Page 2 of 2

Re: tahometrs, pagriezieni

Posted: 22 Sep 2009, 17:29
by wipers
Kaa jau iepriekš kaa jau erviins un fiat124 teica pagriezienu relejas atrodas pieksruuveets pie bundžas AIZ PANEĻA nevis pie kaut kadiem veel droshinataajiem. Varbuut nepareizi esi saspraudis shtekerus, savaadaak neredzu izskaidrojumu saistiibai starp rokjeni un taho!? Vai kaut kas uz iiso iet? Hmm man nav variantu :Nezinu:

p.s man probleema taada ka pagriezieni chakareejas takaa nemirgo kaa vajag un saak kuupeet pagriezienu relejs, buus laikam visi vadi japaarcila vai kur masas nav vai iet uz iiso :/

visi tagad te savus beedu stastus oftopiko :D

Re: tahometrs, pagriezieni

Posted: 22 Sep 2009, 19:47
by Linards
man vismaz taa bija dēļ drošinātāja, vnk kontakts slikts pacakarē un aiziet!!!

Re: tahometrs, pagriezieni

Posted: 22 Sep 2009, 20:38
by ervins
man akal kaukaa ta ka panela apgaismojumu iesleedz ta uzreiz benžu un motora temperaturu rada drusku vairaak nez un ellas spiedienu ar laikam

Re: tahometrs, pagriezieni

Posted: 23 Sep 2009, 12:39
by Fiat 124
Daudzas vainas rodas no sliktiem kontaktiem!
Drošinātāju blokam vajag notīrīt tās vietas, kur iespiežas drošinātājs un pašus drošinātājus arī labāk likt no tāda paša matereāla kā drošinātāju bloka "ķepiņas"!
Alumīnija drošinātāji neder-oksidējās uin zūd kontakts!

Re: tahometrs, pagriezieni

Posted: 24 Sep 2009, 21:32
by edžo
Tad sanāk ka tā tahometra bultiņa lēkā kā negudra tapēc ka kontakti kaut kurnav labi :roll: