Page 198 of 364

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 26 Aug 2013, 19:43
by Arnisv
koroch vajag apgaismībai.....
ja gribu 06 blokā ielikt astotā virzuļus kas darās ar klaņiem man vecie derēs pēc diametriem. atradu leišos kas man izslīpēs

sanāk 8.2(virzulis)/2(dalām ar divi)=4.1*4.1(reizinām kvadrātā)=16.81*pi(3.14)=52.7834*8(kloķenes gājiens)=422.2672*4(cilindri)=1689.0688 kubi

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Aug 2013, 08:27
by Ruu@uto
Principā jau gan 21083, gan 2101 virzuļa pirksti ir ar vienādu diametru 22 mm, tā ka
klaņiem vajadzētu derēt ...

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Aug 2013, 14:06
by Hook
Hey!
1. Atmetot gāzi pakaļa kkas noklab, pārbaudīju ir reduktora nenormāla brīgaita, proti giežot kardānu kkāds pus apgrieziens un tik tad rati sāk griezties.
Ko darīt un kā novērst šo problēmu? :)

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 28 Aug 2013, 21:07
by vazohists
Hey!
1. Atmetot gāzi pakaļa kkas noklab, pārbaudīju ir reduktora nenormāla brīgaita, proti giežot kardānu kkāds pus apgrieziens un tik tad rati sāk griezties.
Ko darīt un kā novērst šo problēmu? :)
Tiko bralim pirmajam tas pats bija, nomainijām reduktoru problēmu, vairs nav

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 29 Aug 2013, 08:33
by Ruu@uto
Hook
1. Atmetot gāzi pakaļa kkas noklab, pārbaudīju ir reduktora nenormāla brīgaita,
proti giežot kardānu kkāds pus apgrieziens un tik tad rati sāk griezties.
Ko darīt un kā novērst šo problēmu? :)
=====================
Vispār jau ar roku jūtamai brīvkustībai, un vēl 1/2 kardāna apgrieziena, tur NAV JĀBŪT,
nedrīkst būt. Jāsecina, ka reduktora sazobei ir nenormāli liela sānu atstarpe, principā
tā lieta ir regulējama (noņemtam reduktoram), bet izskatās, ka diferenciāļa kārbas
gultņi (abos sānos) ir teikuši "atā" ... 8-) var mēģināt regulēt, var mainīt gultņus, ja
abi zobrati ir OK, bet iespējams, ka ērtāk ir meklēt citu reduktoru! :angel:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 29 Aug 2013, 12:05
by Hook
Hook
1. Atmetot gāzi pakaļa kkas noklab, pārbaudīju ir reduktora nenormāla brīgaita,
proti giežot kardānu kkāds pus apgrieziens un tik tad rati sāk griezties.
Ko darīt un kā novērst šo problēmu? :)
=====================
Vispār jau ar roku jūtamai brīvkustībai, un vēl 1/2 kardāna apgrieziena, tur NAV JĀBŪT,
nedrīkst būt. Jāsecina, ka reduktora sazobei ir nenormāli liela sānu atstarpe, principā
tā lieta ir regulējama (noņemtam reduktoram), bet izskatās, ka diferenciāļa kārbas
gultņi (abos sānos) ir teikuši "atā" ... 8-) var mēģināt regulēt, var mainīt gultņus, ja
abi zobrati ir OK, bet iespējams, ka ērtāk ir meklēt citu reduktoru! :angel:

Super atbilde!
Paldies, tieši to meklēju.
Pajaukšu vaļā, paskatīšos, ja būs atā, meklēšu citu.
Vai ir kkādi veicami pasākumi, lai tas vairs neatgadītos?
Žigulītis ir ielai + sportam....
Slapju laiku mīlu :D

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 29 Aug 2013, 15:29
by Jany
kā ir ar pašizgatavotiem bremžu trubu stiprinājumiem pie virsbūves, ko par to saka TA?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 01 Sep 2013, 15:46
by janis
Varbūt ka ir kāds vazists no valmieras, kas varētu izpalīdzēt ar DAAZ 2107 karburatora regulēšanu?

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 01 Sep 2013, 15:49
by Jany
kā ir ar pašizgatavotiem bremžu trubu stiprinājumiem pie virsbūves, ko par to saka TA?
vēl interesē

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

Posted: 01 Sep 2013, 19:01
by Micuks
Ja vienkaarshi uzlociisi blekki, kuram buus tiesha saskarsme ar bremzzu cauruleem tad tas nebuus labi un ja inspektors ieveeros var ieskraapeet par neatbilstoshu stiprinaajumu, bet ja buus ar kaadu nemetaala starpliku probleemaam nav jaabuut.