Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Mayestic
Vazists
Posts: 138
Joined: 07 Nov 2008, 23:51
Location: Talsi

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

08 Aug 2011, 11:13

Drīz arī vaz būs katram šmurgulim :lol: uz to jau iet :think:
Jā nu man bija tā doma uzbūvēt ko individuālu, īpašu tādu kas uz ielām ir maz un ja tāds vēl pa trasi slīd tad vispār pasaka :thumbup: bet tā būtu tikai pasaka jo lai to novestu līdz tam no žiguļa tur būtu tikai ārējais skats! Vai par driftu aizmirst un būvēt tikai pahazuhai!
Bet man to nevajag, es to plānoju būvēt sev un arī bembi būvēšu sev, man vienalga vai tāds ir katram šmurgulim vai nav, bez tam katrs šmurgulis to nesabūvēs tādā līmenī kā es to varu un gribu!
Es baudīšu trases priekus jau tuvākajā laikā :yahoo: nevis būvēšu vēl vismaz pāris gadus ieliekot naudu un rezultātā tik un tā tas paliks tikai žigulis!
Man protams nav nekas pret žiguli, man tas patīk, bet esmu sapratis to ja būvē žiguli sportam tad kādam rallijam vai krosam, kur TA nevajag, kaut tam pašam vaztusam. Vai arī vizuālo veidot kā grib, kaut vai tā kā es plānoju, motoru savīlēt tik cik ir iespējams un atļauj līdzekļi, vai ielikt citu dzinēju no golfa, karoč tad baudīt vizuālo, šur tur var uzspolēt, pašļūkt....... Paskat kā tie no drifttworks vai kolēģi no Krievījas, sākumā mokās ar stock un beigās tik un tā dzinēji tiek likti no nissaniem, piekares kardināli pārtaisītas.
Bembim tas viss ir vienkārši, manējam piekare jau ir īstā tik uzlikšu bloķi. motors sakumā pietiks, bet sākšu jau meklēt kādu m52b28 double vanos un vēl tur entās modifikācijas iespējas, ar vadības bloku problēmu nebūs jo jau ir megasquirts.......
Tas tā īsumā.

atvaino pa offtopic, bet v8 is the way to go :thumbup:
CCCP muscle
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

17 Oct 2011, 18:11

Tā kā neviens nepirka tad izlēmu vēl šo ziemu braukt ar vazu :roll:
Šonedēļ gatavosies un ceru, ka uz brīvdienām jau varēs krāsot :crazy:
Pirms kāda laika iesāku, atvēru 1.5l motoru, kurš palika no troikas, kapitalka nebūs, bet ģenerāla apkope gan, vienu tūnu gan jau esmu sācis, izfrēzēju lielākus ieplūdes/izplūdes kanālus galvā, vēl ne visus, bet pusi, tad jāsalāgo ar kolektoriem jāizpulē un motoru varēs likt kopā. Būs jauns eļļas sūknis, dzeses sūknis, ķēde, blīvslēgi utt...
Pēc tehniskās plānots uzlikt golfa monošprici, bet tas pēc tam pagaidām :shh:
Raports būs pēc darbiem 8-)
 
aivis
Vazists
Posts: 59
Joined: 22 Jul 2009, 23:48

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

17 Oct 2011, 20:22

ta ir pareiza atieksme jaķile tik vaziks!
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1413
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

17 Oct 2011, 21:31

Negribeji tirgot krumu gonkotajiem...tagad nolemi pats pagonkot ar žiguli :brauc:
Power is nothing without quattro
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

27 Oct 2011, 21:20

Krāsošana procesā 8-)
Būs tomēr pilnā iešprice, tāpēc iepirkts:
Image
 
User avatar
bd8599
Vazists
Posts: 887
Joined: 09 Jan 2008, 16:00
Automašīna: 2103
Location: Rīga

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

27 Oct 2011, 22:14

Nu, beigu beigās novēlu pieturēties pie šīs idejas, un, gaidu gala rezultātu, citādi micu, bmw, vazs, un galarezultāts ne šur ne tur.
Nebraucu virsū, skats no malas tīri.

