Page 124 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 26 Dec 2011, 19:39
by Fiat 124
Labdien. Garāžā apmēram 15 gadus stāv VAZ 2101 ar izņemtu motoru(itkā taisīts kapitālais), kā arī nav izpūtēja. Sakiet kurā servisā, un apmēram pa cik naudiņām varētu sataisīt, tā lai izietu TA. Vēlams Salaspils vai Rīgas apkārtnē.
Domāju, ka serviss nav īstā vieta, kur ar šādu vēlmi griesties, jo summa ko Tu tur atstāsi būs līdzvērtīga VAZa vērtībai!
Jo tur jau nav jautāums tikai par motoru un izputēju, bet par visu citu, kas pa šiem 15 gadiem būs nobojājies! ;)
Varbūt kads no foruma var palīdzet!?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 26 Dec 2011, 19:43
by Fiat 124
Varbūt kādam ir un var padalīties ar to, kā labāk uztaisīt kronšteinu priekš sporta krēsla.
Pašam VAZ 2103.!

Derēs jebkāds info vai skice, rasējums, foto jeb kas tāds!
Jau iepriekš paldies!
1)Visiem klasiskajiem VAZ krēsla stiprinājumi ir vienādi!
2)Neredzot kēslu pat ļoti gribēdams neviens nevares Tev palīdzet, jo katram krēslam stiprinājumi savādāki! ;)

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 27 Dec 2011, 18:05
by Archa_21
Varbūt kādam ir un var padalīties ar to, kā labāk uztaisīt kronšteinu priekš sporta krēsla.
Pašam VAZ 2103.!

Derēs jebkāds info vai skice, rasējums, foto jeb kas tāds!
Jau iepriekš paldies!
1)Visiem klasiskajiem VAZ krēsla stiprinājumi ir vienādi!
2)Neredzot kēslu pat ļoti gribēdams neviens nevares Tev palīdzet, jo katram krēslam stiprinājumi savādāki! ;)
Krēsls šitāds. Krēslam vēl nāk klāt bīdāma sliede.
Starp sliežu centriem 290mm!!
Image
Image

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 27 Dec 2011, 18:16
by Fiat 124
Nu tad vajag saskrūvēt/sametināt tādu kā rāmīti(piemēram no lenķdzelža), kuru pieskrūvē oriģinālajam stiprinājumam un pēc tam pie tā rāmīša sporta sēdekli! Var jau arī to rāmi metināt pa taisno pie grīdas! Labāk gan pa taisno pie grīdas to rami, jo tie oriģinalie VAZa stiprinajumi tādi pašvaki!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 27 Dec 2011, 18:20
by Archa_21
Nu tad vajag saskrūvēt/sametināt tādu kā rāmīti(piemēram no lenķdzelža), kuru pieskrūvē oriģinālajam stiprinājumam un pēc tam pie tā rāmīša sporta sēdekli! Var jau arī to rāmi metināt pa taisno pie grīdas! Labāk gan pa taisno pie grīdas to rami, jo tie oriģinalie VAZa stiprinajumi tādi pašvaki!
Tā jau nodomāju!

Moška kādam ir kāds paštaisīts, un var pamest kādu ideju no bildes, jo pats neesmu nekad neko tādu taisījis, tadēļ nezinu cik augstu to kronšteinu taisīt, un kā būtu labāk tas viss.
Derētu kaut vai skice paintā, lai zin to ideju aptuveno, kā ir labāk!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Dec 2011, 20:56
by aucumins
Labdien. Garāžā apmēram 15 gadus stāv VAZ 2101 ar izņemtu motoru(itkā taisīts kapitālais), kā arī nav izpūtēja. Sakiet kurā servisā, un apmēram pa cik naudiņām varētu sataisīt, tā lai izietu TA. Vēlams Salaspils vai Rīgas apkārtnē.
Domāju, ka serviss nav īstā vieta, kur ar šādu vēlmi griesties, jo summa ko Tu tur atstāsi būs līdzvērtīga VAZa vērtībai!
Jo tur jau nav jautāums tikai par motoru un izputēju, bet par visu citu, kas pa šiem 15 gadiem būs nobojājies! ;)
Varbūt kads no foruma var palīdzet!?
Tad jautājums būtu, kāda tad būtu vērtība pirmajam žigulim? Liekas, Ka jau var dabūt vēsturiskā auto statusu. Rūsas praktiski nav. Brezenta salons visu mūžū bijis ar pārvalku. Vienvārd sakot vizuāli nav īsti kam piesieties, tikai jānopulē, jo krāsojums tāds pabalējis.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Dec 2011, 21:54
by wipers
Labdien. Garāžā apmēram 15 gadus stāv VAZ 2101 ar izņemtu motoru(itkā taisīts kapitālais), kā arī nav izpūtēja. Sakiet kurā servisā, un apmēram pa cik naudiņām varētu sataisīt, tā lai izietu TA. Vēlams Salaspils vai Rīgas apkārtnē.
Domāju, ka serviss nav īstā vieta, kur ar šādu vēlmi griesties, jo summa ko Tu tur atstāsi būs līdzvērtīga VAZa vērtībai!
Jo tur jau nav jautāums tikai par motoru un izputēju, bet par visu citu, kas pa šiem 15 gadiem būs nobojājies! ;)
Varbūt kads no foruma var palīdzet!?
Tad jautājums būtu, kāda tad būtu vērtība pirmajam žigulim? Liekas, Ka jau var dabūt vēsturiskā auto statusu. Rūsas praktiski nav. Brezenta salons visu mūžū bijis ar pārvalku. Vienvārd sakot vizuāli nav īsti kam piesieties, tikai jānopulē, jo krāsojums tāds pabalējis.
Vērtība ir relatīvs jēdziens. Viena šķietamā tirgus vērtība ir tā ko cilvēki prasa iekš ss.lv, taču tieši tāpēc tā ir šķietama, jo par rūsas kaudzi tur daži prasa tādas summas :crazy: Kāds prasa par pilnīgu konfekti 400Ls, kas jau ir samēra daudz, bet diezgan adekvāti, ja viss tiešām ir Super stāvokli, cits prasa 1500Ls un domā, ka tā ir ļoti adekvāta cena žigulim, jo visas detaļas ir pēc restaurācijas saliktas jaunas :wtf:
Katram ir sava izpratne par to kas ir adekvāts. Es uzskatu, ka par žiguli tiešām labā stāvoklī, kur nav ne miņas no rūsas un izieta tehniskā apskate ir 400Ls. Protams, ja auto ir ar orģinālo rūpnīcas krāsojumu cena varētu būt augstāka, tācu Latvijā to reti kurš novērtēs, jo lielākajai daļai tas būs tikai vecs žigulis. :eh:
Tāds mans uzskats, kāds piekritīs, kad pateiks, ka tas ko uzrakstīju ir pilnīgs s***ds

