Page 2 of 2

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 13:51
by Micuks
Es šito nesaprotu. Tad jau tāda autiņa restaurācija aizvilks līdz 5000eur, ja detaļas pirkt par tādām cenām. Un ko tālāk? Turēt garažā? Tirgus vērtība zemāka, autentiskuma vienalga nekāda, braukt arī prieka daudz nav, ja salīdzina ar kādu oldtimer bmw, mb utt. Ja nu vienīgi ģimenes relikvija, tad kaut kā...
Tas ir tikai un vienīgi sev! jo cik pasaulē, nemaz nerunājot par Latviju, ir tādi, cilvēki, kuri būs gatavi maksāt par autentisku žiguli tūkstošus, kuriem vispār žigulis būs vajadzīgs un tieši tāds?! ja pats saliec ir citādi kā nopirkt gatavu sevišķi mūsu platuma grādos......
jebkurā gadījumā vislielākā vērtība ir autentiskam auto ar to komplektāciju ar, kuru iznācis no rūpnīcas!

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 13:55
by kurmis
Piecīti varētu mēģināt dabūt par ideālu, bet nerestaurētu ar 500 km nobraukumu, kas atrakts kādā aizmirstā garažā. Kas tiek saprasts ar "rets žigulis"? Krievijā un Ukrainā vēl simti tūkstoši ir pieejami...
Tūbā ir svaigi klipi "tazavodi protiv..." kur čaļi driftam gatavo sterilu 2103, jo tālajā Krievijā tam vērte nekāda...

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 14:30
by Micuks
Nēsmu profesionālis auto restaurēšanā, bet vismaz zinu ko tas nozīmē, lielākā daļa auto tiek atjaunoti nevis restaurēti!
Kādu laiku bija gods strādāt kopā ar cilvēku, kurš strādā ar restaurāciju, konkrēti koka daļas atjauno, tur tiek atjaunoti un restaurēti auto, kuriem vēl koka spieķi riteņos utt... Viņš ļoti daudz ko pastāstīja par restaurēšanu, atjaunošanu un tirgu pasaulē sājā ziņā :thumbup: tāpēc 99% sludinājumi, kur autori raksta "labs variants restaurēšanai" kur ir briesmas tehniski un bez dokumentiem, sevišķi vairums padomju tehnikas, tie ir traģikomiski :eh:

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 15:54
by 2101
Kas tiek saprasts ar "rets žigulis"? Krievijā un Ukrainā vēl simti tūkstoši ir pieejami...

Izklausās jocīgi, bet pēc gadiem 40, no 500 000 eksemplāriem, saglabājas labi ja 50. Un tas ir reti, ja šos izdala uz to teritoriju, kur kādreiz to bija ka mudž. Un kāreiz Krievijā šis procents ir vēl mazāks, jo tor auto dzīve ir smagāka.

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 16:35
by kurmis
Var jau būt, bet kāda starpība, kas būs pēc 40 gadiem :) ? Un vai šodien jebkura 60 gadus veca mašīna, kam nav nekas īpašs tehniskajā risinājumā, maksā dārgi?

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 18:07
by LADANiva
jebkura lieta kas mums jelkad ir bijusi kaut tuvuma ir tiri subjektiva atskaitot varbut vienigi tas dazas bez kuram nevaram dzivot ka piem. ediens, gaiss, saule.
micuks jau pareizi saka , es ari savulaik atjaunoju " kapeiku" , ja atjaunoju nevis restaureeju jo ja bundza ir parak traki jametina tad to sha vai ta par restauraciju nenosauksi pat ja lidz pedejai skruvitei cinkosi vinju dzeltenu un meklesi no originala.
un ka jau ari seit mineja , taisits tika sev ar vel pusaudza entuziasmu kaulos un ar latvijas provinces meistaru un naudas iespejam un rezultats kopuma tiri labs un galvenais ka pasham prieks izbraukt.
butu tik daudz naudas ari iespejams nopirktu kadu absoluti originalu vaz kuram pat puletajs nekd tuvu nav stavejis, par jusu minetajiem 5k, tiri tas vestures smarzhas pec un ponta pec,

jo mes visi labi saprotam ka nedz tehniski nedz ka savadak nevar attaisnot 50+ gadus veca jau pasen atpakalj tehniski novecojushas tehnikas iegadi par daudz jaunakas un daudz daudz veiktspejigakas tehnikas cenu.
par sito var strideties bezgaligi tapat ka audiofiili muzham strideesies kuri kapara vadi skan labak un kuri sliktak kaut ari pec merijumiem abi skanes vienadi.
tas viss ir sentiments, un ka jau ari seit mineja redz krievi ar tiem ziguliem ir bezmaz jau lidz vemienam atbraukushies un tapec ari varbut nav viniem zel labu 2103 uzdziit uz trases un izzagjet tam mega lielu stures lenki. savukart mes seit esam tomer aizskrejusi vairak uz vaczemes rietumu pusi visa sava butiba un jo talak tu aizej no ta kas kadreiz bijis jo vairak tev gribas iegrimt atminas par to no ka tu kadreiz pat muki un baidijies.

nemaz nerunajot ka savus gadus 10 un drusku vairak atpakal teiksim kautkur ap 2000 gadu ziguli vareja noprikt par absolutu metala cenu un loti pat labos satvoklos, un daudziem bij ta doam ka naher vaig to veco komunistu meslu, puse no tiem pashiem cilvekiem gadus 10 velak apmetusi kazoku uz otru pusi tagad stilo savam kucem un rajona puikam ar to pasu nisto ziguli un lielaka dalja vienkarsi megina uzvarities jo ieejot ss.lv nujau es teiktu vairs ziguli ka ikdienas auto ko vienkarsi labot un leti uzturet nenopirksi.

