādas pārejas, ar štoku nocentrējas ar blīvgumīju noblīvējas un ar kronšteinu nofiksējas! nekas nešķaudīja un ar apsteidzi viss kārtībā!

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 17 Jul 2012, 09:41
by K.Laipnieks
Diametrs mazāks kakliņam bija, bet derēja bez kādas pārejas, ar štoku nocentrējas ar blīvgumīju noblīvējas un ar kronšteinu nofiksējas! nekas nešķaudīja un ar apsteidzi viss kārtībā!
neizklausās pārāk nopietni. Nav garantija ka nesāks kautko spiest ārā.

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 17 Jul 2012, 12:50
by AldisBimbers
Un biedrs K.Laipnieks no sava datorekrāna redz cik nopietni mans kolēģis ielicis savam žigulim golfa aizdedzi? Kā minēju, kolēģis divus gadus brauc brauc bez problēmām!
Nevajag nemaz virpotāju ja rokas no pēcpuses neaug ;)

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 17 Jul 2012, 22:41
by girts.bricis
Un biedrs K.Laipnieks no sava datorekrāna redz cik nopietni mans kolēģis ielicis savam žigulim golfa aizdedzi? Kā minēju, kolēģis divus gadus brauc brauc bez problēmām!
Nevajag nemaz virpotāju ja rokas no pēcpuses neaug ;)
biedrs k.laipnieks, pēc tevis teiktā laikam ir ar tik līkām rokām, ka viņā būvētie motori izšķist pēc 3 km ja?

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 17 Jul 2012, 23:31
by AldisBimbers
Un biedrs K.Laipnieks no sava datorekrāna redz cik nopietni mans kolēģis ielicis savam žigulim golfa aizdedzi? Kā minēju, kolēģis divus gadus brauc brauc bez problēmām!
Nevajag nemaz virpotāju ja rokas no pēcpuses neaug ;)
Biedrs k.laipnieks, pēc tevis teiktā laikam ir ar tik līkām rokām, ka viņā būvētie motori izšķist pēc 3 km ja?
Tu tagad te naidu centies sataisīt?
Es esmu minējis, ka biedrs K.Laipnieks ir ar līkām rokām?
Vienkārši saku ne uz vienu netēmējot, ja nav līkas rokas no caurules var uztaisīt pāreju!

Cik noskaidroju no citiem man personīgi pazīstamiem šī foruma biedriem, biedrs k.laipnieks ir gados jauns pusis, kurš vēl mācās, nekādus motorus viņš nebūvē.

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 18 Jul 2012, 00:09
by K.Laipnieks
Un biedrs K.Laipnieks no sava datorekrāna redz cik nopietni mans kolēģis ielicis savam žigulim golfa aizdedzi? Kā minēju, kolēģis divus gadus brauc brauc bez problēmām!
Nevajag nemaz virpotāju ja rokas no pēcpuses neaug ;)
Gribēju teikt to, ja taisa tad taisa kārtīgi. Jo tie 2mm ar blīvi un hermētiķi aizpildīti nedod tādu pašu garantiju, kā izvirpota šaiba.

Un ja rokas no pēcpuses neaug, tad var arī mašīnu no makroflekša uztaisīt, kā jau to ir lietuviesi pierādījuši.

Re: Elektroniskā aizdedze

Posted: 18 Jul 2012, 00:45
by AldisBimbers
Protams, pieeja pareiza ja taisa tad taisa kārtīgi!
Mums toreiz nebija vajadzība jo aizdedze iesēdās ļoti labi, eļļas nopūdes un citu problēmu nebija un cik zinu arī nav!
Nu bet redz ar visu virpošanu 23Ls dārgākajā variantā un vēl paliek nauda vadiem un vāciņam :)
Bet labāk nopirkt jaunu oriģinālo par 38Ls ;)