Page 105 of 193

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 18 Apr 2012, 09:50
by edijs
wipers » 08 Aprīlis 2012, 14:21
Vakar piedūros no GAZ 21, no pirmā uzmetiena mašīna izskatās tiešām labā stāvoklī,
taču jo dziļāk mežā, jo vairāk koku... lūk šo es saucu par RESTAURĀCIJU vārda īstākajā
nozīmē, rus nemāku, tapēc tikai skatos bildītes, bet nu tās lonžeronu metināšanas un
visa strūklošana daļu detaļu cinkošana, utt...
===========================
Nujā, tur izskatās, ka cilvēks tiešām ir piegājis lietai no īsteni nopietnas puses. Ja jau
pat oriģinālā salona tapsējuma gabaliņu meklē ... Tas jau ir nopietni! Un "voldziņa" ir
tiešām rets variants - ar šasijas centrālo eļļošanas sistēmu, tādas mašīnas saražoja
stipri nelielu skaitu, vēlāk vēl "Čaikas" GAZ-13 bija ar tādu...Spiegoja tak no angļiem un
amerikāņiem, bet "pa ģelu" :-)
Par "rus nemāku" - IMHO jebkura valodas prasme ir tikai un vienīgi noderīga, bet, ja grib
krāmēties ar jebkādu PSRS / Krievijā ražotu tehniku, pat ne obligāti auto vai moto, nu
nekādi bez "rus prasmes" neiztikt :D :D :D
Pagaidām tīri labi iztieku bez, un vienmēr var sākt krāmēties arī ar amerikāņu tehniku, no kuriem, kā pats jau minēji krievu tehnika ir tikai nekvalitatīvāki analogi ;)
Kad sāksi kadu amerikāni taisīt nožēlosi ka pieķēries, ja kadu skruvi pazaudesi varesi sedet ebayā un meklet, vai ari iet pie virpotāja, ta tik žikam ja kkas pazud parokas kastēsm atvilknēs un aida :D

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 18 Apr 2012, 14:22
by wipers
wipers » 08 Aprīlis 2012, 14:21
Vakar piedūros no GAZ 21, no pirmā uzmetiena mašīna izskatās tiešām labā stāvoklī,
taču jo dziļāk mežā, jo vairāk koku... lūk šo es saucu par RESTAURĀCIJU vārda īstākajā
nozīmē, rus nemāku, tapēc tikai skatos bildītes, bet nu tās lonžeronu metināšanas un
visa strūklošana daļu detaļu cinkošana, utt...
===========================
Nujā, tur izskatās, ka cilvēks tiešām ir piegājis lietai no īsteni nopietnas puses. Ja jau
pat oriģinālā salona tapsējuma gabaliņu meklē ... Tas jau ir nopietni! Un "voldziņa" ir
tiešām rets variants - ar šasijas centrālo eļļošanas sistēmu, tādas mašīnas saražoja
stipri nelielu skaitu, vēlāk vēl "Čaikas" GAZ-13 bija ar tādu...Spiegoja tak no angļiem un
amerikāņiem, bet "pa ģelu" :-)
Par "rus nemāku" - IMHO jebkura valodas prasme ir tikai un vienīgi noderīga, bet, ja grib
krāmēties ar jebkādu PSRS / Krievijā ražotu tehniku, pat ne obligāti auto vai moto, nu
nekādi bez "rus prasmes" neiztikt :D :D :D
Pagaidām tīri labi iztieku bez, un vienmēr var sākt krāmēties arī ar amerikāņu tehniku, no kuriem, kā pats jau minēji krievu tehnika ir tikai nekvalitatīvāki analogi ;)
Kad sāksi kadu amerikāni taisīt nožēlosi ka pieķēries, ja kadu skruvi pazaudesi varesi sedet ebayā un meklet, vai ari iet pie virpotāja, ta tik žikam ja kkas pazud parokas kastēsm atvilknēs un aida :D
Un kāds tieši detaļu pieejamībai ir sakars ar valodu?

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 19 Apr 2012, 22:25
by Kazha
Pie pašreizējām degvielas cenām atkal aktuāli - http://www.autonews.lv/raksts/1535/VAZ- ... romobilis/

Diez cik kilometrus ar viņu varēja nobraukt? :)

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 21 Apr 2012, 17:58
by Миша

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 21 Apr 2012, 19:32
by Puteklis

:rofl: Skatītāji gandrīz bikses pielika...

