Apsveicu ar pirkumu, bet liet čugunu par 50tk km un pirmo apli jau gan nevajag! 150tk ok, bet ne jau pirmais aplis.
Pie 50tk sēdekļi neplīst, aizmugurējos spārnus nepindzelē, un hroms ap logiem melns nepaliek... Ieliec vairāk un skaidras bildes, tad varēšu turpināt.
Kur solītās bildes?
Krēslus jau sporta pēc nemaina, bet tāpēc, ka esošie ir čau. Lai nu kurš tur aplis, bet māciba nerunāt par lietām, kuras nezini. No oriģināla un pirmā apļa čiks vien iznāca.
Es tikai par jaunatnes tendenci liet čugunu...
Lieliski, šī attieksme ir izcils piemērs, kāpēc daudzi vaz entuziasti nereģistrējas šajā forumā un neatrāda savus spēkratus, un nepiedalās foruma dzīvē!
Puisis ticis pie sava pirmā auto, kas ir lieliski, apraksta cik viņam par to informācijas un parāda pārējiem, bet protams, vienmēr atrodas kāds indivīds, kurš tā vietā, lai objektīvi norādītu uz apstākļiem, kā dēļ kāds puiša apgalvojums varētu neatbilst patiesībai, sāk dzīt pārgudrības un tēlot pārāku vaz ekspertu. Kaut kā lietotāja Kurmis vazu neesmu redzējis šajā forumā? Bet papētot viņa žultainos komentārus citās sadaļās top skaidrs, ka viņš niks atbilst viņa būtībai - maz, melns un akls pret iecietību un izpalīdzību kā normālu cilvēka rakstura iezīmi!
Jaunatnes tendence liet čugunu? Kas tas vispār par apgalvojumu? Puisis pastāsta tikai to, kas viņām stāstīts, TAS IR VIŅA PIRMAIS AUTO, to Tu vismaz izlasīji, ko? Pasaki man lūdzu, kā cilvēks, kam šāds auto ir pirmo reizi noteiks cik auto ir vai nav noripojis? Ja jaunajiem ir tendence "liet čugunu", tad Tev Kurmja kungs ir tendence būt ne īpaši attapīgam!
Iesaku papētīt arī pārējas modeļus - agrīnus 2106 un vēlīnus 2103, uzzināsi daudz dažādu maģiski nianšu, noderēs, lai varētu turpināt pārgudru vaz ekspertu.
Piemēram šiet 1976.gada 2106, un ārprāc sestā druvju apšuvumi, bet 2103 roku balsti?

Noteikti pēc 150K uzlika roku balstus no troikas!!!
https://www.drive2.ru/b/414430/
Labi, tagad par tēmu

Kalvi, sveicu Tevi ar pievienošanos vazistu pulkam

Arī man vaz bija pirmais auto, tajā laikā vēl pa ziemu tika nobraukt, tas bija lieliski, ceru, ka arī Tev vaz's nesīs daudz pozitīvu emociju un prieka! Protams, būs mirkļi, kad fleksi gribēsies ielaist ne tikai atsperēs, bet arī visā virsbūvē, domājams, pārējie vazisti piekritīs, ka ir bijuši brīži, kad dusma ir tik liela, kad kaut kas nesanāk, nobrūk. Bet, tas ātri pāriet

Ja šis vazs Tev iepatiksies, ka lielai daļai forumiešu savi vazi, tad tas būs uz mūžu, vecīt!

Lai labi ripo, entuziasms nenoplok un lai daudz superīgu brīžu kopā ar šo auto
Mani ieteikumi:
1. Nebraukt ziemā! Ja gribi lai auto Tev labi kalpo un nenorūsē, tad, diemžēl, ziemas priekus ar šo auto labāk nepraktizēt, skaidrs, ka vilinājums būs liels, īpaši tādēļ, ka pirmais auto un RWD
2. Patīrīt nost to mello zaņķi no priekšas, sāniem, sliekšņiem ja nevar notīrīt, vai tur rūsa - tad domāt par piekrāsošanu, bet domāju, ka vajadzētu varēt notīrīt un ņemot vērā kopējo stāvokli rūsas nevajadzētu baigi daudz
3. Uzpulēt krāsu! Tas dos 100% uzlabojumu vizuālajam tēlam, bet nu lai to izdarītu pa smuko, jāņem nost visi moldingi utt., te viens čalis par ļoti labām naudām piedāvā šo pakalpojumu + arī pats var ņemt dalību pulēšanā
4. Interjerā iesaku nopirkt melno paklāju, kopā ar melnajiem krēsliem, durvju apšuvumiem izskatīsies vienreizēji!
5. Smuki sakrāsot diskus + uzlikt Tevis minētos white walls
6. Sēdināšana ir pati pēdējā - Tev jāpabrauc vispirms ar stock piekari, jāsaprot kā žigulis vispār vadās, kā pa bedrēm, jo nosēdinot jārēķinās, ka zaudēs 60% no komforta (man -70mm atsperes un -50mm amartizatori), bet braucot par labu ceļu - driving pleasure pieaugums par 100%, sajūta līkumos (cornering) uzlabojas par 100% un rodas nepārvarama vēlme pēc ņiprāka motora

Fleksi noteikti neiesaku, labāk nopirkt atbilstošas atsperes un amortizatorus.
Lai labi ripo un daudz foršu mirkļu kopā ar šo vaziņu
