rotams tas tik paša priekam, tamdēļ nav vērts baigi bļaustīties


viss jau protams atdūries pret piķīti, taču nav jau tā pati dārgākā mašīna ko skrūvēt un šobrīd tiek krāti rubļi lielākiem remontiem.
kopš pēdējiem ierakstiem daudz kas izdarīts:
samainīts saplīsušais izplūdes kolektors ar visām blīvēm, pārlasīts karburātors un pieregulēta aizdedze, uzliktas jaunas riepas un piekrāsoti diski un bagāžnieks.
norautas nost plastmasas un vienā pusē slieksnis un durvjapakša pa jaunu nopūsta ar burbuli (tas tāds pagaidu variants). samainīti bremžu diski, kalodkas, caurulītes un šofera puses suports ar visiem cilindrīšiem; nomainīts ķēdes spriegotājs, aķītis, dažādi sīkumi.
neko nopietnu neesmu darījis, jo domāju pa garajiem rudens vakariem celt ārā motoru un vest pie gudrākiem onkuļiem pārlasīt (moš arī iesēdināt galvu pie reizes). tad pie reizes samainīt sajūgu.
pēc pagājušās ziemas arī rūsa daudz kur izlīdusi un pie šī brīža cenām prātoju par lielākās virsbūves bleķu daļas nomaiņu un žigulīša pilnīgu pārkrāsošanu.


izmēģināju gargabalniekā - ap 350-400 km braucienā uz jāņiem iekšā ielādējot sevi un 4 pasažierus ar visām pekelēm un šmigu bagāžniekā un uz jumta,kā arī piekabē ielādētām 9 gumijas laivām.

nespēju to izskaidrot, bet patēriņš nemainīgs- 10 litri uz 100 km un vienalga vai iekšā 2 cilvēki, vai šāds 'svētku' komplekts.

tik bremzes pirekšā izbeidzās atpakaļceļā (izrādījās šofera disks ap 5,8 mm un blakus 7,2 tāpēc mainīju nost - bildē ar šofera rats galīgi melns, nevis spilgti dzeltens, jo kalodkas jau gandrīz beigušās).
nākamnedēļ plānoju braucienu maršrutā rīga-liepāja-rucava-rīga

btw - visi mani pasažieri ir atzinuši, ka žiguļa aizmugurējais beņķis ir ērtākais no visiem, kuros zvilnēt
