Page 3 of 4
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 12 Feb 2011, 15:51
by plaza
..kādā klasē auto brauks?
..un ja nav nenormāli svarīgs noslēpums un tas ir iespājams -ieliec plaza vismaz kopēju ciparu tādam sakārtotam standartam -ne jau priekš manis bet lai te daudziem ir viela pārdomām !
Tātad reāli auto laikam brauks 1600 rallijsprinta ieskaitē.
Par izmaksām patreiz vēl nav pilnīga skaidrība jo vēl ir jāaprunā viens otrs risinājums.
Lielākās izmaksas jau sadalene ir 140 ls , vadības bloks 150 Ls + vadi vēl un viens otrs devējs, Sajūga grozs(sporta)+sajūga disks( keramika) vēl kopā 140 Ls un tad vēl viens otrs sīkums tai skaitā jauna kloķene 2121 + vārsti + aidedzes bloks +klaņi summa sanāk kādi lati 700 kā minimums (detaļās ) parēķiniet vēl zirnekli klāt un jaunu karburatoru , ja nemaldos no Forda un tad tā summa galā bez kāda 1300 līdz 1500 Ls nesanāk nu nekādi
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 12 Feb 2011, 21:54
by klievis
pag vai nu es kautko nesapratu--kāds vadības bloks karburatoram??????
varēji jau nu nekautrēties un padalīt to visu cenu jo es piemēram nesaprotu -pamēģini nodalīt to elektrisko daļu atsevišķi , un visu mehānisko -viss gatavs dzinējs cik maksās +-
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 12 Feb 2011, 22:51
by plaza
pag vai nu es kautko nesapratu--kāds vadības bloks karburatoram??????
varēji jau nu nekautrēties un padalīt to visu cenu jo es piemēram nesaprotu -pamēģini nodalīt to elektrisko daļu atsevišķi , un visu mehānisko -viss gatavs dzinējs cik maksās +-
Palasi kārtīgi -- tiks likts šprices vadības bloks ar perspektīvu ka var uzlikt arī droseles , bet patreiz no tā izmantos tikai aizdedzes daļu , lai varētu ieregulēt normālu aizdedzes līkni. Vadiba aizdedzei maksā vien kādi 100 Ls tad jau liekam par 150 Ls kopējo vadības bloku un izmantojam tikai aisdedzes daļu un kad vajag uzliekam droseles.

par dzinēja kopējo summu vēl neesmu vēl sarēķinājis , kad būs pilnīgi skaidrs tad arī ieliksim tāmīti
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 14 Feb 2011, 10:08
by elf
Ja grib lai kolektori ideāli sakristu ar galvu ,tad vajag likt uz štiftēm(Tapiņām).
Kloķenes kakliņu izmērs,maksimālā pieļaujamā spēle +0.01mm.
Tas pats ar virzuļiem,maksimālā spēle +0.01mm.
Krosos ļoti labi griezušies ,problēmu nav bijis.Par ralliju nezinu.
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 14 Feb 2011, 13:36
by plaza
Ja grib lai kolektori ideāli sakristu ar galvu ,tad vajag likt uz štiftēm(Tapiņām).
Kloķenes kakliņu izmērs,maksimālā pieļaujamā spēle +0.01mm.
Tas pats ar virzuļiem,maksimālā spēle +0.01mm.
Krosos ļoti labi griezušies ,problēmu nav bijis.Par ralliju nezinu.
Nu tu gan Te ko palaidi pīli kolektori uz štiftēm , nu apmēram 30 gadu vecs pasākums, bet par tām spēlēm nu gan. Jau no rūpnīcas nevienam virzulim nevar būt montāžas izmērs 0,01 mm jeb 1 simtdaļa. Tuvu tam var būt tikai pašiem jaunākajiem dzinējiem ar spec alumīnija lējuma blokiem , kas pārklāti ar nikosilu , jo lineārā izplešanās tāda pati kā virzulim un uz tā rēķina var būt max. maza termiskā atstarpe, jeb montāzas izmērs.Tikai jo lielāks diametrā virzulis , jo lielāka termiskā atstarpe.Par kloķenes izmēriem nu cik man zināms mašībūvē it kā viss tiek ražots pielaižu izmēros piem. Vaz klasikas kloķvārpstai pamata izmēram jābūt no 50.775 -50.779 mm savukārt klaņiem no 47,814-47,834 mm.

Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 15 Feb 2011, 09:55
by elf
Par spēli bij domāts tā ,ka maksimālā spēle tiek palielināta pa 0.01mm.
Kolektorus uz špilkām var pieskrūvēt gan uz vienu pusi gan uz otru pusi.Bet ja ir uz štiftēm, tad tikai vienā veidā.
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 15 Feb 2011, 19:51
by plaza
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 16 Feb 2011, 09:45
by elf
hi..neviens mans dzinējs nav noklapējis.
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 17 Feb 2011, 23:17
by mr. Andris
Gribētos redzēt šīs tēmas turpinājumu. Vai ir jaunumi?
Re: sporta dzinēja būvniecība
Posted: 18 Feb 2011, 14:33
by plaza
Tātad tiks uzstādīts Weber karburators
IMAG0101.jpg
IMAG0102.jpg
IMAG0103.jpg