Lai izdodas, veiksmi skrūvēšanā! :)
Bez paraksta.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

29 Oct 2011, 00:56

Paldies par vēlējumu :)

Nav jau tā ka ar iepriekšējiem auto nav nekas izdarīts, lancers tika uzbūvēts ar jaudīgu motoru un notirgots kamēr vēl svaigs, bet galvenais, ka tam nebija īstā piedziņa :mrgreen:
BMW nav pie malas mests, izdarīts lielais lielums, kas bija paredzēts, patreiz braukāju ar to ikdienā un tā līdz pirmajam sniegam tad ieziemošu, vajag tik vēl bloķi un gatavs driftam :yahoo: pavasarī gan būs citas pārvērtības, jaudīgāks motors un esošais 2.3L pārceļos uz touringu 8-) bet tas tā.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

06 Nov 2011, 13:18

Daudz darba padarīts, auto ir pārkrāsots :)
Par pašu krāsošanas procesu, krāsoju pats pēdējā brīdi, pat var teikt, ka laika apstākļu ziņā jau par vēlu, bet izdevās veiksmīgi.
Droši vien krāsotāji piesiesies pie kvalitātes, saku uzreiz, ka nokrāsot varu perfekti un tas ir arī darīts, profesionālis nēsmu un pilnībā krāsot ir sanācis reti vairāk paneļu krāsošana, spārni, durvis kapoti, daļējas auto krāsošanas. Tas ir darīts savām vajadzībām un draugiem palīdzēts un dažiem klientiem.
Tie, kuri zin tie zin, bet tie kas nezin pateikšu, ka pats galvenais kas ietekmē krāsojuma kvalitāti ir pati sagatavošana, rūsas likvidēšana tā, lai tā neparādās atkal un virsmas izlīdzināšana. Protams nozīme ir arī pašai krāsošanai, krāsas uzklāšanas tehnikai, pareizā viskozitātē materiāliem (atjaukt grunti, krāsu), bet tas parasti ir norādīts tik atliek ievērot, svarīgi ir arī noregulēt krāsojamo pistoli. Pats krāsoju ar 1977 gadā ražotu pistoli, kura savā mūžā ir daudz pieredzējusi, bet savu funkciju pilda nevainojami :)
Visam procesam laiks bija ļoti ierobežots tāpēc koncentrējos uz rūsas likvidēšanu, par laimi tā nebija daudz, bet laiks perfektai sagatavošanai virsmu izlīdzināšanai gan tik daudz neatlika tāpēc šur tur ir defekti, ir vieta, kur pēc špaktelēšanas pat aizmirsu nolīdzināt un uz durvīm vispār neiespringu jo ja auto nolemšu paturēt uz ilgāku laiku tad durvis būs jaunas un krāsa tiks mainīta uz sarkanu.
Krāsojuma kvalitāti ietekmēja arī blakus apstākļi, kukaiņi ar kamikadzes misiju pielipt, tas viņiem 100% bija plānots jo mirt gribētāju bija ļoti daudz :D un otrs lielākais trakākais apstāklis, kad otrā dienā pēc gruntēšanas atbraucu visa virsbūve bija ne grunts krāsā (balta), bet gan melna no ogļu putekļiem, kuri rodas no akmeņogļu pārkraušanas, bet tur kur valdībai ir izdevīgi tur visa ekoloģija kaķim zem astes un kundziņsalas iedzīvotāji var mierīgi indēties.
Jumtu nācās divreiz pārkrāsot, bet galu galā ar rezultātu esmu apmierināts ņemot vērā minētos apstākļus un to, ka sākumā vispār biju paredzējis vienkārši noplēst rūsas pleķus un krāsot, bet nu ticība :D neatļāva un sagatavoju nopietnāk.

Sāku ar bagāžnieku, sametināju vienīgo metināmo vietu, lai runā bildes:

Image

Ja nav īstā korķa tad pielāgojam virsbūvi pod korķis :D
Image

Rūsas tur nav, tas kas izskatās pēc rūsas nav rūsa, bet tas tur smāķis, aizmirsu nosaukumu :D izkrāsoju ar hamerit:
Image
Image

Aizsargs virs izputēja, droš paliek drošs nokrāsoju ar termokrāsu:
Image
Image

Izpūtajam pamainīju, leņķi, lai nenokarājās, šobrīd stāv precīzi un ar stingrāku stiprinājumu, pie reizes visu aizmuguri izsmērēju ar grubuli, vēlāk pirms ziemas uzdzīšu uz pacēlāja un izpūtīs visu apakšu:
Image
Image
Image

Priecē tas, ka rūsas uz pašas grīdas nav, tik cik ir uz piekares detaļām un nedaudz kur apakša nostrīķējušies uz lonžeroni, bet to jau likvidēju tā kā grīda sterila :) arkas arī:
Image
Image

Iepirkti krāsojamie materiāli:
Image

Gatavoju virsbūvi, nahrenizēju tās stulbās malas aiz kurām tusēja rūsa:
Image

Te pirmā grunts kārta:
Image
Image

Te pirmā krāsas kārta:
Image

Nokrāsots un nožuvis, nevaru nociesties un stūķēju logus iekšā bez palīgiem pēc e30 metodes, izdevās :)
Image

Lukturus arī sagatavoju, papildus oriģinālajām blīvēm sapildām silikona un nožāvē tad tik pieskrūvē stikliņus:
Image

Un te gala rezultāts, auto jau paspējis noputēt:
Image
Image
Image
Image
Image

Pēc TA iziešanas vēl turpināsies darbi pie virsbūves, jānokrāso durvis no iekšas, durvju ailes, bagāžnieka vāks un motora pārsegs no iekšas.

Tad vēl būs diski r14 ar jaunām šipotām ziemas riepām un nopietni apsveru domu par gliemežnieka bloķa iegādi :)

Pie reizes arī platos diskus nokrāsoju:
Image
Image

Tas pagaidām viss.......
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

06 Nov 2011, 13:36

Malacis! :thumbup:
Prieks, ka izdomāji paturēt VAZu!
Krāsošanas darbi arī tā operatīvi izdarīti, rezultāts ir tīri OK, bet personīgi man nepatīk tā krāsa(tā gan ir mana problēma).
Labi, ka arkas un grīdu nopūti ar grubuli nevis ar to sūda bituma mastiku, bet arkās gan vajag ielikt tos paspārņus gan aizmugurē(stiklašķiedras), gan priekšā(alumīnija), tas noteikti paildzinās arku mūžu!
Lai veicas turpmāk!
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
User avatar
Micuks
Vazists
Topic Author
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Mans VAZ-21063 [Micuks]

06 Nov 2011, 13:46

Priekšā ir alumīnija arkas, aizmugurē bija stiklšķiedras, bet nav vairs tajā labākajā kondīcijā :(
Nopirku Lienes ielā jaunas arkas, bet kāds pajoliņš tās gatavojis jo nu galīgi neder, pat neķēros pie pielāgošanas, vedīšu atpakaļ!
Pasūtīšu ķekaviešiem, varbūt nopirkšu vēl VFTS komplektu, bet varbūt pats meistarošu ko individuālu bodijam jo ļoti gribās tos platos diskus uz vasaru uzstelēt, vēl pie reizes kad ziemenes montēšu samontēšu arī platos vismaz būs ar ko acis pamielot 8-)

Jā e30 kupeja arī cieta dēļ žiguļa, braucot uz Lienes ielu uz miera ielas un Pērnavas ielas krustojumā uz tramvaja sliedēm pārsitu karteri :evil:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests