Re: 2105 vfts
Posted: 26 Jul 2011, 09:38
by elf
varu teikt tik to ka motors man taisiits pie kocinja ieprieksh bijis vaztusa ronalda baldinja zigulii, kaarba 4iniece no 6taa zigulja un reduktos pirmiisha ( bet kad aatrumu meeriija toreiz tad bija 6taa) zobu attieciibas nezinu
Baldiņš jau brauca Vaztussa standartklasē!!
Toreiz jau visiem bij aizdomas ka motors savīlēts.Kad bij izdomājuši pārbaudīt to motoru,Baldiņam pēkšņi neiet.....laikam jau paspēja samainīt motorus. Bet šie jau tikai tādi minējumi,varbūt brauca ar standarta motoru.
Re: 2105 vfts
Posted: 26 Jul 2011, 09:49
by rallyfan
Es vēl gaidu atbildi par to cik tad programma saka,cik ir vaz ātrums ar visiem zs un koificientiem u.t.t.!!!
Bet tas,ka neticīgiem žēl saliet bendžam....(laikam negrib aplauzties)
Re: 2105 vfts
Posted: 26 Jul 2011, 12:15
by roliic
motoraa neesmu liidis iekshaa bet nu svarots vinsh ir
Re: 2105 vfts
Posted: 26 Jul 2011, 14:10
by PauliNjsh92
Ar riepām 195/50/15, garāko reduktoru 3,90 un piecu robu gaņģeni 230 km/h ir pie 6700 rpm. Pēc manā rīcībā esošās programmatūras dzinējam, lai to ar klasikas virsbūvi un parametriem sasniegtu, ir jāattīsta ap 285 hp un 325 Nm. Citiem vārdiem - tev vajag nopietni sagatavotu trīslitru dzinēju. Vari izlīdzēties arī ar evo vai sti dvēseli.
Lūdzu ņem vērā, ka Subaru Impreza Sti sasniedz pēc ražotāja datiem 240 km/h ar "drag" koeficientu 0,35. Klasikai šis koeficients ir 0,5 (fiat 124).
Un es vēl nevienu vārdu neteicu par to, ka visa transimisija ir jāņem pilnīgi cita - ar dzimto tālāk par 1 luksaforu tā arī netiksi. Ja tur veči ir uzbūvējuši jaunu, ļoti nopietnu, nežēlīgi dārgu autiņu ar žiguļa virsbūvi, lai būtu tie 230 km/h, ja nē - tad beidz ticēt pasakām un pavairot muļķības.

Mazāk vajag pie kompīša sēdēt un kačāt visādas programmas!

Esmu sēdējis blakus, kad žiguļa spidometrs aiziet līdz galam un vēl iet.. Un tas ir ar 4to ātrumu, būtu 5niece, es pat ticu ka būtu visi tie 230km/h! (1,7l ŅIVAS motors ar turbīnu un ORĢINĀLO piekari!)
pie 230km/h žigulis ar orģinālu piekari aizlido vienkārši pa gaisu...ar savejo 2107(5niece karba, 3.9 red.) ir braukts 165km/h un liekas ka stabilitaate tuvojas 0 robežai. Kaut gan ritošā daļa svaigi kā pārlasīta, jauna.
NAV TĀ!
Re: 2105 vfts
Posted: 26 Jul 2011, 22:37
by edijs
Vazni lūdzu programmu studijā
teorija ir teorija, bet prakse ir kkas pavisam, cits

