Page 2 of 2

Re: pusasis

Posted: 15 Mar 2015, 19:15
by Berry
Par daudz ko laikam šajā diskusijā "neiet runa"...
vnk uzdevu jautājumu un būtu labi ja dzirdētu tiešu atbildi nevis vēl kkādus jautājumus
Kaut kādi jautājumi arī palīdz saprast kam tev vajag un kāpēc. Piemēram nezinot cik esi salauzis es teiktu, ka noteikti esi nopircis divas brāķīgas, tagad nolūza un pēkšņi meklēsim pavisam ko citu, dēļ šīs sliktās vienreizējās pieredzes.

Personīgi neesmu nolauzis nevienu pusasi līdz šim nedz dzirdējis kolēģiem, kuri arīdzan mēdz pārvietoties ar vaz markas automašīnām, kur nu vēl nonācis tik tālu lai meklētu alternatīvas no citiem ražojumiem/modeļiem ārpus vaz. Kā inženieris varu teikt, ir vispirms problēma un tad risinājums, it īpaši par tik nepopulāriem risinājumiem kā pusašu aizstāšanu dēļ orģinālo defekta/neturēšanas (kuru joprojām tikai varu minēt).

Re: pusasis

Posted: 15 Mar 2015, 19:17
by bubis
Nav ar ko aizvietot!
Dīvaini gan, rallijos tur 160zs a te netur :think:
nu žēl gan ka nav ar ko aizvietot, tād jādomā kkāds cits variants

Re: pusasis

Posted: 15 Mar 2015, 22:22
by pusautomats
drīzāk ka tilts salocīts tapēc arī lūzt, bet par to neiet runa. :D

Re: pusasis

Posted: 15 Mar 2015, 22:49
by manntio
Vecākās klasikas pusasis itkā esot izturīgākas.

Re: pusasis

Posted: 18 Mar 2015, 22:56
by meršažigulis
Līks čuloks! Iespējams!
Kurā vietā lūzt?
Slices gals!?
Pie gultņa? Vai kā savādāk!?

Re: pusasis

Posted: 19 Mar 2015, 07:23
by Ruu@uto
meršažigulis
Līks čuloks! Iespējams!
Kurā vietā lūzt?
Slices gals!?
Pie gultņa? Vai kā savādāk!?
--------------------------
Nja, pilsonis tā kā partizāns, neparko nestāstīs, kurā vietā tā lūšana viņu interesē...Savulaik
VAZ sportistiem 1600 dzinējiem ar 16V galvām bija pāri 200 ZS, nekas tur nelūza, pirmā, kas
"padevās" bija kardāna gumijas "Hardy clutch", tai lika deformācijas ierobežotājšeibas, bet
pusasis... :( Varbūt, ka "mežonīgā" biznesa laikos varēja saražot kaut kādas "kreisās", tad
jāmeklē "pirmsperestroikas" pusasis, jānomaina gultņi un uz priekšu.
Saliekta "balka"? Var jau būt, bet praksē reiz bija tā, kā pēc neveiksmīga lēciena un smagas
piezemēšanās pakaļtiltam bija acīmredzams "razvals" un vēl divi "dopi" braucami + līdz
finišam Rīgā. Nekas tur nesalūza, auto gan ripoja krietni smagāk, bet finišējām, un vēl ar
medāli kaklā. :D

Re: pusasis

Posted: 19 Mar 2015, 07:46
by meršažigulis
meršažigulis
Līks čuloks! Iespējams!
Kurā vietā lūzt?
Slices gals!?
Pie gultņa? Vai kā savādāk!?
--------------------------
Nja, pilsonis tā kā partizāns, neparko nestāstīs, kurā vietā tā lūšana viņu interesē...Savulaik
VAZ sportistiem 1600 dzinējiem ar 16V galvām bija pāri 200 ZS, nekas tur nelūza, pirmā, kas
"padevās" bija kardāna gumijas "Hardy clutch", tai lika deformācijas ierobežotājšeibas, bet
pusasis... :( Varbūt, ka "mežonīgā" biznesa laikos varēja saražot kaut kādas "kreisās", tad
jāmeklē "pirmsperestroikas" pusasis, jānomaina gultņi un uz priekšu.
Saliekta "balka"? Var jau būt, bet praksē reiz bija tā, kā pēc neveiksmīga lēciena un smagas
piezemēšanās pakaļtiltam bija acīmredzams "razvals" un vēl divi "dopi" braucami + līdz
finišam Rīgā. Nekas tur nesalūza, auto gan ripoja krietni smagāk, bet finišējām, un vēl ar
medāli kaklā. :D
Ta gan ir,ja cilveks nejedz izstastit sapes dakterim palidzet bus gruti! :Latvija: