
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
metinātais reduktors uz asfalta stums purnu ārā, vai tomēr pakaļa ies pa gaisu?
kā arī trasei(kartodormam) labāks būtu sametināts jeb nekāds?
nevaram ar čomu izšķirties.
Nestums, ja neiesi šķērsām katrā līkumā.metinātais reduktors uz asfalta stums purnu ārā, vai tomēr pakaļa ies pa gaisu?
kā arī trasei(kartodormam) labāks būtu sametināts jeb nekāds?
nevaram ar čomu izšķirties.
metinātais reduktors uz asfalta stums purnu ārā, vai tomēr pakaļa ies pa gaisu?
kā arī trasei(kartodormam) labāks būtu sametināts jeb nekāds?
nevaram ar čomu izšķirties.
Tavā gadījumā būs slikti un laiks arī nekāds nebūs.
Stipri prātīgāk būtu piesēdināt mašīnu, lai viens no pakaļējajiem ratiem netiektos uz spolēšānu līkumos.
Divas cilpas ir uz kārbas skrūvēm, viena uz kolektoras skrūves, bet kur ir ceturtā?Fiat 124
Tās cilpas, kas ir uzvērtas uz ātrumkārbas augšējām skrūvēm domātas
konveieram vai kā savādāk!?
===========================
Tieši tā, konveijeram, pavisam kopā cilpas ir 4, aiz tām ir piekārts dzinējs + ātrumkārba,
braucot no dzinēju ražotnes uz vietu, kur satiekas spēka agregāts ar virsbūvi. Vēlākā
ekspluatācijā viņas praktiski nav vajadzīgas, ja nu vienīgi, lai cilātu dzinēju iekšā / ārā,
bet arī var iztikt