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 22 Apr 2012, 23:39
by Micuks
Golfa ģeneratoram ķīlis :lol:
Image

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 23 Apr 2012, 07:30
by Миша
Image

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 23 Apr 2012, 23:00
by Micuks
Man jau šķiet veikalā plauktā tas karburators ir brāķis! Tas krievam nav padevies tapat kā kontakt aizdedze.
Man tapat viņš čakarējas, reizem noraustās, citreiz dabu griezt kamer ar mokam pielec.
Un man vins ir galig jauns , tapat iepriekšejais čakarejas., itkā jau viss iet bet nav tā ka gribetos.
Šāda problēma ar nevarēšanu iekurbulēt un pa retam noraustīšanos bija, notīrīju labi visus masas kontaktus un uliku resnāku plusa vadu un problēma pazuda!
Kad ieliku aķi bagūzī in ievilku garo vadu tad atkal parādījās jo vads no savienojuma uz aķi bija cits, uzliku paralēli otru tādu pašu un atkal problēma pazuda!
Izskaidrojums? hmm varbūt slikta dzirkstele jo tievie vadi vai slikts kontakts nespēj dod tik daudz strāvas uz starteri un vēl spolei.......

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 24 Apr 2012, 09:24
by Ruu@uto
wipers
Un kāds tieši detaļu pieejamībai ir sakars ar valodu?
==========================
Vistiešākais :D Protot valodu tev ir iespējas patstāvīgi lasīt remonta instrukcijas, detaļu
katalogus, arī diskusijas attiecīgos saitos - šai gadījumā krievu valodā. Man, piemēram, ir
oriģinālā VAZ 2101 remontinstrukcija, tāda nopietna grāmata, protams, krievu valodā. Ko
ar tādu iesāktu cilvēks, kuram šī valoda ir "Naujā Zēlande"? :lol:

2107 Talsi rakstīja:Man jau šķiet veikalā plauktā tas karburators ir brāķis! Tas krievam
nav padevies tapat kā kontakt aizdedze.
=========================
Te man tev jāpastāsta, ka Krievijā, diemžēl, vēl aizvien ir spēkā vecais padomjlaiku likums:
kondīcijas detaļas / daļas aiziet uz "konveijeru", tās, kurām ir kaut kādas atkāpes, bet
galīgs brāķis nav, aiziet rezerves daļās / tirdzniecībai. Principā, ja pērk karburatoru veikalā,
viņu ir jāizjauc un jāsaliek, ievērojot VISUS rūpnīcas instrukcijā noteiktos izmērus, atstarpes
utt..Tad, kā likums, iet tip-top! :D Iespējams , tavs karburators nav 100% izgājis pēcsalikšanas
pārbaudi uz "sūcmašīnas", tāpēc nonācis tirdzniecībā. Rūpnīcā nevienam nav laika ar sīkumiem
ņemties :)
Kas, tavuprāt, kontaktaizdedzei nav padevies? Ja viss ir OK salikts un noregulēts, iet kā
pulkstenis un ar dzirksteli zirgu var nosist. Sadalītājiem ar vakuumkorektoru ir vājā vieta -
gultnītis, uz kura kustas pārtraucēja kontakti. Tikko tur ir mazākā brīvkustība - ņifiga nenoregulēt.
Mēdz būt divu izpildījumu sadalītāji ar "vakuumnieku" - padomju / krievu un ungāru. Ungāru ir
krietni draņķīgāks, turklāt gultnīši nav savtarpēji maināmi un vēl pāris detaļas ... :D Tā ka,
UZ PRIEKŠU!

Re: Pļāpas pa visu ko(Spams)

Posted: 24 Apr 2012, 20:41
by wipers
wipers
Un kāds tieši detaļu pieejamībai ir sakars ar valodu?
==========================
Vistiešākais Protot valodu tev ir iespējas patstāvīgi lasīt remonta instrukcijas, detaļu
katalogus, arī diskusijas attiecīgos saitos - šai gadījumā krievu valodā. Man, piemēram, ir
oriģinālā VAZ 2101 remontinstrukcija, tāda nopietna grāmata, protams, krievu valodā. Ko
ar tādu iesāktu cilvēks, kuram šī valoda ir "Naujā Zēlande"?
Bazars aizgāja par amerikāņu autiņiem un to detaļu pieejamību, kam nav nekāda sakara ar valodu.

p.s Arī bez carskije jizik zināšanām tīri labi tieku galā ar vaz remontu, paldies parr rūpēm :lol: