Page 17 of 61

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 10 Jul 2011, 17:20
by kurmis
Manuprāt, VAZ ir ideāls diviem mērķiem. Pirmais, ja galīgi nav naudas un ir nepieciešams auto ikdienai, ko var lēti labot un pat iziet TA - vēlāk nododot to lūžņos. Otrs, oriģinālā izskatā teicami saglabāts auto, ar kuru 2-3reiz gadā izbrauc, lai garāmgājējos un sevī izraisītu patīkamas bērnības atmiņas. Pats esmu otrā varianta piekritējs. Izbraukšana 2-3 gadā, jo, pirmkārt, braucot biežāk, tas momentāli izpūs, otrkārt, oriģināls VAZ ir skaists vizuāli, bet braukšana ar to ir tīrās mokas, ko sapratīs jebkurš, kurš ir braucis ar jebkuru Rietumu auto - vienalga cik vecu vai jaunu. Citi mērķi man nav saprotami, jo jau vairāk kā 30 gadus pasaulē ražo auto, kas paredzēti braukšanai, nevis mokām pie stūres. Autor, neapvainojies, bet tavu VAZ, kas redzams ss.lv varbūt pa 150Ls kāds nopirktu, lai izmantotu manis aprakstītajam pirmajam mērķim.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 10 Jul 2011, 18:51
by girts.bricis
Ew visi Īsbikši kuriem VAZ ir palicis pa PRIKOLU uz riteņiem, vācieties visi pie saviem uber sporta drifta bembjiem pa 1300Ls ( smiekli nak, pa tadu naudu var uzbuvēt tikkai uz ķap ļap un ar lētajam sedinātajām atsperēm no internet veikala...)

Tāpat nekads micuks, vai gvido vai vel te vesela kaudze ar VAZISTIEM neko normalu nekad neuzbuvēs jo vienmer piš kapeikas

davai uzpriekšu BMW tadi klauni kā jūs jau sen ir vajadzīgi...

PS. dēļ šiem auto ir vērts dzīvot!!!

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Protams tas ir nenormāli dārgi, bet ja tic saviem spēkiem, un ļoti grib tad var ne vien to uzbūvēt, būvēju jo tas man dod tādu gandarījumu, kādu nekas cits nevarētu dot, un zinot to ka ja sanāk visu labi uzbūvēt un viss izdodās tad tādu gandarījums ir nenormali liels un cilvēki to novērtē vairāk ne kkādu no s**iem saliktu bembi



Es nekad nevarētu piesmiet VAZ , kā to dara Ņergas... man VAZ ir uz mūžu!!!

pilnība izrāvi vārdus ārā no mutes.(bildes citātā atstāju lai cilvēki redz kas ir vaz!!!)

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 10 Jul 2011, 19:45
by Micuks
Vihur, bembim nav vajadzīgi kosmiski līdzekļi, lai uzbūvētu jaudīgu un labi vadāmu auto! tikai tad ja būvē ar īpašām vajadzībām, lielāku riteņu leņķi kā Lamberts un daži citi drifteri pro klasē! Piemēram, ir vienalga kur pirktas atsperes ja tās ir H&R un amortizatori plazas, kā tam konkrētajam bembim par 1300Ls arī piekarē bukses ir Powerflex bukses, gliemežņieks blokis, m52b28 dzinējs........

Vihur, tā noiršana par to ka visādi te micuki neko nekad neizdarīs ir ķeršana uz jūtām, lai nepametu vai tiešā nozīmē noiršana? ja pēdējais tad tu maldies jo nezini ko esmu agrāk būvējis gan auto, gan citās tehniskās jomās!

Par kapeikpišanu arī nepiekrītu, ja detaļa ir to vērta tad pērku bez kaulēšanās! tās daļas, kuras ir sapirktas ir izmaksājušas ap 1000Ls reti kurš no šejieniešiem pirktu, tagad daudzi prasa par daļām vai nepaārdošu kad nosaucu cenu par kuru esmu pircis jūtams sašutums, ka tas ir dārgi, bet cilvēki nesaprot cik tas maksātu ja būtu jātaisa utt... lielākai daļai detaļu ir braukts pakaļ pa visu Latviju, ceļa ziņā cik tas vien nav izmaksājis!
Dzīvot dēļ dzelžiem? tam gan nepiekrītu manas dzīves lielākā vērtība ir ģimene!
Par gandarījumu būvējot pilnīgi piekrītu, tāpēc arī par visiem 100% nēsmu nolēmis jo gribu to procesu izbaudīt, tikai diez vai rezultātu varēšu izbaudīt šogad, bet braukt gribu, apnicis tikai skrūvēt!

Bet tev Vihur, cepuri nost, zinot cik maksā uztaisīt galvu ar lielajiem vārstiem un izdrātēt kanālus, izskatās, ka būs pa nopietno, pastāsti ko vairāk par to visu, par dzinēju kāda jauda plānojās utt...

kurmis, tev tā īsti arī piekrist nevaru, paskaties kā agrāk vecie buki brauca rallijos, krosos, šosejā ar savīlētiem padomju auto, nevajadzēja ne stūres pastiprinātājus ne citas ekstras bez kurām mūsdienās nevar iztikt :lol:

kurmis, tavs mana vaza novērtējums ir vienkārši smieklīgs!
Auto tika pirks par stipri lielāku summu bez tehniskās un ar lērums tehniskiem defektiem! Visi defekti tika novērsti, pārlasīta piekare, nomainīts ne tik vien bojātās daļas, bet pa pāriem, pārlasīta bremžu sistēma, jauni bremžu cilindri, jauns galvenais cilindrs, jaunas šlauciņas utt... motors tika apkopts un vēl lērums darbu izdarīti, veikti uzlabojumi kas vis kopā izmaksājis tev droši vien neaptveramu summu ja auto vērtē uz 150Ls :lol:

Lielākā problēma ir vizuālais, bet tas ir sīkums uz tā fona, ka auto nav pārmetināts, nav izrūsējis vienīgi tikai no aprūsējis aprūsējis un tie ir tikai pleķīši nevis caurumi, līdz caurumiem tur ir dikti tālu!
Kad meklēju konkrēto apskatīji daudzus citus ar izpuvušiem sliekšņiem, pārkrāsotus rūsai par virsu, ar flinstaunu grīdām, pārmetinātus uj jau papuvušus un cenas bija pat vairāk kā 500Ls saimnieki sauca par auto labā stāvoklī, bet manam nav nekas ne puvis ne izrūsējis, ne pārmetināts un tā ir vērtība!

Atkartošos vēl, žigulis man ir visai tuvs tāpēc ir visai grūti izšķirties, loģika saka vienu, bet sirds ko citu!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 10 Jul 2011, 20:09
by Rintintins
Es par VAZ uz mūžu.. ;) :clap:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 10 Jul 2011, 23:25
by kurmis
Pareizi tu saki - "agrāk", bet tagad ir 2011.gads un VAZ ir vērts tik daudz cik vēstures liecība - tātad oriģinālā un spīdošā izskatā. Tas, ka esi sagrūdis kapitālu nepareizā aktīvā, tas nenozīmē, ka auto ir kļuvis dārgs. Iedomājies potenciālo pircēju savam vāģim! Kolekcionāram tas neinteresē, bet sporta nolūkos arī nevienam neinteresēs tevis veiktie uzlabojumi, jo tāpat viss jāpārtaisa. Bet lai nu kā, lai veicas izlemt.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 10 Jul 2011, 23:47
by Micuks
Kādreiz nodarbojos ar auto tirdzniecību, pirku lētākus ar defektiem, salaboju un pārdevu tā kā aptuveni zinu procesu!
Noliec blakus divus auto, nesen no šķūnīša izvilktu kurš ir bez tehniskās, ar ierūsējušām bremzēm un tādu kas jau ir sagatavots satiksmei, pircējs labāk piemaksās kaut pārsimts latus un paņems jau gatavu nekā ies cauri procesam! Un ja vēl ir tāds unikāls gadījums kad jāizvēlas par 300Ls nepārrakstāms, remontējams vai par 500Ls legāls ar tehnisko un sakopts tad kuru izvēlēsies!?
Starp citu, šo gadu laikā kamēr ņemos ar žiguļiem, ir satikti daudzi vazisti no šejienes un daudzi kas te nav, zinu gadījumus kur pat visai slikta stāvokļa žiguļi ir pirkti par līdzīgu un lielāku summu! Cilvēki ir dažādi nevar visus vērtēt vienādi!
Šobrīd vairāk sliecos par projekta turpināšanu, bet viss taps skaidrs tad kad būs pienācis brīdis, kad varēs sākt ko darīt, ja nebūs pārdots tad turpināšu!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Jul 2011, 23:06
by homers
Ieteikšu no personiskās pieredzes. Noliec auto garāža uz kādu laiku un nosolies nevilkt ārā kādu noteiktu laiku. Pēc tam jau viss pats bus nokārtojies.

