scott.agirs@gmail.com - arī vienu lūdzu! Paldies!varetu kads man ludzu atsutit baltos spidometra trafaretus:) e-pasts:kaspars20006@inbox.lv
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
scott.agirs@gmail.com - arī vienu lūdzu! Paldies!varetu kads man ludzu atsutit baltos spidometra trafaretus:) e-pasts:kaspars20006@inbox.lv
Man gan šķiet, ka vajag nomērīt KV kakliņus un tad pieslīpēt līdz tuvākajam remonta izmēram!Yellow, everybody!
Tūlīt slīpēšu kloķeni,vajag šāles - nezinu kā tas notiek - es sākumā nopērku šāles uz izmēru un tad nesu slīpēt ar šālēm, lai viņiem ir paraugs? or what?
un ja man (visdrīzāk nav pat 1. remonts, jo motors it kā nav jaukts ārā kopš nopirkta mašīna) ir 2106 motors 0,75 izmēra šāles derēs?
Paldies.
respektīvi, Tu iesaki vispār neslīpēt, atstāt tāda paša izmēra šāles, vnk jaunas ielikt vai pat tās pašas atstāt vai ko tieši Tu iesaki?Man gan šķiet, ka vajag nomērīt KV kakliņus un tad pieslīpēt līdz tuvākajam remonta izmēram!Yellow, everybody!
Tūlīt slīpēšu kloķeni,vajag šāles - nezinu kā tas notiek - es sākumā nopērku šāles uz izmēru un tad nesu slīpēt ar šālēm, lai viņiem ir paraugs? or what?
un ja man (visdrīzāk nav pat 1. remonts, jo motors it kā nav jaukts ārā kopš nopirkta mašīna) ir 2106 motors 0,75 izmēra šāles derēs?
Paldies.![]()
Vispār jau tā slīpēšana nekas labs nav, jo rūpnīcā KV kakliņus speciāli apstrādā(norūda) un šī apstrāde skar tikai metāla virskārtu, slīpējot ši kārtiņa paliek plānāka vai vispār pazūd!
great help, buddy! paldies!ScottAgirs Vazists
Man gan šķiet, ka vajag nomērīt KV kakliņus un tad pieslīpēt līdz tuvākajam remonta izmēram!
Vispār jau tā slīpēšana nekas labs nav, jo rūpnīcā KV kakliņus speciāli apstrādā(norūda) un šī apstrāde skar tikai metāla virskārtu, slīpējot ši kārtiņa paliek plānāka vai vispār pazūd!
respektīvi, Tu iesaki vispār neslīpēt, atstāt tāda paša izmēra šāles, vnk jaunas ielikt vai pat tās pašas atstāt vai ko tieši Tu iesaki?
============================
1. Pirmkārt kārtīgi un rūpīgi apmēri kloķvārpstas kakliņus, iepriekš vizuāli ievērtējot tos -
vai nav iedilušas rises utt.. Jāmēra ar mikrometru 2 plaknēs 90 grādu leņķī, vislabāk
abos katra kakliņa galos. Izmērus KV kakliņiem, gan standarta, gan remonta, atradīsi
pats visdrīzākTad arī būs skaidra aina, jāslīpē vai nav jāslīpē;
2. VAZ kloķvārpstu kakliņi ir rūdīti ar augstfrekvences strāvu, 2108 saimes dzinējiem
vēl arī nitrēti. Rūdījuma dziļums pēc tehnoloģijas ir 1.5 ... 2.0 mm, tā ka, slīpējot uz standarta
remontizmēriem, noslīpēt visu rūdījuma slāni nemaz nav iespējams. Savulaik pārbaudīts
praksē![]()
Labu ceļavēju!
Tā arī ir - 79mm priekš 1.3 un 1.6 motoriem. Varbūt veikalā iedeva pavisam nepareizus virzuļus?! Pamēri.Kāds ir diametrs virzuļiem no 2011 motora? VAz 21063, uz plāksnes gan uz paša motora rakstīts 2011. Nopirku gredzenus 79mm un bļ** neder, diametrs par lielu
nu tad jau 76mm.Tā arī ir - 79mm priekš 1.3 un 1.6 motoriem. Varbūt veikalā iedeva pavisam nepareizus virzuļus?! Pamēri.Kāds ir diametrs virzuļiem no 2011 motora? VAz 21063, uz plāksnes gan uz paša motora rakstīts 2011. Nopirku gredzenus 79mm un bļ** neder, diametrs par lielu
Pārmēriju, viss pareizi ir 79mm, lažu pirms tam nolaidu mērotTā arī ir - 79mm priekš 1.3 un 1.6 motoriem. Varbūt veikalā iedeva pavisam nepareizus virzuļus?! Pamēri.Kāds ir diametrs virzuļiem no 2011 motora? VAz 21063, uz plāksnes gan uz paša motora rakstīts 2011. Nopirku gredzenus 79mm un bļ** neder, diametrs par lielu