Un pēc kā tieši tu spried, ka nelādē? Lampiņa iedegas panelī?
Sāc ar to, ka piemet multimetru un nomēri cik volti tur ir(to dari pie tukšgaitā darbojoša motora). Reāli, ja ir labs ģenģeris, tad vajadzētu būt virs 14 voltiem(nezinu precīzi cik žikam jābūt). Ja ir zem 14 voltiem, tad zini, ka ģenģeris čista nešancē. Ja tā, tad sāc ar to, ka pārbaudi visus vadus. Ar visiem es domāju visus. Sākot no masas vada, kas aiziet no aķa uz kuzavu un ģenģera vadiem visiem - notīri tos, vēlams. Un ģenerātoram siksnu kārtīgi nospriegoji? Neizslīd?
Un, pat, ja ģenģeris nelādēja, tad tas ir pēdējais, ko darīt - pirkt citu(pietam no šrota). Vieglāk, lētāk un efektīvāk, izjaukt viņu un salabot, ja vien nav viss uzsprādzis, burtiski. Oglītes nomainīt, strāvas regulatoru un varbūt vēl kādu diodi vai ko tādu nomainīt nu galīgi nav problēmu.
Ā - man čomam ir principā jauns, laikam, žika ģenģeris. Rekur bija pat topic -
viewtopic.php?f=21&t=3392 . Atrodas viņš Cēsīs, ja ir interese, tad PM iedošu nr.
konstateju to braucot uz skolu(30km) pirms skolas bija janogriezas, radiju pagriezienu, bet nemirgoja un degvielas daciks ari nosedas!
siksna ir normali nospriegota, un neslid, akis ir pus gadu lietots(jauns). nesen tapat braukajot pa valmieru noslapeju, pec briza darbinu, bet vispar negrieza jo akis saus!
neesu baigais specuks elektribas lietas bet meginasu paskatities rit gaisma kas un ka!