Page 153 of 364

Re: Baltie spidometra trafareti!

Posted: 04 Aug 2012, 02:57
by ScottAgirs
varetu kads man ludzu atsutit baltos spidometra trafaretus:) e-pasts:kaspars20006@inbox.lv
scott.agirs@gmail.com - arī vienu lūdzu! Paldies!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 04 Aug 2012, 15:42
by ScottAgirs
Yellow, everybody!
Tūlīt slīpēšu kloķeni,vajag šāles - nezinu kā tas notiek - es sākumā nopērku šāles uz izmēru un tad nesu slīpēt ar šālēm, lai viņiem ir paraugs? or what?

un ja man (visdrīzāk nav pat 1. remonts, jo motors it kā nav jaukts ārā kopš nopirkta mašīna) ir 2106 motors 0,75 izmēra šāles derēs?

Paldies.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 04 Aug 2012, 23:26
by Fiat 124
Yellow, everybody!
Tūlīt slīpēšu kloķeni,vajag šāles - nezinu kā tas notiek - es sākumā nopērku šāles uz izmēru un tad nesu slīpēt ar šālēm, lai viņiem ir paraugs? or what?

un ja man (visdrīzāk nav pat 1. remonts, jo motors it kā nav jaukts ārā kopš nopirkta mašīna) ir 2106 motors 0,75 izmēra šāles derēs?

Paldies.
Man gan šķiet, ka vajag nomērīt KV kakliņus un tad pieslīpēt līdz tuvākajam remonta izmēram! ;)
Vispār jau tā slīpēšana nekas labs nav, jo rūpnīcā KV kakliņus speciāli apstrādā(norūda :Nezinu: ) un šī apstrāde skar tikai metāla virskārtu, slīpējot ši kārtiņa paliek plānāka vai vispār pazūd!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 05 Aug 2012, 02:39
by ScottAgirs
Yellow, everybody!
Tūlīt slīpēšu kloķeni,vajag šāles - nezinu kā tas notiek - es sākumā nopērku šāles uz izmēru un tad nesu slīpēt ar šālēm, lai viņiem ir paraugs? or what?

un ja man (visdrīzāk nav pat 1. remonts, jo motors it kā nav jaukts ārā kopš nopirkta mašīna) ir 2106 motors 0,75 izmēra šāles derēs?

Paldies.
Man gan šķiet, ka vajag nomērīt KV kakliņus un tad pieslīpēt līdz tuvākajam remonta izmēram! ;)
Vispār jau tā slīpēšana nekas labs nav, jo rūpnīcā KV kakliņus speciāli apstrādā(norūda :Nezinu: ) un šī apstrāde skar tikai metāla virskārtu, slīpējot ši kārtiņa paliek plānāka vai vispār pazūd!
respektīvi, Tu iesaki vispār neslīpēt, atstāt tāda paša izmēra šāles, vnk jaunas ielikt vai pat tās pašas atstāt vai ko tieši Tu iesaki?

paldies!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 05 Aug 2012, 12:11
by Ruu@uto
ScottAgirs Vazists
Man gan šķiet, ka vajag nomērīt KV kakliņus un tad pieslīpēt līdz tuvākajam remonta izmēram! ;)
Vispār jau tā slīpēšana nekas labs nav, jo rūpnīcā KV kakliņus speciāli apstrādā(norūda :Nezinu: ) un šī apstrāde skar tikai metāla virskārtu, slīpējot ši kārtiņa paliek plānāka vai vispār pazūd!

