Traktorist -- ir vienk mašīnbūvē pielaides un min zem kura nevar rāpties un ELf te ielika rūpnīcas paredzētās min pielaides , pēc kurām arī ir jāvadās .
Vazam tas ir 0.022-ieplūdei un 0.029-izplūdei. Reāli dzīvē ir savādāk jo vaza krievijā ražotas vadīklas izmēru ziņā ir stipri neprecīzas un nākas šķirot , tādēļ labāk izmantot tās no fiata . Vienīgais nāksies ievirpot gropi sprostgredzenam.
Tad kad savāc visu kopā var tikai priecāties ka ir par mazu atstarpe jo to var ar slīpējamo izslīpēt . Ir tādas flex hona birstes katram izmēram.
Iekš'mēra mērīšanai ir speciāls mazs iekšmērs .Parasti gan iznāk lielāks izmērs par minimāli pieļaujamo
Par vadīklu laukā dabūšanu nu vienk ar presi un palīgierīci ņem un presē laukā. Par ielikšanu -- tad ka ir pieejams šķidrais slēpeklis tad vadīklu tajā sasaldē un vienkārši pēc tam ieliek kā vārstu šēžu . Ja tas nav pieejams tad dzinēja galvu ir jāuzsilda kādā krāsnī un pēcāk vadīklu iepresē līdz gredzena atdurei..Ir vēl viena otra tehnoloģija ar kuras palīdzību remontē cuguna galvas bez vadīklām ,kur izdilušas vārstu vad vietas, bet tas jau nav sakarā ar Vazu