Page 15 of 28

Re: 2105 vfts

Posted: 22 Jul 2011, 13:14
by 2107 Talsi
galīgi smux Tev tas žiks :thumbup: drošvien katram otrajam gājējam galva otraadi :D :angel:

Re: 2105 vfts

Posted: 22 Jul 2011, 16:32
by roliic
nupat jau taa uzmaniiba no apkaarteejiem saak jau piegriezties- nevar nekur aizbraukt nepamaniits :D

Re: 2105 vfts

Posted: 23 Jul 2011, 17:29
by TheLacis
PAg šis ir tas kurš uz šosejas spēj 230 attīstīt un kurš vislaik redzēts pie Nippon Auto? Ja jā, tad es mīlu Tavu žiguli :) :oops:

Re: 2105 vfts

Posted: 23 Jul 2011, 18:26
by riha77
a ka ir ar redzamibu diennakts tumsaja laika ??
Liekas ka svaki :D ....

Re: 2105 vfts

Posted: 23 Jul 2011, 22:26
by vaznis
uz šosejas spēj 230 attīstīt
Mazliet domājam līdzi, ko runājam.

Re: 2105 vfts

Posted: 25 Jul 2011, 16:04
by TheLacis
uz šosejas spēj 230 attīstīt
Mazliet domājam līdzi, ko runājam.

Nu tāpēc es jau arī jautāju, jo tas kurš stāv Nippon Auto uz šosejas spēj attīstit tuvu 230...

Re: 2105 vfts

Posted: 25 Jul 2011, 18:04
by vaznis
Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:

Re: 2105 vfts

Posted: 25 Jul 2011, 18:47
by PauliNjsh92
Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:
Mazāk vajag pie kompīša sēdēt un kačāt visādas programmas! :D
Esmu sēdējis blakus, kad žiguļa spidometrs aiziet līdz galam un vēl iet.. Un tas ir ar 4to ātrumu, būtu 5niece, es pat ticu ka būtu visi tie 230km/h! (1,7l ŅIVAS motors ar turbīnu un ORĢINĀLO piekari!)

Re: 2105 vfts

Posted: 25 Jul 2011, 19:20
by rallyfan
Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:
Mazāk vajag pie kompīša sēdēt un kačāt visādas programmas! :D
Esmu sēdējis blakus, kad žiguļa spidometrs aiziet līdz galam un vēl iet.. Un tas ir ar 4to ātrumu, būtu 5niece, es pat ticu ka būtu visi tie 230km/h! (1,7l ŅIVAS motors ar turbīnu un ORĢINĀLO piekari!)
Ka tik Tu nerunā par Radaru ko!?
Tas tiešām tā iet!

Re: 2105 vfts

Posted: 25 Jul 2011, 19:28
by rallyfan
Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli. :D

Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).

Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības. :draugi:
Tad cik pēc Tavas programmas žiguļa max ātrums ir!?
Sorry Roland par offtopic,bet nu man tracina tie,kas nekam netic!!!