Ne gluži montāžas kļūda, ibo izturēja ta pēc salikšanas 5 mazrallijus+pāris trenniņus un izbeidzās pēc sezonas, bet nu to var nosaukt arī tā. Vāki bija pielasīti no tā kas ir, attiecīgi tur bija problēma ar to, ka atspere bija bik lielāka par vāka sēžu (par cik, tagad nepateikšu, nekas krimināls, bet acīmredzot pietika), tb. uz vibrācijas rēķina varēja šupoties vāks pret atsperi, attiecīgi izdilst vadīkla, tad kad sasniedza kritisko ļurku, vārstam apnika un tas notrūka

Viss kā parasti, savu autiņu skrūvē 2 nedēļas pirms mačiem, attiecīgi, sanāk iet uz kompromisiem, kad vāca kopā otreiz, bišk ar šķību aci nolūrēja, bet nu mācība maksā kāpostu.
Ainu, tas ir sīkumi, piekam bija gaidāms, jo stāvēja 3rievu suhari, kas ir pazīstami ar savu vēlmi notrūkt tieši pēdējā gropē (tb. komplekts, bumbiera vārsts, suhari un čaška), kad šitiem motorzāģiem ir jāliek tomēr uzķīlētie ar vienu. Būs citi vārsti, citi suhari un normāla čaška, tb. jautājums slēgts. Pāriesim no bumbiera uz opeli, tur arī vārstiņam radiuss ir pareizāks priekš šitā degkameras tipa.
Bet nu jāsaka kā ir, klasikas motors ir kudi zvērīgāks ubūvējams par priekšpiedziņas. Sākot ar starpstroķu attālumu un beidzot ar mūžseno bloka garumu, da i galvas problēmām, klasikai ieplūdi 100% var resnāku izgrauzt nekā šitiem piržamajiem. Papētīju, ko var ar to ņivas bloku sadarīt, tīri neko žužžukalka sanāk. 84x84 ar ļoti labu RS.