p.s Bet ko tad Tu īsti gribi ar viņu darīt? Uzcelt priekš sevis, vai uzcelt un pārdot, vai pārdot bez motora un izpūtēja?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Dec 2011, 22:57
by aucumins
Vērtība ir relatīvs jēdziens. Viena šķietamā tirgus vērtība ir tā ko cilvēki prasa iekš ss.lv, taču tieši tāpēc tā ir šķietama, jo par rūsas kaudzi tur daži prasa tādas summas :crazy: Kāds prasa par pilnīgu konfekti 400Ls, kas jau ir samēra daudz, bet diezgan adekvāti, ja viss tiešām ir Super stāvokli, cits prasa 1500Ls un domā, ka tā ir ļoti adekvāta cena žigulim, jo visas detaļas ir pēc restaurācijas saliktas jaunas :wtf:
Katram ir sava izpratne par to kas ir adekvāts. Es uzskatu, ka par žiguli tiešām labā stāvoklī, kur nav ne miņas no rūsas un izieta tehniskā apskate ir 400Ls. Protams, ja auto ir ar orģinālo rūpnīcas krāsojumu cena varētu būt augstāka, tācu Latvijā to reti kurš novērtēs, jo lielākajai daļai tas būs tikai vecs žigulis. :eh:
Tāds mans uzskats, kāds piekritīs, kad pateiks, ka tas ko uzrakstīju ir pilnīgs s***ds

p.s Bet ko tad Tu īsti gribi ar viņu darīt? Uzcelt priekš sevis, vai uzcelt un pārdot, vai pārdot bez motora un izpūtēja?
Gribu uzcelt, un braukt. Motors kā reiz ir, stāv bagāžniekā :lol:. tiko atcerējos ka ķēde viņam nav uzlikta. Bet tāpat visas blīves tagat ir jāmaina. Principā varētu ņemt rokā grāmatu, censties izurbt, taisīt no a-z. Bet pašam jūtu ka nebūs apņēmība, pieredze un vieta tādam darbam. Tātad iesakiet kādu, kurš varētu profesionāli savest žiku kārtībā un +- izmaksas!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Dec 2011, 23:04
by wipers
Tad Tev jāsaka uzreiz, kas jāsaved kārtībā. Vai jāpāriet motors + jāiekrauj iekšā un viss, vai arī vēl kādi darbi, vēl noderētu foto, lai redz, kas un kā, tad domājams noteikti, te kādu par pieņemamu naudiņu sarunātu. Ja liksi servisā, lētāk nopikrt jau ejošu žiguli :D

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Dec 2011, 23:26
by aucumins
Tātad, pirmais žigulis. Bez izpūtēja, ar motoru(pēc kapitālā, bez ķēdes) bagāžniekā. pārējais viss itkā ir. Stāvējis 15 gadus garāžā nekustināts. rūsas/sists nav. Gribu aizvest uz remontu jebkur Latvijā,pie cilvēka kurš labi zin VAZus, pēc tam braukt uz TA, pirms tam uzzinot +- izmaksas(nerunājot par jaunām riepām). PM ar piedāvājumiem.