Pirms Tu sāc rēķināt, atceries, ka, būvējot motoru sportam, no galvas klasikai nedrīks neko ņemt nost. Tikai nolīdzināt un nevienu lieku desmitdaļu.![]()
![]()
why?


Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Pirms Tu sāc rēķināt, atceries, ka, būvējot motoru sportam, no galvas klasikai nedrīks neko ņemt nost. Tikai nolīdzināt un nevienu lieku desmitdaļu.![]()
![]()
why?
1.Bloku atļāva slīpēt tāpēc,jo nav tik daudz to 2106 bloku ar ideālām augšām.Sākumā atļāva tikai nolīdzināt,bet līdzināja uzreiz uz 2mm.Tagad atļauts 1mm.Galvai noslīpēts 1mm ,blokam 1mm,virzuļi Mahle 80.00mm gali taisni,kompresija 11.00 ,blīve standarts...nu nešpļauj ārā blīvi![/quote
Un tu vēl teiksi ka standarta velve , un ar tādu brauc Vaz tusa standarta klasēun vēl bez regulējamā zobrata.
![]()
![]()
![]()
Pāris reizes uzgrabēs kad būs uzkarsis(ziemá jau nav problémas ar karshanu kad lauká ir mínusos , bet paméghini vasará kad lauká ir ap 35) un tad blīve laukā būs gan un dabūs galvu atkal frizēt jo plauktiņi nolocīsies
![]()
![]()
Cik rāda manometrs griežot ar starteri --- 18 atm vai pat vēl vairāk. Aizdedze laikam gan uz o vai pat sākums mīnusā. Otra versija aizmetināts sadalītājs un vēla aizdedze vai arī bākā aviāciaja kopā ar divtakteru eļļu + benzīnsak jūs blēži un tas standarta auto . Tā jau viennozīmīgi brīvā klase . Nost ar Mahles virzuļiem un tad būs OK .
Ja pilnīgi godīgi tad nesapratu kāpēc ļāvāt standara klasē ko frizēt it īpaši bloku . Ir taču zināmi pieļaijamie augstumi kā tas bija padomijas laikā un ja plakanie virzuļi tad jābūt lielajai 011 galvai -- redz tāda standarta klase.
Pārdomas būs uz PM1.Bloku atļāva slīpēt tāpēc,jo nav tik daudz to 2106 bloku ar ideālām augšām.Sākumā atļāva tikai nolīdzināt,bet līdzināja uzreiz uz 2mm.Tagad atļauts 1mm.Galvai noslīpēts 1mm ,blokam 1mm,virzuļi Mahle 80.00mm gali taisni,kompresija 11.00 ,blīve standarts...nu nešpļauj ārā blīvi![/quote
Un tu vēl teiksi ka standarta velve , un ar tādu brauc Vaz tusa standarta klasēun vēl bez regulējamā zobrata.
![]()
![]()
![]()
Pāris reizes uzgrabēs kad būs uzkarsis(ziemá jau nav problémas ar karshanu kad lauká ir mínusos , bet paméghini vasará kad lauká ir ap 35) un tad blīve laukā būs gan un dabūs galvu atkal frizēt jo plauktiņi nolocīsies
![]()
![]()
Cik rāda manometrs griežot ar starteri --- 18 atm vai pat vēl vairāk. Aizdedze laikam gan uz o vai pat sākums mīnusā. Otra versija aizmetināts sadalītājs un vēla aizdedze vai arī bākā aviāciaja kopā ar divtakteru eļļu + benzīnsak jūs blēži un tas standarta auto . Tā jau viennozīmīgi brīvā klase . Nost ar Mahles virzuļiem un tad būs OK .
Ja pilnīgi godīgi tad nesapratu kāpēc ļāvāt standara klasē ko frizēt it īpaši bloku . Ir taču zināmi pieļaijamie augstumi kā tas bija padomijas laikā un ja plakanie virzuļi tad jābūt lielajai 011 galvai -- redz tāda standarta klase.
2.Virzuļi ir atļauti sērijveida,tai skaitā arī Mahle.