Fiat 124
Kad mainīju savam gultņus, karsēju uz elektriskās plīts līdz metāls sāka iekrāsoties dzeltenīgs!
=========================
Pareizi, tā arī vajadzētu būt
Tas cik viegli varēs uzlikt gredzenu arī atkarīgs no izmēru saderības starp gredzenu un pusasi
pēc grāmatas uzspīlei jābūt no 0,13 līdz 0.1 MM)! Man bija 0.17mm un bija problēmas ar uzlikšanu!
=========================
Tā ir, bet īpašu problēmu nekad nebija bijis - acīmredzot allaž trāpījās tā "labākā" diametru attiecība.
Jāatceras, ka šis gredzens ir vienīgais, kas pretojas, tam, ka pusass līkumā izrausies no tilta, un spēki,
kas uz gredzenu darbojas ir pietiekoši lieli, lai netaisītu jokus, un neliktu vecus gredzenus-gredzens
ir domāts vienreizējai lietošanai!!!

====================
Tieši tā, tāpēc sacīkšu auto mēs gredzenus vēl papildus fiksējām ar 3 "punktiem" ar pusautomātu.
Tiesa, tām pusasīm gultņi mainīti netika - ja izgāja no ierindas, mainijām visu pusasi komplektā. Ja
nefiksēja, tad kaut ļoti minimāli, bet tomēr locoties pusasij , piemēram, lēkājot vai krosā pa bedrēm
"slaktējot", gredzens pa simtdaļai, pa simtdaļai vien "atstūmās" no gultņa un parādījās gareniska
"lufte", kura nu nekādīgi neuzlaboja vadāmību un sekmēja aizvien lielāku gredzena atbīdīšanos
triecienslodžu dēļ.
