Page 2 of 3

Re: Vaz 2121

Posted: 08 Sep 2015, 16:54
by Watch Me
Nereali labi! taa tik turpini :thumbup:

Re: Vaz 2121

Posted: 15 Sep 2015, 16:27
by pavalin
Labdien!
Šo to esmu uztaisījis, bet līdz tehniskajai vēl netieku, testējot atrāvās reaktīvā no virsbūves, saķere riepām laba :angel: , dotajā momentā pārmetinās abas puses.

Image
Image
Image
Image
Image

Re: Vaz 2121

Posted: 21 Sep 2015, 10:46
by pavalin
Čau vazistiem!
Beidzot sakārtota motora telpa un var redzēt, ka motora bloks ir zils :)

Nopērkot bija šāds
Image

Tagad
Image
Image

Pārmetināti aizmugurejo reaktīvo turētāji pie kuzava un var pabeigt apakšas sakrāsošanu.
Image
Image

Re: Vaz 2121

Posted: 23 Sep 2015, 07:06
by skalins
Pa skaisto!!! :clap:

Re: Vaz 2121

Posted: 01 Oct 2015, 11:53
by elf
Es savai Ņivai detaļas ,ko man Latvijā neviens negribēja atvest, pasūtīju šeit.

http://www.niva-lada4x4.ru/

Kaste sanāca leduskapja lielumā....detaļu cena bij ap 400eur piegāde ar visu muitu 116 eur. Piegāde ātra ,nepagāja ne divas nedēļas. Vienīgi naudu pārskaitīt uz krieviju neņēmās neviena muļķu zemes banka...kur problēma, sieviņa aizbrauca uz Pleskavu un pārskaitīja.

Re: Vaz 2121

Posted: 02 Oct 2015, 15:13
by pavalin
Es savai Ņivai detaļas ,ko man Latvijā neviens negribēja atvest, pasūtīju šeit.

http://www.niva-lada4x4.ru/

Kaste sanāca leduskapja lielumā....detaļu cena bij ap 400eur piegāde ar visu muitu 116 eur. Piegāde ātra ,nepagāja ne divas nedēļas. Vienīgi naudu pārskaitīt uz krieviju neņēmās neviena muļķu zemes banka...kur problēma, sieviņa aizbrauca uz Pleskavu un pārskaitīja.

Liels paldies!

Re: Vaz 2121

Posted: 04 Oct 2015, 12:16
by spiegs
Pa skaisto :clap: :clap:

Re: Vaz 2121

Posted: 12 Oct 2015, 14:53
by pavalin
Labdien!
Pastāstīšu par karburatora maiņu, ja kam interesē klasiku nomainīt uz soleks daaz.
Izdomāju, ka pietiks mocīties ar Ozon un nomainīt ar nelielu pārbūvi Soleks daaz 73, 1.7 Ņivas karburātors, man ir 1.6. Tā var uzlikt arī uz pirmo un citiem žiguļīem, tikai karburātori jāņem daaz 53šais vai 83šais.

Pats karburātors izskatās šāds. Tur ir vadiņš, redzams bildē, viņu nevajag un droši var skrūvēt nost!
Image

Te krieviski, bet cauruļu izskaidrojums
Image

Tātad sākam ar vecā demontāžu, atvienojam gāzes pedāli un gāzes pedāļa savienojums mums vēl būs vajadzīgs
Image
Image

Būs nepieciešams šāds 1.7 Ņivas pievada komplektiņš kā arī vecais savienojums, jo gāze slēdzas klāt no otras karburātora puses
Image

Sākam meistarošanu
Image

Būs nepieciešamas trīs blīvītes divas plānās, viena biezā, jo jaunais karburātors zemāks
Image
Image

Liekam virsū un skūvējam klāt ausi uz kuras liksim veco pievadu
Image

Tā tas izskatās savienots
Image
Image

Karburātoram ir trīs maziņas trubiņas, primās divas ir atgāzu recirkulācija, reāli viņas vajag savienot kopā kā redzams bildē un trešā liekas virsū no sadalītāja vakuma šlandžinš.
Lejā no kolektora jānoņem šlangs un jāizlaiž to caur karburātoru, jeb karburātora uzsilde, kā savienojas redzams bildē
Image

Šajā karburātorā ir krieviski saucamā "degvielas obratka" tapēc to būs jāuztaisa un būs nepieciešams degvielas šļūtene un no astotā žiguļa štruntiņš, kas laiž degvielu vienā virzienā.
Image

Tā tas izskatās savienots
Image

Vēl nepieciešams nomainīt trosīti, kas aizver droseli, kad auksta mašīna, jāņem no astotā žiguļa, viņa būs garāka, jānokniebj būs īsāka.

Nu karbis samainīts darbojas lieliski, vēl pie reizes kontaktu vietā sadalītājā uzliku elektrokontaktu sistēmu SONAR ik, dzirksts lieliska, darbojas motors gludi.
Image

Ha un testējot noķīlēja viena bremze, samainīju abu pušu spiedējus, lai var sabremzēties :)
Image

Lai veicas darbos un nedarbos ;)

Re: Vaz 2121

Posted: 20 Oct 2015, 16:35
by elf
Atplūdi labāk laist bākā.
Ja benzīns no karburatora ,uzkarsis līdz vārīšanās temperatūrai ,tiek novadīts uzreiz pirms degvielas sūkņa.....vasarā karstā laikā, sūknis vienkārši nesūknēs....
Vēl variants uzlikt elektrisko sūkni....

Re: Vaz 2121

Posted: 20 Oct 2015, 18:51
by kunkuls
Vel variants uzlikt sprici.
Ir pat ko piedavat :D