Page 3 of 6

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 08 Nov 2009, 22:33
by kalnins
rokeri taadi gan veel nebijaredzeeti!! :wtf:
es ar tādus pirms tam nebiju redzējis, sencis nopirka no viena paziņas motoru un kad atvērām vaļā iekšā stāvēja tādi rokeri :thumbup:

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 08 Nov 2009, 22:34
by kalnins
amartiņi arī mainījuši vietu!
tie ir papildus amortizātori :)

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 08 Nov 2009, 22:40
by kalnins
Sakists ;) man patik
:thumbup: darba ir ielikts daudz
kada jega no diviem amišiem vai pa bedrem labak iet? un ka tur tas vis sataisīt...varbut kadu bildi ar piekari ieliksi :shifty:
nu kopš brīža kad pasūtījām dugas līdz brīdim kad pirmo reizi izbraucu pagāja viens gads :)
nu stabilāks ir, un līdz ar to labāk uz ceļa turās, nu ja es varētu nopirkt kaut kādus REIGER amortinjus pa 2000EUR tad jau pietiktu viens uz katru riteni :thumbup:
nezinu kad braukšu uz laukiem, iespējams ka kaut kad pa nedēļu, bet ja nē tad sestdien noteikti un tad arī ielikšu :)

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 08 Nov 2009, 22:43
by kalnins
aa šodien tur visu skrūvējot nost sanāca šaize, kad kaut ko dara tad parasti kaut kas notiek :D
un šoreiz skrūvējot nost sadalenes zobratu iekrita šeiba karterī un tagad tas ar vēl būs jaskrūvē nost :lol: :lol:

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 08 Nov 2009, 23:06
by semjorka
tu ņēmi nost galvu tikai tāpēc, lai mēs kārumnieki varētu pamielot acis?!! :D

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 09 Nov 2009, 08:26
by kalnins
tu ņēmi nost galvu tikai tāpēc, lai mēs kārumnieki varētu pamielot acis?!! :D
nē nē, :D man iepriekšējā sacensībā izpūta galvas blīvi un kad noņēmām galvu varēja redzēt ka trijos cilindros gājis tosols iekšā :)

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 09 Nov 2009, 16:49
by discomans
hmm, ko dot divplecu svira ?
un jau pats metinaaji izpluudi, nevajadzeeja aptiit ar siltumizoleejosho materiaalu, jo tagad kaa redzams tev bildee nav, cik zinaams izpluudes gaazes aatraak atdziest, ja ir no parastaa teerauda metinaats zirneklis, standartaa naak chuguns, kursh savukaart leeni sasilst un leeni atdziest ....luuk gaazes aaraak atdziest un ar to samazinaas jauda! :?

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 09 Nov 2009, 17:48
by kalnins
hmm, ko dot divplecu svira ?
un jau pats metinaaji izpluudi, nevajadzeeja aptiit ar siltumizoleejosho materiaalu, jo tagad kaa redzams tev bildee nav, cik zinaams izpluudes gaazes aatraak atdziest, ja ir no parastaa teerauda metinaats zirneklis, standartaa naak chuguns, kursh savukaart leeni sasilst un leeni atdziest ....luuk gaazes aaraak atdziest un ar to samazinaas jauda! :?
neesmu parliecinaats vai taas ir vienpleca vai divpecu neatskiru :lol:
nu jaa tur vajag to siltumizelejoso, jo arii salonaa tam kas blakus seez kaajas nenormaali deg jo tur riktiigs karstums, nu par to karstumu notureesanu jauzprasa sencim jo pats nezinaaju :)

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 10 Nov 2009, 10:59
by elf
Ar tiem rokeriem ir tā :ja mainās radiuss tai vietai kas saskarās ar sadales vārpstu,mainās ieplūdes, izplūdes fāzes.Jo mazāks radiuss ,jo mazāks vārsta atvēruma ilgums.
Šiem rokeriem rulīša radiuss ir mazāks nekā orģinālajiem..

Re: Mans Rallijsprinta VAZ 21013

Posted: 10 Nov 2009, 13:34
by Juris
ludzu paskaidro blondiinei kapeec tas ir labi? :)

palielinaas razhiiba vai kas?