Page 2 of 13

Re: Žiguļu kauss

Posted: 05 Nov 2015, 11:51
by robs
38 ar 70 saistītajā avārijā galīgi nav 38 vainas!

Ardo ir braucējs kurš ar saviem izgājieniem jau labu laiku zināms :clap:
sāksim ar video sākumu 0:32 kur ielien vietā,kur viņam acīm redzami nepietiks vietas un vēl sit un stum priekšā esošajam aizmugurējā spārnā!
4:24 arī neforši uzsit pa pakaļu
3:50 avārijā ar nr6 protams pats vainīgs, labāk vajag apskatīties kā viņš pats tīši,rupji un neatļauti ver ciet ceļu citiem braucējiem,
sākot ar 1:58(nu te vēl strīdīgi) BET 5:08 ļoti rupji aizver ceļu citam braucējam, tad jautājums kāpēc viņš čīkst par to ka cits pārliecinoši braucot viņam priekšā aizver viņa vēlamo ceļu, kaut viņš pats citiem nemaz netaisās atstāt vietu kad tādai ir jābūt. viņam vajag atgādināt ka te nav lauku gaziku gonkas kādās viņš ir pieradis braukt :brauc:
Pilnīgi tev nepiekritīšu par Nr.6 vainu pirmajā video. Mans pamatojums balstās uz zemāk minēto ilustrāciju Nr. 18-3.
Izlasiet zemāk minēto nodaļu. Ļoti labi noformulēta pareiza un nepareiza apdzīšanas jebkurās autosacensībās.

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Žiguļu kauss

Posted: 17 Nov 2015, 13:44
by kristapsM


Izlasiet zemāk minēto nodaļu. Ļoti labi noformulēta pareiza un nepareiza apdzīšanas jebkurās autosacensībās.
kas tās par muļķībām te sarakstītas?

Re: Žiguļu kauss

Posted: 17 Nov 2015, 13:49
by kristapsM
Ja esi lēnāks, nekā priekšā braucošais - palaid garām.
Esi paredzams.
Parādi apdzenamajam kur tu esi un ko tu plāno darīt.
:?: :?: :?: :shock: :crazy:

Jā, piekrītu, ka ir vajadzīga braukšanas ētika, bet šis viss man kaut kā nelīmejas kopā. :wtf:

Re: Žiguļu kauss

Posted: 17 Nov 2015, 14:11
by kristapsM
38 ar 70 saistītajā avārijā galīgi nav 38 vainas!

Ardo ir braucējs kurš ar saviem izgājieniem jau labu laiku zināms :clap:
sāksim ar video sākumu 0:32 kur ielien vietā,kur viņam acīm redzami nepietiks vietas un vēl sit un stum priekšā esošajam aizmugurējā spārnā!
4:24 arī neforši uzsit pa pakaļu
3:50 avārijā ar nr6 protams pats vainīgs, labāk vajag apskatīties kā viņš pats tīši,rupji un neatļauti ver ciet ceļu citiem braucējiem,
sākot ar 1:58(nu te vēl strīdīgi) BET 5:08 ļoti rupji aizver ceļu citam braucējam, tad jautājums kāpēc viņš čīkst par to ka cits pārliecinoši braucot viņam priekšā aizver viņa vēlamo ceļu, kaut viņš pats citiem nemaz netaisās atstāt vietu kad tādai ir jābūt. viņam vajag atgādināt ka te nav lauku gaziku gonkas kādās viņš ir pieradis braukt :brauc:

pirmais video: vaina priekšābraucošajam. Igaunis nemaina trajekotoriju, viņam uzgriež virsū un igaunis sanāk vainīgs? :wtf: Par 5:08 momentu - piebloķēšana un vārtu vēršana ciet ir divas dažādas lietas, nekā nekorekta šeit neredzu. Vēl jo vairāk tāpēc, ka no iepriekšējā labā pagrieziena abi pilnīgi dabiski vairāk vai mazāk tiek iznesti uz kreiso malu, tā kā par šādu situāciju tam, kurš ir pirmā pagrieziena ārmalā, ir jāiedomājas jau PIRMS iebraukšanas labajā pagriezienā.

otrais video: Kurā vietā šeit ir bijis kas nekorekts? Ir bijis apzināts sitiens skatoties no vidus stoikas uz aizmuguri vai sānu kontakts?

