Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 12:13

ko jūs visi mīžat ar to numuru pārmetināšanu? es uzskatu , ka nav nekas sarežģīts.
Neiet runa par sarežģītību, bet gan par risku.
Tagad vēl klīst baumas, ka ar kaut kādu aparātu skatoties vai nav metinājumu šuves. Varot redzēt PAT ja viss ir smuki apstrādāts un ar aci nevarot redzēt! Ja tā patiešām ir, tad ir dimbā. :D

Tu pats esi to kādreiz darījis un vēl gājis TA?
Tevi neuzrāva?
Ja jā, tad visu cieņu un padalies ar padomiem. ;)
Retired from duty.
 
User avatar
-krievins-
Vazists
Posts: 429
Joined: 14 Feb 2010, 20:57

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 13:40

ko jūs visi mīžat ar to numuru pārmetināšanu? es uzskatu , ka nav nekas sarežģīts.
Neiet runa par sarežģītību, bet gan par risku.
Tagad vēl klīst baumas, ka ar kaut kādu aparātu skatoties vai nav metinājumu šuves. Varot redzēt PAT ja viss ir smuki apstrādāts un ar aci nevarot redzēt! Ja tā patiešām ir, tad ir dimbā. :D

Tu pats esi to kādreiz darījis un vēl gājis TA?
Tevi neuzrāva?
Ja jā, tad visu cieņu un padalies ar padomiem. ;)
tur jau tā lieta, ka RISKS ir pārāk liels, un sekas tam arī! Pārmetināt jau nav tik grūti, nedaudz pacietības, un galvenais precizitāti. Jāmaina uzreiz liels gabals vienk!
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 14:56

ko jūs visi mīžat ar to numuru pārmetināšanu? es uzskatu , ka nav nekas sarežģīts.
Neiet runa par sarežģītību, bet gan par risku.
Tagad vēl klīst baumas, ka ar kaut kādu aparātu skatoties vai nav metinājumu šuves. Varot redzēt PAT ja viss ir smuki apstrādāts un ar aci nevarot redzēt! Ja tā patiešām ir, tad ir dimbā. :D

Tu pats esi to kādreiz darījis un vēl gājis TA?
Tevi neuzrāva?
Ja jā, tad visu cieņu un padalies ar padomiem. ;)
tur jau tā lieta, ka RISKS ir pārāk liels, un sekas tam arī! Pārmetināt jau nav tik grūti, nedaudz pacietības, un galvenais precizitāti. Jāmaina uzreiz liels gabals vienk!
Mhm...
Last edited by Ziich on 27 Feb 2011, 19:47, edited 1 time in total.
Retired from duty.
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 15:13

Par pārmetināšanu:
Domāju, ka TA ir mazākā problēma, jo tur neviens īpaši neskatās(protams, ka uzmet aci numuram, bet tas tā formāli!)
Tev zilais būs jākrāso brūns vai arī jāveic krāsas maiņa, pirms kuras ir jāveic numuru salīdzinmāšana, kuru parasti veic cilvēks, kas ir piešāvis aci uz šādām pārmetināšanām!
Ja radīsies aizdomas veiks pārbaudi ar rentgenu!
Veicot virsbūves maiņu aiztaupīsi sev daudz nervus!
Ja CSDD nodaļā trāpās normāls cilvēks tad varbūt dažas darbības var veikt tikai "uz papīra"!
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 15:35

Par pārmetināšanu:
Domāju, ka TA ir mazākā problēma, jo tur neviens īpaši neskatās(protams, ka uzmet aci numuram, bet tas tā formāli!)
Tev zilais būs jākrāso brūns vai arī jāveic krāsas maiņa, pirms kuras ir jāveic numuru salīdzinmāšana, kuru parasti veic cilvēks, kas ir piešāvis aci uz šādām pārmetināšanām!
Ja radīsies aizdomas veiks pārbaudi ar rentgenu!
Veicot virsbūves maiņu aiztaupīsi sev daudz nervus!
Ja CSDD nodaļā trāpās normāls cilvēks tad varbūt dažas darbības var veikt tikai "uz papīra"!
Jādabū rokā cilvēks kurš šo virsbūvi norakstīja.

