Page 2 of 3

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 15 Aug 2013, 20:02
by Миша
:mrgreen: tam motoram nav atlicis ilgi dzivot...

P.S. Ir jaiet un jaskruve..ar drukašanu problemas neatrisinasies...

Nomajni eļļu :arrow: benzinsukni :arrow: uzregule(aizved pie zinoša) vai atrod citu normali karbiķi...

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 15 Aug 2013, 22:44
by Rupp
:mrgreen: tam motoram nav atlicis ilgi dzivot...

P.S. Ir jaiet un jaskruve..ar drukašanu problemas neatrisinasies...

Nomajni eļļu :arrow: benzinsukni :arrow: uzregule(aizved pie zinoša) vai atrod citu normali karbiķi...

Katru dienu pie žiguļa skrūvējot pavadu vismaz četras stundas :) šodien karbiķis atrasts, kurš noņemts no ejoša žiguļa (pats esmu ar viņu braucis) un benzīna sūknim nomainīta membrāna, remontkomplektu no veciem krājumiem atradu garāžā un tagad piespiežot jūtami labāk pumpē, pirms tam bija tāds ķep ļep :D palika tumšs un uz rampas vairs negribas stumt un tecināt eļļu.

Godīgi sakot esmu nedaudz vīlies tajā mašīnā, jo visu laiku problēmas :ugeek: radiātors vēl jāmaina. Bet zinu jau kur dabūšu. Laikam jau tā ir taisnība, ka žigulis savus saimniekus padara par mehāniķiem. Bet vēljoprojām priecājos, ka nenopirku kaut ko citu. Jo zinu, ka reiz varēšu kārtīgi braukt bez bēdas un problēmas būs atrisinātas :brauc:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 15 Aug 2013, 23:04
by Micuks
Eļļu gan noteikti nomaini pirms motora kurbulēšanas!

Citi auto arī sabojājas, tikai tos pārsvarā gadījumu bez attiecīgas izglītības vai instrumentiem nav iespējams salabot atšķirībā no žiguļa!
Kad viss būs salabots (kvalitātīvi) tad tas vairs nebojāsies un varēs braukt bēdu nezinot!

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 16 Aug 2013, 08:51
by Ruu@uto
Rupp
Šodien pavismaz patīkam pārsteigums :angel:
Noņemu gaisa filtru .. ā tur ... eļļa :crazy: uzreiz izņemu ščupu - dubults līmenis ar benzīnu kopā eļļa.
Cik liela iespēja, ka vainīgs ir degvielas sūknis ? Ja viņš nepārtraukti pumpē tad var būt tā, ka viņš
piedzinis pilnu motoru ?
=========================
Defekts bija salīdzinoši rets, ja izmanto oriģinālās VAZ membrānas, sarkanās, gumijotās, bet gadījās,
īpaši, ja bija par lielu benzīnsūkni darbinošā "štoka" "izlīdiens no plastmasas starpgabala. Diemžēl
arī benzīnsūkņa oriģinālais VAZ remkomplekts jau padomjlaikos bija deficīts, vīri grieza membrānas
no Moskviču un Volgu detaļām, tās izgāja no ierindas salīdzinoši ātri, pārrīvējās. Bez tam 1980. gados
parādījās visādi "kooperatīvu" ražoti remkomplekti, kuru kvalitāte bija khemmmm... :(

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 16 Aug 2013, 10:56
by Rupp
Eļļu gan noteikti nomaini pirms motora kurbulēšanas!
Tas pašsaprotami :angel:

Vēl pārsteigums jaucot bija, ka zem karborātora nebija nevienas blīves, pat zem to bleķīti pie kolektora arī nebija. Kārtīgam mehāniķim piederējis. + vēl tas, ka priekšā bremžu kluči bija nobraukti tā, ka palicis tikai tas bleķis. Aizmugurē mainīti amortizātori un nebija pat pievilkta apakšējā skrūve. Un uz TA brauc ar šādiem defektiem + nedeg atpakaļgaitas lukturi, štekers pie kārbas nost. Labi saimnieki bijuši pirms manis. Tagad man prieks visu labot :D

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 20 Aug 2013, 17:32
by Rupp
Ko sakat par eļļu M6Z12G1 ? Parasti sauc par žiguļa eļļu. Cik painteresējos, tad lej visādas eļļas motorā. Bet cik te pazīstami ar žiguliem krāmējas vai krāmējās ieteica lai obligāti lej šo, kā iemeslus minēja, ka eļļa ir biezāka un tādējādi ir lielāks eļļas spiedienas motoram, kurš tā ir niecīgs. Nav tā, ka viens teica, bet teišām pazīstams cilvkēks ar automehāniķa izglītību un daudzu gadus pieredzi ar žiguļiem.