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 11 Jul 2011, 23:15
by Micuks
Es jau sāku meklēt trūkstošās daļas, ja nekas būtiski nemainīsies tad viss turpināsies, baigi gribās to visu salikt un izbaudīt gan procesu, gan gala rezultātu!
Monēta ar divām pusēm, no viens ir baigais gemarojs, bet no otras gribās to atrisināt!

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 15 Jul 2011, 00:00
by Gvido
Lab negribu piedrazot micuka topiku bet nu Vihur's Te tā palaida muti itkā mani pazītu dzīvē ?

Kā Tu vari mani saukt par kapeiku pisēju ja nezini ko es daru un kur es lieku savu naudu ??

Vazu es nopirku netīšām (varteikt lai ziemā būtu ar ko papriecāties )

Bet tas nebija mans sapnis kur krāmēt naudu !

Micuks vispār cilvēks ar zelta rokām ! Pasties ko tik viņš nav pats uztaisijis un mēģinājis ..

Citiem vaz's ir mašīna uz mūžu man ir cita marka :) Tev vajadzētu zināt ka visi esam atšķirīgi !

Nav uz zemes tādas mašīnas kurā ieliekot lielu naudu un spēkus nevarētu pārvērst par kaut ko unikālu .. Taka nevajag te nodi*st ..

P.S UN bmw TU man nepiesien tad es labāk ar žiku mūžam braukāju ! :)

P.S.S Veiksmi micukam izlemt kas viņam būs vispareizākais risinājums !
'
Peace !

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

Posted: 31 Jul 2011, 22:52
by Micuks
Beidzot ir pieņemts lēmums, diemžēl vai par laimi, bet projekts tiek pārtraukts! :(

Piektdien tika iegādāts šāds aparāts:
Image

Projektu teorētiski un praktiski pabeigt var, bet kopējās izmaksas būtu ap ~2K/Ls rezultātā vairāk izskats kā veiktspēja, tāpat kādreiz būtu jāpārdod, ieliktos līdzekļus, atpakaļ nu nekādi nedabūtu :(
Grūti to visu izskaidrot, laikam palieku vecs, gribās reāli braukt ne tik skrūvēt vai plānot...........
Sāpe protams ir, bet to kompensē iegūtās emocijas slidinoties ar e30 :yahoo:

P.S.
Žiguli var iegādāties!
Šejieniešiem 480Ls vizuālais ir lielākais mīnus, bet cilvēks kurš zin ko nozīmē pārmetināt, sliekšņus, grīdu, lonžeronus pratīs novērtēt auto kam tas nav jādara! reāli bez slēpšanas ir trīs defekti:
1)Vizuālais
2)Uz ~1000Km ēd ap 0.5L eļļas.
3.Aizmugurē pie izputēja ir metināms caurums.
Tas arī viss, pārējais ir salabots, kā jau tēma redzams liktas jaunas daļas!
Tāpat arī pārējas daļas, izņemot megasquirt, sporta gaisa filtru, indukcijas spoli (iespējams vēl kas ko uz sitiena neatceros) ir nopērkamas, konkrētus sludinājumus salikšu vēlāk.
Ja interesē sīkāk zvaniet Tel.Nr.-26737955