*Ko man atbildēja CSDD:
"Ja pareizi saprotam jūsu situāciju, Jūs vēlaties izmantot virsbūvi no norakstīta transportlīdzekļa. Šādā gadījumā saskaņā ar Latvijā normatīvajos aktos noteikto kārtību pirms virsbūves maiņas veikšanas virsbūve jāuzrāda CSDD darbiniekam agregātu numuru salīdzināšanai. Tāpat salīdzināšanai jāuzrāda transportlīdzeklis, kuram paredzēts veikt virsbūves maiņu. Ja norakstītais transportlīdzeklis un līdz ar to uzstādāmā virsbūve ir citas personas īpašums, pirms virsbūves maiņas veicama īpašuma tiesību maiņas uz virsbūvi reģistrācija. Lai to veiktu, reģistrētajam virsbūves īpašniekam jāsaņem izziņa par numurētā agregāta piederību un pēc tam jāveic īpašuma tiesību maiņu pārreģistrācija. Vienkāršāk to veikt, pamatojoties uz abpusēju iesniegumu abām personām (atsavinātājam un ieguvējam vai to pilnvarotām personām) klātesot CSDD nodaļā."

Taču kā jau minēju, tad ir lielas problēmas ar attālumiem!
Last edited by Ziich on 27 Feb 2011, 19:48, edited 1 time in total.
Retired from duty.
 
zvirbulis
Vazists
Posts: 307
Joined: 04 Oct 2009, 22:38

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 17:03

es jau taisītu to veco brūno vai likvidetu abus nododot tolmetā un par to naudu nopeerkot normaalu vaz .
iemetinot nummurus vazam vai bmw x5 pants jau viens un tas pats

vēl jau csdd tev nepateica ka vēl vecais auto jāved uz apskati ,kur maiņas vecākais nosaka vai virsbūvi ir vērts mainīt un auto komplektā un iedod papīru .virsbūves maiņa skaitās ja tiek mainīta virsbūve bez tiltiem stūres un bremžu iekārtas .Ja dotie mezgli ir virsū tad tā nav vairs virsbūves maiņa.Pēc visas procedūras vēl ir jāiziet nummmuru salīdzināšana un uz apskati ,kur gudrie pētīs vai tiešam esi tiltus mainijis un bremžu trubas un stūres mehānismu pārskrūvējis .Ja kautkas nepatiks ,tipa nav mainīts ,nedos atļauju reģistrēt .
tākā tas dzīvē nav tik vienkārši
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 17:29

es jau taisītu to veco brūno vai likvidetu abus nododot tolmetā un par to naudu nopeerkot normaalu vaz .
iemetinot nummurus vazam vai bmw x5 pants jau viens un tas pats

vēl jau csdd tev nepateica ka vēl vecais auto jāved uz apskati ,kur maiņas vecākais nosaka vai virsbūvi ir vērts mainīt un auto komplektā un iedod papīru .virsbūves maiņa skaitās ja tiek mainīta virsbūve bez tiltiem stūres un bremžu iekārtas .Ja dotie mezgli ir virsū tad tā nav vairs virsbūves maiņa.Pēc visas procedūras vēl ir jāiziet nummmuru salīdzināšana un uz apskati ,kur gudrie pētīs vai tiešam esi tiltus mainijis un bremžu trubas un stūres mehānismu pārskrūvējis .Ja kautkas nepatiks ,tipa nav mainīts ,nedos atļauju reģistrēt .
tākā tas dzīvē nav tik vienkārši
Nepublicēju visu ko man atbildēja CSDD, tikai to būtiskāko, bet tās pārējās lietas zinu. ;)
Apzinos risku pārmetinot un arī problēmas mainot virsbūvi...
Murgs...

