Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
nu tad apgaismo!Kompresija un kompresijas pakāpe nav viens un tas pats!
Pie vārstu defektiem būtiski jāpiemin arī noslēdzošās fāzītes izdegšanu......ja vien angliski lasi ok un krievisiki ari vel tad pirncipa google uz sho jautajumu sniedz bezgaliigi plashus izklastus.
bet lai defekteetu motoru nav svariigi zinat aks ir kompresijas pakape pat ir svariigi saprast elementaras lietas ka piem , meerot kompresijai jabut tik un tik , ja ir ok ja nav tad domajam kapec, gredzeni, varsu regulejums, vai varbuut pashi varsti ir nodilushi lidz klinkim , precizaak varstu sezhas un tie vairs blivi nesledzas.
kompresiajs pakape tev vaidzees zinaat kad buvesi dzineeju manupraat , lai saprastu kapec zili dumi nak un motors slikti iet diezvai ka to vajag par katru cenu izprast , cita lieta ja ir interese to uzzinat un veleshans saprast.
parasti ta herņa veidojas,kad temp.ir ap nulli un kad sanāk braukt īsus gabalus....pa kartera ventilāciju nāk aukšā pelēka putra ta ka sabiezējums un kad atver vārstu vāka korķi var redzēt to pašu pelēko putru?
nu īsti neesmu braucis lielus gabalus ar šo motoru!parasti ta herņa veidojas,kad temp.ir ap nulli un kad sanāk braukt īsus gabalus....pa kartera ventilāciju nāk aukšā pelēka putra ta ka sabiezējums un kad atver vārstu vāka korķi var redzēt to pašu pelēko putru?