Page 2 of 6
Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 23 Sep 2016, 22:56
by Micuks
Nu vispār detonācija ir
spontāna un priekšlaicīga benzīna tvaiku maisījuma ar gaisu sadegšana ne no sveces dzirksteles 
Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 23 Sep 2016, 22:59
by Traktorist
Detonācija ir degvielas maisījuma pašaizdegšanās pirms vēl tiek padota dzirkstele.
Kā var redzēt detonācija notiek pēc dzirksteles!
Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 24 Sep 2016, 08:07
by Миша
JA pats netiksi gala,raksti PM, palidzešu sataisit

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 24 Sep 2016, 10:56
by LADANiva
ja micuk , es labi zinu par to ka jaspiedz pedalis pakapeniski , es vienkarsi eksperimentejot izmeginu visus variantus lai izjustu cik ligani vai neligani iet mans regulejums , tapec saku ka tagad motors ir daudz jutigaks uz pedala spiesanu neka stocka , kautgan jaatzist ka ar ziguliem stocka ari tur neka ideala nav tapec es nejutos neko zaudejis.
nuja ar tam centrbeedzes atsperem bus japaeksperimentee , tik nesaprotu , abi kulaki vienadi , tad kapec vienam ir garaka astpere un vienam isaka un stingraka bet vini tapat strada sinhroni.
par to atrasanos uz beigam , nu varbut parprati , vienkarsi ir kautkada zinama maza josla kuru noteikti var izteikt graados kuras platuma motors strada labi tukshgaita , tacu ja uzliek sis joslas sakuma(agrak) tad zem slodzes paradas detonacija , ja uzliek veelak ka ir tagad tad detonacija ir mazaka vai pazud , nu viss jau itka logiski.
neesu vel izpetijis tapec varbut trapu garam bet minesu , ta centrbedze ir taisita ta ka jo lielaks ir rotora atruma kas ari nozime lielaku dzineja klokvarsptas atrumu jo specigaak tas rotors iestiepjaas tajas atsperes un nedaudz paliek agraka aizdedze ? vai nu ari otraadi bet drizak liekas ka agraka jo tas izskaidrotu kapec zem slodzes un pie ausgtiem apgriezieniem tiesi sakas detonacija jo aizdedze ir par agru tik lielam pretspiedienam un notiek nekontrolets priekshlaicigs spradziens.
tatad principa tapec uzliek cietaku astperiti lai rotors pie augstiem abarotiem tik loti neatpaliek un mazinas priekslaiciga sadegsanas iespeja.
tas ari izskaidrotu to kapec nomainot atsperi uz cietaku man uzraviens peksni pasliktinajas kaut ari sadalitaja stoks nebija regulets un atradas taja pat pozicija kur pirms atsperes mainas. lidz azr ko es parreguleju stoku un beigas dabuju principa ieprieksejo uzravienu tikai tagad ar daudz mazaku , liekas jau gandriz nemaz detonacijas. bet nu tur vel bus japiestradaa.
Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 24 Sep 2016, 14:02
by LUI
Man detonācijas rezultāts bij šāds

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 24 Sep 2016, 14:31
by Миша
vairak pec kautka cita izskatas

Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 24 Sep 2016, 15:04
by Micuks
nuja ar tam centrbeedzes atsperem bus japaeksperimentee , tik nesaprotu , abi kulaki vienadi , tad kapec vienam ir garaka astpere un vienam isaka un stingraka bet vini tapat strada sinhroni.
neesu vel izpetijis tapec varbut trapu garam bet minesu , ta centrbedze ir taisita ta ka jo lielaks ir rotora atruma kas ari nozime lielaku dzineja klokvarsptas atrumu jo specigaak tas rotors iestiepjaas tajas atsperes un nedaudz paliek agraka aizdedze ? vai nu ari otraadi bet drizak liekas ka agraka jo tas izskaidrotu kapec zem slodzes un pie ausgtiem apgriezieniem tiesi sakas detonacija jo aizdedze ir par agru tik lielam pretspiedienam un notiek nekontrolets priekshlaicigs spradziens.
tatad principa tapec uzliek cietaku astperiti lai rotors pie augstiem abarotiem tik loti neatpaliek un mazinas priekslaiciga sadegsanas iespeja.
tas ari izskaidrotu to kapec nomainot atsperi uz cietaku man uzraviens peksni pasliktinajas kaut ari sadalitaja stoks nebija regulets un atradas taja pat pozicija kur pirms atsperes mainas. lidz azr ko es parreguleju stoku un beigas dabuju principa ieprieksejo uzravienu tikai tagad ar daudz mazaku , liekas jau gandriz nemaz detonacijas. bet nu tur vel bus japiestradaa.
Iešprices dzinējiem aizdedzes tabulas pa vienībām regulējas (rakstās), šādai aizdedzes sistēmai jāizmanto juveliera cienīgs darbs, ne velti tādi talanti kā Ķiverts un citi tur ko pabaksta paloka un auto brauc bez problēmām, bet tādi iesācēji kā mēs bakstamies un labi ja vispār izdodas saregulēt