Tāpēc meklēju izdevīgāko risinājumu.
Negribas jau nodot lūžņos, taču ja citas izejas nebūs, tad tā nāksies darīt!

Tā ir vienīgā problēma šobrīd - auto jau būtu ielās...
Retired from duty.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 18:38

Viss atkarīgs no inspektora, dažs paskatīsies pavirši un nekā, bet nākamajā reizē var paskatīties cītīgāk, katrā ziņā risks nav to vērts!
Ja rodas aizdomas tad viņiem ir vairāki paņēmieni tai skaitā speciāls metāla blīvuma noteicējs/mērītājs ar to arī atrod metinājuma vietas!
Zinu cilvēkus kas to ir darījuši un atzīst, ka nebija to vērts ;)
Gadīties var visādi, var arī gadiem nobraukāt, bet agri vai vēlu pienāks diena kad noķers ejot TA vai uz ielas pie kādas ablavas.........
Kaimiņš šitā lielījās, ka viņš jau 8 gadus ar opeli vālējot, bet devītajā noķēra.......
 
User avatar
Ziich
Vazists
Topic Author
Posts: 160
Joined: 21 Jul 2009, 13:11
Location: Rīga

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 21:24

Viss atkarīgs no inspektora, dažs paskatīsies pavirši un nekā, bet nākamajā reizē var paskatīties cītīgāk, katrā ziņā risks nav to vērts!
Ja rodas aizdomas tad viņiem ir vairāki paņēmieni tai skaitā speciāls metāla blīvuma noteicējs/mērītājs ar to arī atrod metinājuma vietas!
Zinu cilvēkus kas to ir darījuši un atzīst, ka nebija to vērts ;)
Gadīties var visādi, var arī gadiem nobraukāt, bet agri vai vēlu pienāks diena kad noķers ejot TA vai uz ielas pie kādas ablavas.........
Kaimiņš šitā lielījās, ka viņš jau 8 gadus ar opeli vālējot, bet devītajā noķēra.......
Ticu, ticu... Man pašam bail, ka neuzraujos...

Nespēju izdomāt ko lai īsti dara, tāpēc prasu ko domā citi.
No sākuma parunāšu ar īsto īpašnieku un varbūt labāk būtu nokārtot "Virsbūves maiņu"...

Zobusāpes... :/
Retired from duty.
 
User avatar
girts.bricis
Vazists
Posts: 361
Joined: 13 Dec 2010, 17:45

Re: Ziich'a VAZ 21063 (2in1)

19 Feb 2011, 21:57

nu pats neesmu metinājis numurus, bet fateris ir kādiem 10 defenderiem pārmetināiis, protams, tur ir tāda vieta, ka ar nekādiem priboriem nepamērīsi, bet nu es domāju, ja vazam to izdarītu, ļoti kārtīgi, tad neviens arī nepamanītu. vislabākais veids ir izsaukt numuru salīdzinātāju pie sevis. mums nesen, kad būvejām defenderu atbrauca reāli sakarīgs čalis un neko nepiesējās, bet neizlaida mūs cauri, jo auto nebija nokomplektēts.(pat naudu nepaprasīja). otrajā reize atvilkās tāds īgns onka, bet arī tikai uzmeta aci šasijas numuram, kurš starp citu bija ļoti vāji redzams, jo mazais brālis pacentās rāmi krāsojot:D, un neko neteica.

Uzskatu, ka vieglākais ir pārmetināt un izsaukt numuru salīdzinātāju uz vietas.Metinot galvenais atstāj mazu šķirbu, ko aizpildīt, lai noslīpējot neizjūk ārā, un metini ar punktiem, otrā reize starp iepriekšējiem punktiem un tā kamēr sanāk pilna šuve.(tas tāpēc lai bleķis nesametās)
Cietais rieksts Image

What dya mean it doesn't fit? Gimme the big F@#! *!# hammer and the torches from my bench!!

ĢIRTS divi astoņi astoņi nulle viens seši pieci viens

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests