Page 2 of 4

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 03 Jun 2013, 17:41
by richa33
Ko dariji lai moskvich zemaks butu?
prieksa cietas atsperes nivas,un apzagetas,butiba nosedinata prieksa iun pakala ir ta ka lidz atbalsta gumijam ir apmeram centimetrs divi :D aizmugure ka dzintara volgam taisnas lagas un flancis starp tiltu un lagam,p.s mekleju kadas stingrakas lagas un zigula sporta isos aizmugurejos amishus ????

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 03 Jun 2013, 18:02
by swayzak
kāds tev ir redukors un kādi vispār ir moskvičiem? :?: :?:

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 03 Jun 2013, 18:31
by richa33
kāds tev ir redukors un kādi vispār ir moskvičiem? :?: :?:
cik es nopratu man kkas pa vidu ir nav pats garakais un nav isais,BET MEKLEJU IISO,bet ir padoma no izha kombi,viniem isies bija un jadoma kadu piecinieci imoportnieci uzbazt karbu

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 04 Jun 2013, 00:21
by Interceptor
Interesanti.. veiksmi darbos! ;)
Kāds ir patēriņš ar tādu karburatora regulējumu? :mrgreen:
Kur var apskatīt moskvitch ar bmw motoru projektu?

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 04 Jun 2013, 02:31
by richa33
Interesanti.. veiksmi darbos! ;)
Kāds ir patēriņš ar tādu karburatora regulējumu? :mrgreen:
Kur var apskatīt moskvitch ar bmw motoru projektu?
paterins apmeram 20 litri uz simtu mana stila var ari braukt uz 10 lidz 12 litriem ne zemak,butiba sis autins man ir hobija auto un projekts un paterins mani neinterese galvenais jauda,tam man ir vecs dizelis kas ed 3.20 ls uz simtu :D
tas moskvichs 2140 sl ar bembja dzineju vel stav pie manim jau nopirkts bet nav savakts,tur ipasi nav ko redzet....dzinejs ka benbja ta bembja nav tas labak so te uzkilesu orginalu un ar jaudu :)

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 04 Jun 2013, 07:32
by Ruu@uto
Sākotnējiem 412ajiem reduktori bija 4,22 ( kā 408) līdz 3,89, tikai 1981. gadā
Iževskas "Kombi" ieviesa 3,89 , 3,91 vietā! Citu reduktoru standartā Moskvičiem
nebija. Mācieties krievu valodu un Googlējiet ... :D

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 04 Jun 2013, 09:35
by swayzak
Sākotnējiem 412ajiem reduktori bija 4,22 ( kā 408) līdz 3,89, tikai 1981. gadā
Iževskas "Kombi" ieviesa 3,89 , 3,91 vietā! Citu reduktoru standartā Moskvičiem
nebija. Mācieties krievu valodu un Googlējiet ... :D
vakar šito informāciju atradu kautkādā forumā un vēl cik atceros bija 4.55 reduktors, varbūt nepareiza informācija :mrgreen:

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 05 Jun 2013, 07:40
by Ruu@uto
vakar šito informāciju atradu kautkādā forumā un vēl cik atceros bija 4.55 reduktors, varbūt nepareiza informācija
===================
4.55 bija 407 Moskvičam un pirmajiem 408. Arī baisajiem sacīkšu M 412, ar kuriem gāza
rallijus ... tie ar divvārpstu galvām :-)

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 05 Jun 2013, 13:22
by swayzak
vakar šito informāciju atradu kautkādā forumā un vēl cik atceros bija 4.55 reduktors, varbūt nepareiza informācija
===================
4.55 bija 407 Moskvičam un pirmajiem 408. Arī baisajiem sacīkšu M 412, ar kuriem gāza
rallijus ... tie ar divvārpstu galvām :-)
nez vai tā bija lasīju bišk savādāk, :mrgreen: man kjau liekas šitas ir no sērijas cik atceros :ugeek:

Re: xtuning MOSITIS 2140

Posted: 06 Jun 2013, 00:15
by tralla44@inbox.lv
Smuks mosīts..
White walls vaig kā ēst ;)
Un video izskatās kad šofera durvis nau ciet ;)