ceru, ka saprati, ko gribēju ar to teikt. Man tāpat pagāja tas laiks, bet tas protams ja degmaisījums ir atbilstošs, gāzu sadales mehānisms pareizi noregulēts atbilstoši konkrētajam motoram! Tā kā atsperēm spriegojums ir jāatrod tas konkrētais, kad ir dinamika un nav detonācijas

Par atsperīšu garumu un spriegojuma dažādību minēju iepriekš.
Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 25 Sep 2016, 05:33
by leo
Detonācija ir sprādzienveida aizdegšanās nevis pakāpeniska kā vajadzētu būt, to ietekmē daudz fakforu, bet tas. Nenotiek bez dzirksteles. Degkamera, lieki karstumi, liess degmaisījums, vāja dzirkstele, jo lielāka kompresija jo spē īgāku dzirksteli vajag. Nomaini sveces uz iridiuma, tas ir aukstām svecēm, zveces elekfrods arī veicina detonāciju. Svečvadus ar nulles pretestību, tas ir vecos krievu, tas nedaudz pastiprinās dzirksteli, spoli var mēgināt uzlikt no 6 vai 8 cilindru dzinēja, un aizdedz jāregulē ar stroboskopu, lai būtu skaidrība, cik tad ir tie grādi arī pie lieliem apgriezieniem. Vakumniekam pareizi jāstrādā tikai pie maziem agriezieniem, bet reāli tas tā nav, aizgriež aizdedzi vakumnieks un centrbēdzes līdz 48 grādiem pie lieliem apgriezieniem un tas nav pareizi, vakumniekam būtu jākompensē sākums pie maziem kamēr centrbēdzes nav iegriezies retinājuma iespaidā las veidojas zem droselēl pie straujas atvēršanās, bet nevajadzētu strādāt visu laiku. Tā pēc ja brauc pilsētas režīmā vai pa mierīgo viss var palikt, ja ar izgriešanu, tad vakums jāņem nost. Savelkot atsperes, tas dod šaurāku aizdedzes amplitūdu, savelkot atsperes vairs nevar aizdedzi iestatīt pēc rūpnīcas datiem. Savelkot atsperes dzinējs kļūs assāks pie straujas uzgāzēšanas. Aizdedzi pie dotā spiediena apmēram 30-36 grādi pie 5500 apgr. Katram dzinējam individuāli
Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 25 Sep 2016, 10:38
by LADANiva
A nio ko tavuprat tad vinam tas virzulis ir saspradzis ? vienkarsi man ari ta ir bijis uz vienu motoru gribetos zinat
Re: 21213 motors 1.8 tilpums, detonacija
Posted: 26 Sep 2016, 17:24
by leo
Vajag lielāku karburatoru no 1.7 ņivas, tas arī būs jau daudz labāk, lielāki difuzori, uzlabos arī dinamiku, par cik tagad ir 1.8 kopējai difuzoru diametrs 50 mm. Bet vispār ši ideja ir laba ar vienu piegājienu iegūst divus efektus palielina kompresijas pakāpi un tilpumu. Vēl mazliet platāku sadales vārpstu tādas Estonec 2 vai ko līdzīgu un būs super braucamais.