
Tā kā pusasis bija savu laiku nokalpojušas izdomāju nomainīt gultņus, un pie viena uzlikt jaunu kardānu(vecajam bija abi krustiņi izdiluši un brīvkustība rievsavienojumā pie kārbas)!
Paldies garažas kaimiņam par dāvanu(kardānu)!

Tā kā pusasis bija izņemtas tad pie viena nomainiju arī reduktora blīvslēgu!
Vecā gredzena un gultņa nomaiņa neradija sarežģijumus, jo bija speciāls novilcējs, problēmas radās ar jaunā gredzena uzlikšanu, jo Lienes ielā pirktie bija tā kā par maziem, jo uzspīle bija 0.12mm, un karsējot līdz robežai kad gredzens sāk krāsoties zilgans viņu nevarēja uzdauzīt virsū

Abām pusasīm nācās karsēt to gredzenu zilganu un tikai tad dabuju virsū ar otro piegājienu!
Papildus drošībai gredzenu pieķēru ar metināmo, vienu punktu katrai pusasij!
Zinu, ka daudzi karsēja to gredzenu līdz sarkanam un tad viņš uzejot bez dauzīšanas, bet tā gredzena metāls zaudē savas īpašības!
Problēmas sanāca arī ar reduktora blīvslēgu, ļoti ilgi nomocijos līdz iemāniju vietā, jo nebija tik lielas trubas un nācās ar āmuru viņu iedabūt vietā!
Pēc TA, beidzot, nomainiju motoram priekšējo blīvslēgu, jo visa motortelpa bija piešķiesta ar eļļu!
Visvairāk laika aizņēma vecās blīves nokasīšana no priekšējā vāka, vienkārši murgs!
Pie viena uzliku pagarinājumu ķēdes spriegotājam un nomainiju to pusloku, kas piespiež ķēdi, rezultātā vēl kādu laiku var braukt nemainot ķēdi un zobratus!
Ā, un vēl uzliku salona radiatoram interesantu krāniņu, ko PSRS laikos veči paši taisija!