Page 3 of 5

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 16:03
by garfilds182
Nu ja maina šāles,tad jau arī jāslīpē kloķene. Nu,tas viss ok! Nu vēl jau ir plānos galvas slīpēšana ,dažādu detaļu atvieglināšana u.t.t. A tev motoram ir zobene vai ķēde? VNk mainīšu pie reizes visas siksnas,filtrus,eļļu,sveces,svečvadus.
A šprice ir labāka par karburātoru,ja slīpē galvu? Vai šprice nevajg mainīt uzreiz kompīša uzstādijumus?
P.S Savu pelēcīti 2101 pārdevu! Otrdien braukšu skatīties 2111. 8-)

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 16:30
by grahs
Motoram ir Zobsiksna !!
Nu jā tas vis ir jamaina !! ko tu uzskaitīji lai vis butu ka odziņa !!

par to vai šprice ir labāka vai sliktāka nemāku pateikt bet vienu varu teikt droši !! Abi būs jaregulē !!! Vai tev karbūzis vai šprice :Latvija: :Nezinu:

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 17:41
by garfilds182
A kā to šprici regulē? Kaut kā līdzīgi karburātoram? Jo pa šprices regulēšanu man tumša bilde.
Un varbūt kādam ir nojausma cik māksā galvas slīpēšana šim dzinējam?

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 19:01
by Micuks
Galvas slīpēšana +/- 40Ls kloķenes slīpēšana 10Ls par kakliņu.
Špricei nekas nav jāregulē ja kompim nav e-proms tad tur neko saregulēt nevar!
Dzinējam ar šprici pati iešprices sistēma ir vienkārša toties ir sarežģīta elektronika, karburatoram nav sarežģīta ekektronika, bet toties bieži aizsērē karbūzis ja degvielas foltrs nav vai ir nokalpojis savu laiku, var pačakarēties ar līmeņa regulēšanu un 101 citu problēmu, manu prāt ar šprici ir vienkāršāk un drošāk.

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 20:56
by ivars
nunu un kādā apgriezienu diapazonā strādā parasta iešprice?
Galvas slīpēšana +/- 40Ls kloķenes slīpēšana 10Ls par kakliņu.
Špricei nekas nav jāregulē ja kompim nav e-proms tad tur neko saregulēt nevar!
Dzinējam ar šprici pati iešprices sistēma ir vienkārša toties ir sarežģīta elektronika, karburatoram nav sarežģīta ekektronika, bet toties bieži aizsērē karbūzis ja degvielas foltrs nav vai ir nokalpojis savu laiku, var pačakarēties ar līmeņa regulēšanu un 101 citu problēmu, manu prāt ar šprici ir vienkāršāk un drošāk.

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 21:48
by wests
:wtf: it kā iešpricei nav filtra,ko???
Papildus: degvielas sūknis,atplūdes vārsts uz sūkņa,degvielas filtrs,smidzinātāji - visas šīs lietas mēdz iziet no ierindas. Un atkarībā kāda iešprice - mehāniskā vai elektriskā - atkal mainās sūkņa tips,filtra tips,smidzinātāji,gaisa mērītāji,spiediena sadalītāji,oksigēnsensori u.tt, u.tjp.
Ja tas viss nav jauns = čakars lielāks.

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 22:52
by Micuks
Nekāda čakara, dzīves laikā ir bijuši daudzi karburatorauto un pēdējos 5 gadus ar elektronisko šprici, pašam ar tevis minētajiem mezgliem nekad nav bijušas problēmas un vienmēr var pieslēgt diagnostikai ;)
Špricei ir vairāki filtri sākot ar degvielas sūkni ja tas ir bākā.......

Kas ir parastā un ir arī neparastā??? :mrgreen:

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 23:24
by Klavs
Galvas slīpēšana +/- 40Ls kloķenes slīpēšana 10Ls par kakliņu.
Tas ir čeka svītru kods? Kur tu tādas summas izrāvi? :o
Un cik metri paredzēts slīpēt no galvas pa 40ls?

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 23:27
by krissis
a ko tu gribi lai pa brīvu slīpē?

Re: Fiat 2.0 l dzinējs iekš Lada 2101

Posted: 25 Oct 2009, 23:39
by Klavs
Manu kloķeni noslīpēja pa 30ls. Galva 0.1mm - 5ls, 1mm pateica 15ls slīpēšana, 10ls frēzēšana.