Page 2 of 2

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 07 Aug 2012, 23:05
by melnis
100km/h 4000-4500 apgr/min 4 robs 4,44

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 08 Aug 2012, 00:23
by kopikas
uz 90km/h 1500 rpm 2106tajam vazam( da jebkuram vazam) :D:D nu gan tu esi sajaucis kādus ciparus, tu nedomāji gadījumā 3500?
kur tu dzīvo , mosk kādreiz varētu garām nolaist ja būšu kkur tur.
maybe te ir vēl k;ads cits kas varētu iekomentēt kā tad tur īsti ir ar to piekto ātrumu un garo reduktoru??

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 08 Aug 2012, 00:28
by kopikas
nu ar 4.44 reduktoru pilnīgi reāli tie 4000 un vairāk apgriezieni uz 100, tas ir to4

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 08 Aug 2012, 07:10
by rallyfan
Liepājā
Nebiju gan sajaucis,vnk tahometrs gļukoja!

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 08 Aug 2012, 20:03
by Micuks
Njā man tad arī sanāk 4.44 reduktors jo pie 100km/h ir ap 4k/rpm

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 08 Aug 2012, 22:54
by kronalds
Njā man tad arī sanāk 4.44 reduktors jo pie 100km/h ir ap 4k/rpm
oho, tāpēc jau Tev spolē ar trešo :yahoo:

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 09 Aug 2012, 00:32
by kopikas
Njā tiem žiguļiem diezgan traģiskas attiecības tiem spēka pārvadiem, lai gan ņemot vēra samērā niecīgo vaz motora vide'jo griezes momentu un arī zirga spēkus daudz neko vairāk jau nevar gribēt.
tagad uzliku sev 3.9 un piecātrumkārba un svaigs 1.6 motors un ar visu to pie ekonomiski noregulēta benzīna braucot pretvējā un pret kalnu vēl vinsh ir pagurdens,

P.S. kādam nav labs kardāns ? manējais ir defektīvs jo pie zin'\ama ātruma un virs tā sāk vibrēt.

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 09 Aug 2012, 21:44
by girts.bricis
Njā tiem žiguļiem diezgan traģiskas attiecības tiem spēka pārvadiem, lai gan ņemot vēra samērā niecīgo vaz motora vide'jo griezes momentu un arī zirga spēkus daudz neko vairāk jau nevar gribēt.
tagad uzliku sev 3.9 un piecātrumkārba un svaigs 1.6 motors un ar visu to pie ekonomiski noregulēta benzīna braucot pretvējā un pret kalnu vēl vinsh ir pagurdens,

P.S. kādam nav labs kardāns ? manējais ir defektīvs jo pie zin'\ama ātruma un virs tā sāk vibrēt.
ko tad tu gribi? pagurdens ir tapēc, ka reduktors/kārbas pārnesumi ir par garu.
uzliec 4.1 un tad vairs nebūs pagurdens :D

tāda sajūa, ka nemaz nesaproti kā notiekas tās visas štelles ar pārnesumiem/reduktoriem :D

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 09 Aug 2012, 22:53
by kopikas
nu nu nesaprotu ja? :d beidz spīdēt , es visu ļoti labi saprotu, kā jau minēju vaz dzinēji nav ar tādu griezi apveltīti lai nepagurtu no 3.9 reduktora un 1.6 ja dzinējs ir standarts, vnk reduktoru vazam nomainīt bezmaz kā zeķes uzvilkt un šis tika pašlaik ievietots, jo ar vaz pārsvarā pārvietojos pa asfaltu un ar šādu ir ērtāka brakšana ja grib ielietot ātrumus kas arī pārsniedz 100.
man tikko bij 4.1 virsū un atklāti sakot ar to pašu karburatora regulējumu un visu visu nemaz tādā šķirba uzrāvienā nav , sāk just uz 4, un 5to pārnesumu to ātro reduktoru tikai.
Patēriņa ziņa ka pārliecinājos pagaidām bez izmaiņām, tik vien tas ka uz to pašu litrāžu lielāks ātrums.

Re: 3.9 (11/43) reduktors

Posted: 08 Nov 2012, 09:08
by swayzak
radās jautājums, Ja ma ir 2107 vai tur var būt ka nav 3.9 reduktors, bet citu attiecību , jo man pie 90 km/h tahometrs rāda 3500 , ar 4to ?
un vēl, kā var izmērīt īsto ātrumu ja nomaina reduktoru spidometrs rāda takš nepareizi :?: