Patreiz procesā nekā interesanta.........tiek šņukurēta virsbūves apakša...ar skrūvju domkratu tika pacelta aizmugures daļa, lai var nokrāsot vietu zem steķa.
Šādi paceļamu Buhankas virsbūvi ar skrūvju domkratiem nēsmu redzējis....laikam vienīgie pasaulē ..
Tākā ceļojot ar Buhanku gribēsies pamakšķerēt, vajag arī laivas motoriņu.
Tika iegūts Latvijā 50 gados ražots motors Rīga 125, Artelis Metālists.
Trūkst bāka un dzenskrūve
Buhankas uzraudzībā turpinās virpas remonts....padaves kārbai ,,Norton" nav eļļošanas.
Ņemam nost skatāmies kas un kā.....bij aizsērējusi eļļas pievada caurulīte..
Sekas....sadilis aksiālai paplāksnis un abās pusēs esošās detaļas..
pievirposim gala virsmas+jauns paplāksnis...
Tika iegūts Laivas motors ,,Rīga 125'' 1955 gada ražojuma.
Pa augšu ticis iekšā ūdens,sarūsējuši kloķenes gultņi...stīvs.
Reduktors nigrolā,bet zobratam izlūzis 1 zobs...
Galvu nevar noņemt...korozija starp galvu un špilkām..vienīgi pa sveces urbumu jāspiež iekšā eļļa zem spiediena ,cerams ka izkustinās...