Page 3 of 6

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 19 Apr 2010, 10:51
by elf
Lai visi cilindri pareizi dzesētos ,ūdens kanālos tika iemetinātas plāksnītes.Tad galva tika noslīpēta un plāksnītēs izurbti urbumi .Diametri kā galvas bīvē.Tad galva tika pielepēta uz lepējamās plates.
Blokā ap katru cilindru tika ievirpotas rieviņas 2x2mm .Tādas pat rievas tika iefrēzētas pa bloka ārējo perimetru.
Tad bloka virsa ir jāpielepē uz lepējamās plates.Rieviņās jāievieto Kamaza čaulu gumijas.
Ar 8.kg pietika pievilkt lai nodrošinātu blīvējumu. Ja velk ar 12.kg cilindrs paliek četrstūrains .
Ar tādiem manis būvētiem motoriem tika izcīnīti 2 PSRS čempjona tituli autokrosā,bagi klasē.
Viens 1988 gadā Nuja Igaunija. Otrs 1990 vai 1991 gadā Ukrainā.
3 vieta 1989 Kišeņeva Moldāvija.

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 19 Apr 2010, 10:59
by elf
Ātrumkārbas tika būvētas VEF 14.filiālē. Virpots,frēzēts,cementēts,rūdīts,korpusi metināti un nekas nelūza.Zobrati,asis no 12HN3A materiāla.

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 19 Apr 2010, 23:42
by plaza
Lai visi cilindri pareizi dzesētos ,ūdens kanālos tika iemetinātas plāksnītes.Tad galva tika noslīpēta un plāksnītēs izurbti urbumi .Diametri kā galvas bīvē.Tad galva tika pielepēta uz lepējamās plates.
Blokā ap katru cilindru tika ievirpotas rieviņas 2x2mm .Tādas pat rievas tika iefrēzētas pa bloka ārējo perimetru.
Tad bloka virsa ir jāpielepē uz lepējamās plates.Rieviņās jāievieto Kamaza čaulu gumijas.
Ar 8.kg pietika pievilkt lai nodrošinātu blīvējumu. Ja velk ar 12.kg cilindrs paliek četrstūrains .
Ar tādiem manis būvētiem motoriem tika izcīnīti 2 PSRS čempjona tituli autokrosā,bagi klasē.
Viens 1988 gadā Nuja Igaunija. Otrs 1990 vai 1991 gadā Ukrainā.
3 vieta 1989 Kišeņeva Moldāvija.
Un visos motoros bija Rašmaņa taisītie virzuļi no dīzeļrūpnīcas sagatavēm-- tikai par gropi 2x2 tu gan sameloji -- tur nekas nesanāk ar to blīvējumu. :angel:

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 24 Apr 2010, 15:22
by elf
Rasmaņa virzuļiem nebij ne vainas tajos laikos.Vienīgais ko darījām ar tiem virzuļiem atšķirībā no citiem,bij sagataves termoapstrāde. Un tad tie virzuļi neplētās tik daudz. Hi..par tām rieviņām,laikam bij 2x1.75. Vienīgais mīnus bij tas,ja noņem galvu ,tad tā bij atkal jāpielepē.
Ar kardāniem tākā esam izvicinājušies?? Labāk izstāsti kādu reālu ideju ,lai nesanāk tā ka atbruks urmasi un pa apli visiem latviešiem atmērīs!

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 24 Apr 2010, 19:38
by plaza
Rasmaņa virzuļiem nebij ne vainas tajos laikos. Labāk izstāsti kādu reālu ideju ,lai nesanāk tā ka atbruks urmasi un pa apli visiem latviešiem atmērīs!
Par Rasmaņa virzuļiem -- ja pilnīgi godīgi tad bija baigie sūdi -- tikai citas izejas nebija ko izmantot tāpēc arī cīnījāmies. Krosā vēl ok bet rallijā man nelaba dūša metas cik viņus vajadzēja jo darbības stundas daudz ilgākas un laiks arī cits, bet labi kas bijis bijis, tagad var pasūtīt Maskavā un Toļos un ja daudz kāposta tad arī rietumos un viss ok.

Par urmasiem -- zini man aizdomas kā būs tā ka atvedīs kādu apli. Es vienk redzu kas notiek te un kas Igaunijā negribu teikt ka 100 % bet ap 80 % VAZa nopietnās sporta detaļas Latvijā nāk ar manu piedalīšanos un rezultāta viss nopietnais aiziet pie Ligura un tāds prasts tjunis tikai paliek Latvijā.Dzinējus netaisa pa nopietno un līdz ar to rezultāts būs tāds kāds būs.
Ir greizs domāšanas veids ka Vazam nekas neko emakšā. Šodien satiku Šimkusu Andri un arī apspriedām šo tēmu un viņš labi pateica ka 100 x labāk sataisot evolūcijai vai subaru motoru ne kā būvējot Vazam , jo tur viss jātaisa no jauna. Viss atkarīgs no teh noteikumiem kādus apstiprinās un tad varēs spriest par pasākumu. Mums tāda doma arī ko būvēt bet patreiz idejas dalās jo diez vai 2 projektus varēs vienlaicīgi pacelt.
Vajadzētu vienk normālus $$$ ieguldījumus un tad jau būs arī rezultāts, tikai 100 % nedrīkst likt motorā virzuļus kurus cep Latvijā , jo šosejā tie neizturēs slodzi zināmu apstākļu dēļ.Ja jau saliks normālu dzinēju bez steigas un pareizi bez kasjakiem, tad domāju ka urmasus var pieveikt. NOrmālu eļļas sūkni x 1,5 jaunu karburatoru ar sadalītāju tad ok . + pareiza sadalene un griezes momentu piedzenot pēc visa

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 27 Apr 2010, 10:11
by elf
Andris Kaļķis solīja, ka precīzi tehniskie noteikumi Dzintara volgai būs izstrādāti uz maija sākumu.
Uz šo sezonu tāpat nevar paspēt sagatavot auto,atliek tik krāt naudiņu!

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 30 Apr 2010, 10:48
by elf
Pirmās trīs Volgas startam būs gatavas jau 20.maijā, kad Biķernieku trasē notiks vēsturiskajiem automobiļiem paredzēti treniņbraucieni. Tajos varēs piedalīties gan žiguļu un formulu klases automobiļi, gan volgas, gan arī citi interesenti ar sportam īpaši nepielāgotiem jeb ielas braukšanai paredzētiem automobiļiem. Obligāti gan nepieciešama ķivere. Reģistrācija braucieniem notiks uz vietas trasē treniņbraucienu dienā.

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 17 Jun 2010, 00:20
by Pēteris
nekas

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 17 Jun 2010, 00:53
by plaza
Šis pasākums izklausās diezgan interesants, kā arī pašam zinātkāre moca...Vai ir jau publicēti tehniskie noteikumi latviešu valodā?bet paši galvenie jautājumi man ir saistībā ar pašu mašīnu,vai tai ir nepieciešami dokumenti un vai varētu ar 1999. gada piekto žigulīti tikt iekšā vēsturisko automobīļu šosejas(šajā gadījumā ''Dzintara volgas'') sacensībās? :)
Nav problēmas ar 05 tikai tas nebūs pa lēto , jo vajadzīgs pilns homo ekipējums -- tas nav tev braukt ar kombenzonu par 50 Ls.TEH Nolikums vispār jau ir kaut kāds kas publicēts . Dažos vārdos -- vārsti standarta ---- sadalene brīva -- kārba laikam 4 robu , bet varētu būt arī 5 pakāpju. Reduktors bez bloķa.Jābūt drošības karkasam + sporta beņķim+ sporta siksnām . Ekipējums pilns kā jau šosejā sākot ar apakšveļu nedegošo FIA homloģeto, un beidzot ar cimdiem+ zābaki . kombenzons =+ atbilstošā ķivere :angel: Parēķini tur nesalasās mazā summma.
Ja jau vēl auto jāsaved kārtībā

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

Posted: 21 Jun 2010, 21:03
by Pēteris
un cik aptuveni šajos laikos maksā sertificēts drošības karkass?