Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
nezkapēc šeit figurē mans niks:)) tas nav mans rakstītaisVari izstastīt, kadai jābūt vadiklas virsmai un arī virzuļa pirkstu vietā?
Cilindra čaulas darba virsmu taču tad arī varētu vienkārši ar reg rīvurbi izrīvēt, bet to taču honē ar spec instrumentu lai būtu lielāks darba mūžs dzinējam . Tāpat arī ar vāstu vadīklām un virzuļu pirkstu vietām profesionālu sporta dzinēju būvētāji tās slīpē ar atbilstošiem instrumentiem. Bet nu labi to jautājumu arī atrisinājam jo instrumentiņš jau ir atsūtīts
Priekš kam jūs tādas problēmas taisiet????![]()
Negribu ticēt, ka nogriežot vārstiem īsākas vadīklas uzreiz baigi labi sāks iet
Kāpēc jūs vienkārši nesakārtojat visu, lai tas motors būtu ideālā kārtībā (jauni gredzeni šāles utml.)?
Arī oriģināls 1.5 vai 1.6 dzinējs, ja ir labā kārtībā iet pietiekoši labi.
Un ja tiešām jums ir par maz tad taču var darīt tādas lietas kā galvas un/vai bloka sēdināšana (domāju ka tas dos daudz lielāku labumu nekā vadīklu griešana) + vēl var atvieglināt ieplūdes vārstus (skat. linku).
http://tuningsport.ru/market/klapany-ob ... ml?image=0
Traktorists -kapēc tādas aizdomas kad varētu nebūt indikātora?:)
Ar 0,04-0,06 arī būs kartība, bet nebus iespejas kā vārsts iesprust vadiklā ( ar 0,01 garantēti tā būs).