Vaztusa nolikumu gan kādus pāris gadus neesmu lasījis un arī netaisos to darīt, lai nejauktu sev galvu, bet manuprāt abi melnie karogi ir 100% nepamatoti. + to, kā braucējs tāds vai šitāds ir izrīkojies citās epizodēs, citos braucienos, sacensībās, saistīt ar konkrēto epizodi ir nepamatoti un galīgi nesaistīti.

Re: Žiguļu kauss

Posted: 26 Nov 2015, 12:04
by leo
Arī vairāk sliecos uz to, ka igaunis nav vainīgs, tāpēc trasē vajadzīgi vairāki kompetenti tiesneši kuri var pieņem paši lēmumus par kontaktiem, nevis galvenais tiesnesis vai Uģis no otra trases malas, un arī nevar spriest pēc tā kur izveidojusies bukte, principā Krūmiņs piebrauca priekša Kuusam. Iespējams par Rallycross vīziju šis lietas sakārtosies, bet ši arī bija viena no "asiņainākām" gonkām.
Nu ko gaudam ziemu, no 15 decembra jau sola patstāvīgu salu, varēs iemēģināt arī zilākalna trses ovālu, redzēs kā mašīnas uzvedīsies, cik piemēroti ir gala līkumi.
Iesaku arī apmeklēt Tepera trasē autosprintu, izvērties par ļoti baudāmu pasākumu, 2 stundas treniņi, tad ātra laika kontrole un atkal brīvie treniņi.

Re: Žiguļu kauss

Posted: 27 Nov 2015, 03:03
by Juris
tādas lietas ir jāizrunā sapulcē .. piemēram - ja puskorpuss priekšā iekšmalā tad laižam utt
es pabraucu īres kartingu gonkas .. kādas 5as .. baigi sakārto galvu. iesaku :thumbup:

Re: Žiguļu kauss

Posted: 03 Dec 2015, 11:29
by leo
Jā kartings ir laba lieta it sevišķi pa lielo trasi un ātrums arī nav slikts, tiešam mazliet galvu sakārto.
Opencarti ir ļoti labs sākums iesācējiem un arī samaksa ir sprātīga.

Re: Žiguļu kauss

Posted: 09 Dec 2015, 11:46
by elf
Vēl jau bij tāda lieta kā diskvalifikācijas iedošana 35 pēc apbalvošanas....kas izmainīja 3-5 vietas izkārtojumu.
Bet šampanietis,emocijas bij....pēc tam jau tikai statistika!

Re: Žiguļu kauss

Posted: 09 Dec 2015, 12:15
by kunkuls
Ja esi lēnāks, nekā priekšā braucošais - palaid garām.
Esi paredzams.
Parādi apdzenamajam kur tu esi un ko tu plāno darīt.
:?: :?: :?: :shock: :crazy:

Jā, piekrītu, ka ir vajadzīga braukšanas ētika, bet šis viss man kaut kā nelīmejas kopā. :wtf:

Pamēģini netulkot caur googli vai izlasi vēlreiz :)

Re: Žiguļu kauss

Posted: 11 Dec 2015, 08:42
by elf
Arī vairāk sliecos uz to, ka igaunis nav vainīgs, tāpēc trasē vajadzīgi vairāki kompetenti tiesneši kuri var pieņem paši lēmumus par kontaktiem, nevis galvenais tiesnesis vai Uģis no otra trases malas, un arī nevar spriest pēc tā kur izveidojusies bukte, principā Krūmiņs piebrauca priekša Kuusam. Iespējams par Rallycross vīziju šis lietas sakārtosies, bet ši arī bija viena no "asiņainākām" gonkām.
Nu ko gaudam ziemu, no 15 decembra jau sola patstāvīgu salu, varēs iemēģināt arī zilākalna trses ovālu, redzēs kā mašīnas uzvedīsies, cik piemēroti ir gala līkumi.
Iesaku arī apmeklēt Tepera trasē autosprintu, izvērties par ļoti baudāmu pasākumu, 2 stundas treniņi, tad ātra laika kontrole un atkal brīvie treniņi.
leo....nāc par Galveno tiesnesi Žiguļa kausam. Kādreiz Tev labi sanāca būt galvenajam ! Uģis tagad arī vairs nemaisīsies !