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 18:36
by Micuks
Jā atceros tos laikus deviņdesmito beigas kad vismaz mēs Līgatnē pirkām zapiņus par 10Ls tāds kurus bija nedaudz jauzprišina, lai var gāzēt un par 20-30Ls jau tādi sterili 8-) visi tika nokauti zazrallijos un pa rajonu, kādas daļas protams palika. Vēlāk nāca žiguļi, opji deva prom ar lielāko prieku, lai tik tiktu vaļā, neizteikšos kādi teksti nāca no viņiem, cenas tur bija tāpat 20Ls līdz 50Ls varēja nopirkt perfektus auto ar labu krāsojumu maziem nobraukumiem un visu pārējo, kas tagad skaitās uber :clap: kāja viņi kā savulaik Ēģiptes mūmijas malkā :crazy: reti kurš no īpašniekiem toreiz tur saskatīja kādu vērtību, lielākā daļa bija izslāpuši pēc ārzemju auto.

Un par to kažoku, mans vectēvs nobrauca ar zapiņu līdz 2003gadam intensīvi, vēlāk nopirkām Mitsubishi Galant 1987vai 85gada, paralēli vēl līdz 2004gadam nobrauca un meta pie malas, galants tomēr bija kā cita pasaule, komfortabls, uzticams. Kamēr brauca ar zapiņu cilvēki pārsvarā nodirsa un uzskatīja par bomzi čuķ ne, bet brauca ne jau tapēc, ka naudas nebija, bet tāpēc, ka neko labāku negribēja, uzskatīja, ka zaz ir perfekts :crazy: bet tagad tie paši cilvēki rāda :thumbup: kaut toreiz nodirsa.......

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 19:22
by persuader
Ņemot vērā, ka uz mana 1972 stāvēja šādi carello, tad varu pateikt, ka lietussargi tiem jau bija tātad vismaz uz 1972.gada jauno gadu.
Apskatīju, ko nopirku un secinu, ka tie ne tikai ir oriģinālie tā laika lukturi, bet arī spuldzīte ir itāļu. Kā viņi nokļuva malā nav skaidrs, jo uz mašīnas ja arī bija, tad tikai tik cik no rūpnīcas līdz pircējam, kas pirmajā dienā noņēma. Bet tas atkal neizskatās ticami. Tātad dabūja pa blatu no servisa, kuram jau kāds minimāls skaits droši vien tomēr arī 1971.-1972gadā bija paredzēts ko nomainīt, ja nu kas.

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 19:33
by kurmis
nemaz nerunajot ka savus gadus 10 un drusku vairak atpakal teiksim kautkur ap 2000 gadu ziguli vareja noprikt par absolutu metala cenu un loti pat labos satvoklos, un daudziem bij ta doam ka naher vaig to veco komunistu meslu, puse no tiem pashiem cilvekiem gadus 10 velak apmetusi kazoku uz otru pusi tagad stilo savam kucem un rajona puikam ar to pasu nisto ziguli un lielaka dalja vienkarsi megina uzvarities jo ieejot ss.lv nujau es teiktu vairs ziguli ka ikdienas auto ko vienkarsi labot un leti uzturet nenopirksi.
Ar žiguli stilo, jo to var/varēja izdarīt pa lēto. Ir liela starpība naudā starp vazu un nevazu, ar kuru arī var pastilot. Ssā var redzēt, ka eksemplāri, kas spīd un laistās virs 2k vairs neiet, jo tur jau ieslēdzas citas alternatīvas.

Re: Carello lukturi, gabariti,hromēti riņķi.

Posted: 26 Jan 2016, 20:28
by pusautomats
nemaz nerunajot ka savus gadus 10 un drusku vairak atpakal teiksim kautkur ap 2000 gadu ziguli vareja noprikt par absolutu metala cenu un loti pat labos satvoklos, un daudziem bij ta doam ka naher vaig to veco komunistu meslu, puse no tiem pashiem cilvekiem gadus 10 velak apmetusi kazoku uz otru pusi tagad stilo savam kucem un rajona puikam ar to pasu nisto ziguli un lielaka dalja vienkarsi megina uzvarities jo ieejot ss.lv nujau es teiktu vairs ziguli ka ikdienas auto ko vienkarsi labot un leti uzturet nenopirksi.
Ar žiguli stilo, jo to var/varēja izdarīt pa lēto. Ir liela starpība naudā starp vazu un nevazu, ar kuru arī var pastilot. Ssā var redzēt, ka eksemplāri, kas spīd un laistās virs 2k vairs neiet, jo tur jau ieslēdzas citas alternatīvas.
Vo es jau pa to arī runāju, kad iemetu sludinājumu no ssa ar veco bmw semaku, pa 3000 kaut kādu tur ciparu, ja es plānotu pirkt vecu auto un man būtu 5 štukas, žigulis būtu saraksta pašā apakšā.