Kādas eļļas lejat savās mašīnās ?

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 20 Aug 2013, 19:01
by Миша
:mrgreen: Kas notiek ar biezu eļļu ziema? :arrow: ta paliek biezaka :mrgreen:

ar nazi apkart kloķenei vares smeret :)

P.S. es leju sava mašina to ko ir paredzejis ražotajs :roll:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 20 Aug 2013, 22:04
by Rupp
ar nazi apkart kloķenei vares smeret :)
Tik traki būs ar to eļļu ? :crazy:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 20 Aug 2013, 22:49
by Fiat 124
ar nazi apkart kloķenei vares smeret :)
Tik traki būs ar to eļļu ? :crazy:
Padomā pats - Tevis nosaukto eļļas marku neesmu redzējis nevienā normālā eļļu veikalā un nopietnas firmas izpildījumā, ja vēl kaut kur var nopirkt tad vai nu izlejamā vai baltajā plastmasas kanniņā ar etiķeti kuru pārdevējs pirms minūtes izdrukājis un uzlipinājis uz kannas! Sev leju 10w40, neredzu iemeslu liet biezāku! ;) Brīvgaitā spiediena lampiņa taču nedeg, tātad spiediens ir OK!

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 21 Aug 2013, 09:26
by Ruu@uto
Rupp
Ko sakat par eļļu M6Z12G1 ? Parasti sauc par žiguļa eļļu. Cik painteresējos, tad lej visādas eļļas motorā. Bet cik te pazīstami ar žiguliem krāmējas vai krāmējās ieteica lai obligāti lej šo, kā iemeslus minēja, ka eļļa ir biezāka un tādējādi ir lielāks eļļas spiedienas motoram, kurš tā ir niecīgs. Nav tā, ka viens teica, bet teišām pazīstams cilvkēks ar automehāniķa izglītību un daudzu gadus pieredzi ar žiguļiem.
===============================
Pārkāpšu savus principus un sniegšu bezmaksas konsultāciju :-)
1) M6z12G un M6z12G1, kā arī M6z12GI bija / ir t.s. "eļļas siltam klimatam",
resp. karstā stāvoklī nedaudz viskozākas. Ja eļļu M6z10G / G1 var pēc SAE
sistēmas apzīmēt ar aptuveni SAE 10W-20, tad M6z12G1 atbilst apmēram
SAE10W-25...30, īsti līdz 30 neaizvelk.
2) Tu mierīgi vari lietot, īpaši pabrauktam dzinējam, jebkādu normāla ražotāja
ražotu minerāleļļu ar viskozitātes klasi SAE 10W-30, 15W-40, 10W-40, ja nu
baigi gribas, tad "pussintētiku" (smieklīgs termins). Darbaspēju klasē jebkas,
kas pārsniedz API SG vai SH ir pilnīgi lieks, jo prasību pēc tās nosaka dzinēja
konstruktīvā "paaudze" un ražošanas tehnoloģija!
3) Lai tavs paziņa atvaino, bet laikam neko labāku par Krievijā ražotām eļļām
viņš redzējis nav! 8-) Tām visām ir viena nelaime - zemi viskozitātes indeksi,
kā jau visām no Krievijas bāzes eļļām ražotajām! Un, ja kas, tad modernās
eļļas Krievijas lielie koncerni ražo tikai no importētām bāzes eļļām, dažas vispār
Rietumeiropā, kā "Gazpromņeftj"... Nekvalitatīvai bāzes eļļai vari likt klāt kaut vai
šķīdinātus briljantus, produkta kopējo līmeni vienmēr nosaka zemākās kvalitātes
sastāvdaļa!