Labdien!
Pastāstīšu par karburatora maiņu, ja kam interesē klasiku nomainīt uz soleks daaz.
Izdomāju, ka pietiks mocīties ar Ozon un nomainīt ar nelielu pārbūvi Soleks daaz 73, 1.7 Ņivas karburātors, man ir 1.6. Tā var uzlikt arī uz pirmo un citiem žiguļīem, tikai karburātori jāņem daaz 53šais vai 83šais.
Pats karburātors izskatās šāds. Tur ir vadiņš, redzams bildē, viņu nevajag un droši var skrūvēt nost!
Te krieviski, bet cauruļu izskaidrojums
Tātad sākam ar vecā demontāžu, atvienojam gāzes pedāli un gāzes pedāļa savienojums mums vēl būs vajadzīgs
Būs nepieciešams šāds 1.7 Ņivas pievada komplektiņš kā arī vecais savienojums, jo gāze slēdzas klāt no otras karburātora puses
Sākam meistarošanu
Būs nepieciešamas trīs blīvītes divas plānās, viena biezā, jo jaunais karburātors zemāks
Liekam virsū un skūvējam klāt ausi uz kuras liksim veco pievadu
Tā tas izskatās savienots
Karburātoram ir trīs maziņas trubiņas, primās divas ir atgāzu recirkulācija, reāli viņas vajag savienot kopā kā redzams bildē un trešā liekas virsū no sadalītāja vakuma šlandžinš.
Lejā no kolektora jānoņem šlangs un jāizlaiž to caur karburātoru, jeb karburātora uzsilde, kā savienojas redzams bildē
Šajā karburātorā ir krieviski saucamā "degvielas obratka" tapēc to būs jāuztaisa un būs nepieciešams degvielas šļūtene un no astotā žiguļa štruntiņš, kas laiž degvielu vienā virzienā.
Tā tas izskatās savienots
Vēl nepieciešams nomainīt trosīti, kas aizver droseli, kad auksta mašīna, jāņem no astotā žiguļa, viņa būs garāka, jānokniebj būs īsāka.
Nu karbis samainīts darbojas lieliski, vēl pie reizes kontaktu vietā sadalītājā uzliku elektrokontaktu sistēmu SONAR ik, dzirksts lieliska, darbojas motors gludi.
Ha un testējot noķīlēja viena bremze, samainīju abu pušu spiedējus, lai var sabremzēties
Lai veicas darbos un nedarbos
