Page 2 of 2

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 19 Oct 2012, 00:40
by Dpalace
Ne jau par to, bet ja kompresija tāda, tad IESPĒJA ir, ka vainīgi nav vārsti bet virzuļu izdilums, un paaugstinās iespēja noķīlēšanai, noklapēšanai.

Man tagad nomainīts motors jau pasātam, bet ideja ir tur, ka attaisot vaļā PAT pie vienādas kompresijas 10>11>10>11, virzuļa/cilindra šķirba bija kautkādi 0,7MM- gredzenus varēja redzēt, virzulis "ļurkājās", bet kompresija bija un viss bumbās (22 gadus vecs motors ne reizi nav bijis kapitalkā...)


Karogs pareizais, es iekš LT pārstāvēju LV :D, un dzinos pakaļ tūnētai probei ar LT nummuriem :D (zinot, ka man foto no radariem nesūta, a viņš dabūs pa polnoj programmme)

Anyway sorry for offtopic

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 19 Oct 2012, 08:36
by Ruu@uto
Ne jau par to, bet ja kompresija tāda, tad IESPĒJA ir, ka vainīgi nav vārsti bet virzuļu izdilums,
un paaugstinās iespēja noķīlēšanai, noklapēšanai.
=======================
Par daudz kompresijas samazinājums virzuļu izdilumam, turklāt nemēdz tā būt, ka 2 cilindri OK,
bet 2 - auzās 8-)
Noskrējiens par mazu kārtīgam virzuļa nodilumam, vēl mazāk cilindra!
Palielināta šķirba pie noķīlēšanas / noklapēšanas nenoved, bet o.7 mm šķirba virzulim / cilindram ...
tur aukstam dzinējam vajadzētu riktīgi dārdēt un klabēt, un beigties , iespējams, ar kāda gabala
nolūšanu virzulim :D Mums savulaik sacīkšu motoram bija 0.12 - 0.14 mm šķirba (standarta dzinējam
kapitalkas robeža 0.15 mm), jo AK-4 materiāls spēcīgi pletās, jāsaka, iedarbinot aukstu, klaboņa bija
ļoti labi dzirdama, uzsildot - viss OK! 8-)

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 29 Sep 2015, 23:06
by Ipis
Sveiki, gribu sakt ar to, ka forumā esmu jauniņais, tātad problēma ar 2007 gada, lada kalina 1118, 1.6 60kw benzins.

Tātad: iepriekšējais īpašnieks nebija darbinājis 9 mēnešus, stāvēja garāžā, vakar tika iedarbināta, pieleca ar pirmo, bet tad sākās.....15 min parūca tukšgaitā, ķipa vis normāli, brīžiem likās, ka pa izpūteju takā bišku uzsit, karoč uzgāzējot noslāpa, un pec tam bija ļoti grūti pielaist. Ok domāju sveces, nakošajā dienā nomainainiju, bet nekā... startē ļoti gari un tad pielec, 30 sek, parūc un atkal tāda sajuta ka neiet kāds stobrs :( vai arī ka degviela čota pietrūkst. Kad noslāpis, mēginu atkal startēt, pec 4-5 pielec, sajūta, ka viss ok, peec 1-2 minūtēm atkal sak purināt un noslāpst :( un tā katru reizi... panelī deg chek engine lampa, reizēm viņa mirgo, bet es nezinu vai viņa dega arī pirms auto pie manis.

Doma rīt samainit degvielas filtru, bet nesmu drošs, ka problēma pazudīs. Zinu, zinu vajag diagnostiku, bet varbūt kādam ir gadijies, kas līdzīgs, nav jau nekāds reķešu dzinējs, pirms man jāsāk valkāt pa diagnostikām. :wave:

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 30 Sep 2015, 17:59
by Micuks
Filtrus, sveces, svečvadus, zobeni, blīvslēgus, eļļu noteikti vajag samainīt!
BET check engine var degt dažādu iemeslu dēļ, tā kā nemocīt vairs motoru, lai tas nenobrūkt, bet nolasīt kļūdas!

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 01 Oct 2015, 07:32
by Миша
Mans var saremontet...rakstiet PZ :Latvija:

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 01 Oct 2015, 09:55
by Ipis
sanāk baigi patālu, atrodos Cēsīs.

Re: lada kalina 1118 nelec

Posted: 09 Oct 2015, 10:31
by Ipis
pie vainas bija sadalenes devejs + svecvadi. :thumbup: