Page 2 of 2

Re: VAZMAZULIS UN 2101

Posted: 03 Mar 2014, 20:51
by chaser501
Nu čau visiem vazistiem.Ir pagajis brīdis no mana pēdēja ieraksta.Ir daudz kas noticies pa šo laiku.ir dzirdētas uzslavas, ir pārciesti ne tik labi izteicieni un novēlējumi, bet ir ok.............. :) ''zeltiņš''- tāds vārds ir iegājies par manu vaziņu.Auto tagad atrodas pusizjauktā stadijā.ir atrasti vel caurumi un caurumiņi kurus vajadzētu sametināt.Pēdējās divas nedēļas domas raisās par ''apkures trubām'' salona vietā un vaztusu...........Jo tuvāko divu mēnēšu laikā manā īpašumā ienāksies vēl 2107 žigulīts.darba daudz priekšā, bet zinu ka tas būs tā vērts.....

Image
Pēdējā diena un bilde civilizētai pasaulei daudz maz pieņemamā veidolā.


Image

Image
Sāku ar lukturu izņemšanu.Kad izņēmu lukturi tad uzreiz ienāca prātā cik gadskārtas te ir......Varbūt kāds smilšu graudiņš ir vel saglabājies no tālā 1980. gada 28. marta kad šis auto tika nopirkts? :think: :think:

Image
Image
Abas bagažnieka sānu kabatas......

Image
Image
Image
Un divas vissāpīgākās un pinķerīgākās vietas kas jāmetina. Dranķīgi, bet kas jādara-tas jādara!

Image

Image
un tā no malas izskatās mans kara lauks :D :D :D :D :D

Re: VAZMAZULIS UN 2101

Posted: 03 Mar 2014, 21:50
by chaser501
Pa vidu ''zeltiņa'' remontam sanāk arī darbošanās un braukāšanās ar šādu krievu ražoto tehniku......... I LIKE IT :brauc: :yahoo:
Image

Image
ceļgali gndrīz panelī dūrās bet bij ok. Pieskatīts un čubināts 24tās volgas motorīts gāja žiperīgi........pat tika iztestēts uz līkumiem cik labi iet sānslīdēs. :thumbup:

Image

Image
un te kartings ar pārvīlētu minskas motoru.tik lielas lūkas izvīlētas nav pat yamaihai :rofl:
palīdzēju draugam veikt testdraivus un motoru skrūvēšanā gan apmaiņā.kārtējo reizi jauna pieredze tika iegūta. :yahoo: :yahoo:

Re: VAZMAZULIS UN 2101

Posted: 03 Mar 2014, 22:07
by Alutinsh
:thumbup: 2107 vajag ielai! :D Bet + par padarīto.

Re: VAZMAZULIS UN 2101

Posted: 03 Mar 2014, 22:11
by skalins
Traki bēdīgs tas kuzovs izskatās!!! :?

Re: VAZMAZULIS UN 2101

Posted: 04 Mar 2014, 00:20
by chaser501
Ņu ir daudz bēdīgāks skats uz kuzovu kā sākumā likās,bet viss ir darāms.lēni un bez steigas viss tiks sakārtots kā tam vajag būt.Tik nezinu ko darīt tālāk ar viņu.......sataisīt vazgonkām vai atjaunot kā ielas auto un pārdot. Īsti negribas ielikt pamatīgu piķi un nopārdot pa lēto. Ne pavelti viens no maniem skolotājiem par mašīnām reiz teica- ''Autorestauratoru darbu ir ļoti grūti novērtēt naudiskā izteiksmē un Latvijā vidusmēra cilvēks to vienkārši nespēj......" :( :(

Re: VAZMAZULIS UN 2101

Posted: 04 Mar 2014, 00:28
by Micuks
Mums Latvījā pārsvarā ir pilnīgi greiza sapratne par restaurācijau kā procesu, kā gala rezultātu kā tādu! salāpīts auto nav restaurēts! bet ok nerakstīšu par to. Vidusmēra cilvēkam tas nav jānovērtē, ja auto ir restaurācijas vērts tātad tas ir kolekcijas objekts un tad attiecīgas aprindas cilvēki novērtē! Mūsdienās perfekti praktiski jauni žiguļi ar dažu tūkstošu nobraukumu tomēr nav nekas ārkārtējs un ja var nopirkt tādu tad, kuram interesēs salāpīts kā veca zeķe par lielāku cenu kā var dabūt gandrīz nullīti :D

Tā kā bizness šajā jomā nesanāks, domā pats vai tas ir tava laika un līdzekļu vērts! ja velme uzcelt tieši šo konkrēto auto un ilgstoši lietot vai atstāt bērniem tad cita lieta, bet citādi izdevīgāk un ātrāk ir nopirkt tādu kurš tikai jāsapucē......