Re: 2105 vfts
Posted: 27 Jul 2011, 00:38
by vaznis
Cienījamie praktiķi, jūs atsakaties saprast pamatlietas.
Kloķvārpsta caur pārnesumkārbu un galveno pāri griež notiekta apkārtmēra riepas. Ja kļokvārpsta rotē ar ātrumu, piemēram, 3000 rpm, tad caur tiešo pārnesumu (1.00) arī kardāns rotē 3000 rpm, bet galvenais pāris pusasis apgriež atkarībā no sava pārnesumskaitļa - jo lielāks pārnesums, jo mazāk (bet spēcīgāk) tiek grieztas pusasis - ar 3,9 būs 3000/3,9, ar 4,1 būs 3000/4,1 utt. Pusasu galos ir riteņi un katram pusass apgriezienam atbilst viens riteņa apgrieziens, kura apkārtmērs arī nosaka veikto ceļa posmu laika vienībā, ko fizikā sauc par ātrumu. Tie ir nepārkāpjami likumi.
Ja cilvēciņš topika sākumā ir apgalvojis, ka viņš ar 4,1 pāri un četrrobeni (vienalga, kuru, jo visām 4.robs ir tiešais (1.00)) un R15 riepām (nezinu, kādas ir, bet pieņēmu, ka 195/50) ir sasniedzis 200 km/h, tad viņa motoram bija jāgriež 7700 rpm. Tagad ar 4,3... 161@6500, 174@7000 un 186@7500. Katrs var pakasīt savu pauri un padomāt, kādam dzinējam ir jābūt, lai to sasniegtu (izgrieztu pie tā ātruma, ar to pretestību). Āāāā, par to 230 km/h, ar 4,1 pāri un tiešo pārnesumu šo ātrumu sasniedz pie kloķvārpstas rotācijas frekvences 8800 rpm, ar 4,3 - 9300rpm.
Par spidometru aizmirstat kā sugu. Tīkls ir pilns ar visāda veida kalkulatoriem, kas jums no ievadītajiem parametriem pateiks REĀLO ātrumu.
Ir aboslūti vienalga, turbo, weberi, droseles vai nitro. Noteikti dzinēja apgriezieni caur noteiktu transmisiju ar noteiktām riepām nozīmē NOTEIKTU un APRĒĶINĀMU ātrumu.
Protams, tūlīt mums sekos gūzma video ar tahometriem, kas griežas līdz bezjēgai, jo autogaug`iem ir iespēja regulēt cilindrus skaitu un tādējādi pat divkāršot tahometra rādījumu.
VFTS ar pašmasu 720 kg (alumīnija daļas virsbūvei, titāna kardāns utt), 160 zs, 160 nm, ar pāri 4,3 ar palielām R15 riepām gāja 190. Un jums te iestāsta, ka tādu ātrumu atīsta arī 110-115 zs, 130nm, 1000kg auto ar vēl garāku pāri (respektīvi, kad dzinējam jābūt spēcīgākam). Par to 230 km/h vispār vairs runāt negribas. Jums laikam var iestāstīt, ka zeme ir plakana, jo citādi tie, kas dzīvotu sānos un apakšā kristu nost.Tad nevajag brīnīties, kāpēc forumā vairs nopietnie veči neapgrozās klievis, plaza, elf (tur gan divi gabali ar to niku raksta postus, viens ir specs), ruu.
Re: 2105 vfts
Posted: 27 Jul 2011, 00:47
by roliic
tu esi jampampinsh (M neapvainojies bet man naak smiekli)
graamatas vajag lasiit veel
jaa man ir autogauge taho un ir salikts uz 4iem cilindriem un taho arii meedz aizgriezties liidz tiem 8tk abarotu
tgd tu centies iestaastiit ka te visi kas kko raksta utt ir galiigi aaksti atskaitros tavus mineetos 3cilveekus, ok es zinu kas vinji ir un negrasos vinjus apstriideet bet man kkaa atminjaa nelec neviens tevis kaut buuveets zika vai kas tamliidziigs. un vispaar kaapeec nez tev taada aarkaartiiga interese te rakstiit taadas veestules?? lai savu gudriibu paraadiitu?? pff absoluuti nerausta- es to mashiinu taisiiju prieksh sevis un ja tev kkas neapmierina tad paturi pie sevis un iesaalies

Re: 2105 vfts
Posted: 27 Jul 2011, 08:39
by RBMoto
Pēc važņa teiktā sanāk tā, ka spidometri mašīnām vispār nav vajadzīgi, galvenais ir tahometrs un matemātika.
Tad jau forši! Es domāju, ka policistu kungi būtu ļoti izbrīnīti, ja viņiem sāktu skaidrot, kapēc Tu tomēr nepārsniedzi ātrumu, jo redz pie tiem noteiktiem apgriezieniem un konkrētā pārnesumu skaitļa Tev mašīna iet tik un tik. Značit viņi ar visiem saviem stalkeriem un iskrām var iet pupās
Protams, tā ir fizika, likumi, viss tas ir aprēķināms, bet vecīt, tā ir un paliek teorija, un kā jau mēs visi labi zinām, ļoti liels % gadījumu, ka teorija no prakses atšķiras ļoti būtiski.
Ja Tu tik traki rēķināji to ātrumu pēc apgriezieniem, ko tad vēl neiekļāvi vēja pretestība un katras detaļas berzes koeficientu un ceļa līdzenumu vai nogāzi?
Teorija un reālā dzīve ir divas dažādas lietas.
Re: 2105 vfts
Posted: 27 Jul 2011, 13:21
by rallyfan
VAZNI,atbildi uz manu jautājumu cik pēc Tavas teorijas ir standarta vaza maksimālais ātrums!!!
Nebrīnīšos,ka 87km/h sanāks!
Re: 2105 vfts
Posted: 27 Jul 2011, 16:29
by e28addicted
VAZNI,atbildi uz manu jautājumu cik pēc Tavas teorijas ir standarta vaza maksimālais ātrums!!!
Nebrīnīšos,ka 87km/h sanāks!
iemācies internetu
rēķini
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html