Page 2 of 4

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 17:20
by Micuks
Kādi vadiņi?

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 17:20
by JaunaisVazists
Micuk, Tu to vadu no 46tā jaunu pirki?

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 17:32
by Micuks
Lietotu, 10Ls.

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 18:14
by JaunaisVazists
Man šrotā teica, ka diezgan paliels čakars esot viņu dabuut ārā.

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 19:14
by Micuks
Sliņķi šrotā :D es pirku jau izņemtu :)

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 20:24
by Giovani
Tie kas iet uz lampām, relejiem utt.

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 20:48
by Micuks
Vados nekādam pretestībai nav jābūt, pretestība var būt tad ja vads ir dedzis.

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 27 Jul 2016, 22:44
by JaunaisVazists
Man teica ,ja gribi čakarēties ej un pats dīrā viņu ārā.

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 28 Jul 2016, 01:09
by Fiat 124
Varbūt stulbs jautājums, bet vai visi mazie vadiņi ir vienādi (ar vienādām pretestībām utt) vai atšķiras?
Lielos vilcienos visi vara vadi ir vienādi! Zinu, ka vecajiem VW ar kontaktu aizdedzi bija uz spoli vads ar palielinātu pretestību! Protams jāskatās šķērsgriezums vadam, parasti uz a/m ir kādi trīs vadu šķērsgriezuma varianti, neskaitot masas vadu un startera!

Re: Pērku 2101/2103 detaļas.

Posted: 28 Jul 2016, 09:21
by Micuks
Par sveču vadiem ir atsevišķs stāsts, nopirkt silikona vadus bez pretestības gandrīz nereāli, okļšķiedras dzīslas vadi visi ar pretestību. Kad pārbūvēju japāņu aizdedzes tas bija ļoti aktuāli. Bija varianti, kur dzirksteli noēd, ka tā līdz svecei netiek, tādiem vajag ļoti spēcīgu spoli. Ņēmu Lienes ielā kādus no smagās mašīnas un pārtaisīju, izolācijas ne tā labākā, bet vismaz vara dzīsla un vadi bez pretestības. Arī žiguļiem jāmeklē vadi ar vara dzīslu, lai nav pretestības, dzirksteles stiprums ir ļoti būtisks degmaisījuma aizdedzināšanai! Pretestību, kura ir sadalītāja rotorā arī ir jālikvidē ieliekot kādu vara stieni! Atliek tikai sekot līdz sadalītāja vāciņa kontaktu stāvoklim, lai nav noauguši.