respektīvi, Tu iesaki vispār neslīpēt, atstāt tāda paša izmēra šāles, vnk jaunas ielikt vai pat tās pašas atstāt vai ko tieši Tu iesaki?
============================
1. Pirmkārt kārtīgi un rūpīgi apmēri kloķvārpstas kakliņus, iepriekš vizuāli ievērtējot tos -
vai nav iedilušas rises utt.. Jāmēra ar mikrometru 2 plaknēs 90 grādu leņķī, vislabāk
abos katra kakliņa galos. Izmērus KV kakliņiem, gan standarta, gan remonta, atradīsi
pats visdrīzāk 8-) Tad arī būs skaidra aina, jāslīpē vai nav jāslīpē;
2. VAZ kloķvārpstu kakliņi ir rūdīti ar augstfrekvences strāvu, 2108 saimes dzinējiem
vēl arī nitrēti. Rūdījuma dziļums pēc tehnoloģijas ir 1.5 ... 2.0 mm, tā ka, slīpējot uz standarta
remontizmēriem, noslīpēt visu rūdījuma slāni nemaz nav iespējams. Savulaik pārbaudīts
praksē :)
Labu ceļavēju! :D

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 05 Aug 2012, 22:30
by ScottAgirs
ScottAgirs Vazists
Man gan šķiet, ka vajag nomērīt KV kakliņus un tad pieslīpēt līdz tuvākajam remonta izmēram! ;)
Vispār jau tā slīpēšana nekas labs nav, jo rūpnīcā KV kakliņus speciāli apstrādā(norūda :Nezinu: ) un šī apstrāde skar tikai metāla virskārtu, slīpējot ši kārtiņa paliek plānāka vai vispār pazūd!

respektīvi, Tu iesaki vispār neslīpēt, atstāt tāda paša izmēra šāles, vnk jaunas ielikt vai pat tās pašas atstāt vai ko tieši Tu iesaki?
============================
1. Pirmkārt kārtīgi un rūpīgi apmēri kloķvārpstas kakliņus, iepriekš vizuāli ievērtējot tos -
vai nav iedilušas rises utt.. Jāmēra ar mikrometru 2 plaknēs 90 grādu leņķī, vislabāk
abos katra kakliņa galos. Izmērus KV kakliņiem, gan standarta, gan remonta, atradīsi
pats visdrīzāk 8-) Tad arī būs skaidra aina, jāslīpē vai nav jāslīpē;
2. VAZ kloķvārpstu kakliņi ir rūdīti ar augstfrekvences strāvu, 2108 saimes dzinējiem
vēl arī nitrēti. Rūdījuma dziļums pēc tehnoloģijas ir 1.5 ... 2.0 mm, tā ka, slīpējot uz standarta
remontizmēriem, noslīpēt visu rūdījuma slāni nemaz nav iespējams. Savulaik pārbaudīts
praksē :)
Labu ceļavēju! :D
great help, buddy! paldies!

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Aug 2012, 19:43
by wipers
Kāds ir diametrs virzuļiem no 2011 motora? VAz 21063, uz plāksnes gan uz paša motora rakstīts 2011. Nopirku gredzenus 79mm un bļ** neder, diametrs par lielu :evil:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 09 Aug 2012, 20:37
by AB_2101
Kāds ir diametrs virzuļiem no 2011 motora? VAz 21063, uz plāksnes gan uz paša motora rakstīts 2011. Nopirku gredzenus 79mm un bļ** neder, diametrs par lielu :evil:
Tā arī ir - 79mm priekš 1.3 un 1.6 motoriem. Varbūt veikalā iedeva pavisam nepareizus virzuļus?! Pamēri.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Aug 2012, 10:28
by edijs
Kāds ir diametrs virzuļiem no 2011 motora? VAz 21063, uz plāksnes gan uz paša motora rakstīts 2011. Nopirku gredzenus 79mm un bļ** neder, diametrs par lielu :evil:
Tā arī ir - 79mm priekš 1.3 un 1.6 motoriem. Varbūt veikalā iedeva pavisam nepareizus virzuļus?! Pamēri.
nu tad jau 76mm.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 10 Aug 2012, 12:12
by wipers
Kāds ir diametrs virzuļiem no 2011 motora? VAz 21063, uz plāksnes gan uz paša motora rakstīts 2011. Nopirku gredzenus 79mm un bļ** neder, diametrs par lielu :evil:
Tā arī ir - 79mm priekš 1.3 un 1.6 motoriem. Varbūt veikalā iedeva pavisam nepareizus virzuļus?! Pamēri.
Pārmēriju, viss pareizi ir 79mm, lažu pirms tam nolaidu mērot :roll: