Page 3 of 6

Re: 2107, 1987

Posted: 27 Jun 2012, 00:42
by swayzak
Sēdekļi no Pontiac Fiero, pac galvenais ka labā stāvoklī un bez kautkādām elektro fīčām,
Sēdekļos ir iebūvēati skaļruņi būs jāpieslēdz un jāpaklausās kā tas ir braukt ar muzikālā klēslā :D
Galvai tika darīts viss ko mācēju un varēju izdarīt ar savām pērtiķa rokām ;)

Re: 2107, 1987

Posted: 01 Oct 2012, 00:14
by swayzak
pa vasaru ir daudz braukts un līdz ar ko ir bijis vairāk jataisaImage te jāskatās uz logučurajāmo bačoku, ilgu braukāju bez mazgāju logu ar AJAX :rofl: noskatījos ka belarusam ir labs kompakts logučurātājs un kad pirku savam MTZ detaļas, ievaicājos cik maksā unn 5.36 ls tikai :thumbup: , pasūtiju un nākamājā dienā jau uzliku stiprinājumi der 1:1 :mrgreen: Cik tāds maksā Lienes ielā nezinu, lētāk? :?Image

Gadījās, šitā ka likās ka viss kārtībā tomēr uzmetu aci zem haubes un atklājās ka ģeneratora stiprinājums ir pārluuzis, kāpec viš salūza pa stipru pievilkta siksna varbūt? Image

Tebiju apstājies smukā vietā desmitos vakarā, bet nejau tikai tāpēc lai fočētu
Image
Image
Image
Image
pie vainas bija šķembas tur aimugurē, pa kurām gāju sīpi un bedre zālītē, labi ka tā, un vēl paliku taini uz ceļa :lol:
Image n o rīta 06;30 uzņemta bilde gaidu kad atvērsies lienes veikals :roll:

Image
šitas notika negaidot kad braucu pa valmieras ielu un pie irves pēkšņi viens zaļš VW Lupiķis izdomāja taisīt kreiso nācās strauji bremzēt, bet bremzes nebija, labi ka pretējā bija brīva un varēu ieraut tajā, bet tālāk nācās braukt apakaļ , nemaz neizkaapu paskatīties, kas pa vainu, pa Čakeni braucu pat uz 50 bez bremzēm tīri ekstrēmi, kad izkāpu konstatēju ka bremžu cilidrs ir pēkšņi saplaisājis un taas ir ne PSRS ražojums tā ka turpmāk uzmanīšos ,
bet pēc 1.5 stundām jau braucu apakaļ uz centru nekā sevišķa tikai bremzes nevienmērigi biju vienatnē atgaisojis.

Re: 2107, 1987

Posted: 01 Oct 2012, 21:43
by Fiat 124
Ar to šarnīru, Tev savā ziņā paveicās, ka neizlīda arā uz šosejas pie 90km/h! ;) Pirms tam nevarēja just, ka tik stipri izdilidlis? Droši ka ne, jo atspere nospriego to šarnīru, tā ka īsti nevar klabēsanu dzirdēt...
Micukam arī pārplīsa tas cilindrītis, tikai uz TA ruļļiem!

Re: 2107, 1987

Posted: 28 Oct 2012, 17:28
by swayzak
šitas skats man atgādina GTA :mrgreen:
Image

Re: 2107, 1987

Posted: 11 Apr 2013, 00:03
by swayzak
nedaudz apdiluši zobi un pārslūzusi satelītu ass lika jaukt un skatīties, kas tur grab Image
tika uzlikts reduktors ar šitādu bloķejošo elementu, kurš tika iepirlts no Micuka, paldies viņam, ka man vismaz nav vienritenis, jo ar salauzto redutoru , kā zināms bloķējās labi, uzreiz uzliku bet tad bija slikti laika apstakļi lai testētu nekāda mitruma, un liels sals :lol: Image
lai uzliktu pusasis vajadzēja nedaudz apsāģēt tās, nozāģēju nežēlojot no katras pa kādiem 3mm :!: vai tā var darīt nezinu, bet kad mainīju bija darīju bija vienalga, jo bija auksts, :geek:

Re: 2107, 1987

Posted: 11 Apr 2013, 13:13
by Micuks
Šeibām vajadzēja iekšējo diametru paurbt lielāku kad liku kopā, bet tas ir cietmetāls, toreiz knapi ārējo diametru piedzinu! pašam bija doma apzāģēt galus. Pusasei gals ir uz konusu tā kā 3mm neko būtiski nemaina. Tikai biju aizmirsis par šito štelli :eh:
Kāda ir braukšana?

Re: 2107, 1987

Posted: 11 Apr 2013, 21:34
by swayzak
Braukšana laba nevar sūdzēties, nav tā kā r metināto, ka abi rati griežas kopā un sākas problēmas,
kad pacelts viens rats, pagriezt ir diezgan viegli to , jo tur takš eļļa par ko biju piemirsis sākumā ar pusāsīm tesējot kāda pretestība :arrow:
pa sausu asvaltu sagriezt neizdodas, arī slapju diezgan grūti, varbūt pie vainas ziemenes, kas joprojām virsū ;)
bet šodien no rīt abraucot uz darbu diezgan smuki iemetu šķērē vienā līkumā :clap:

Re: 2107, 1987

Posted: 11 Apr 2013, 22:04
by Micuks
Uz asfalta visdrīzāk nekāds lielais bloķējums arī nebūs, uz grantenes gan jābūt efektīvāk kā bez! bet tev jau tāpat vajadzēja tikai reduktoru un kā reduktoru arī pa attiecīgu cenu arī tirgoju, tas elements kā papildus bonuss :D
Tā bija cietākā un pēc parametriem piemērotākā atspere, neko stiprāku tur iebāst vairs nevar :eh:
Kaut kādu eļļošanu jau tur vajag, lai tās šeibas nenodiltu pārāk ātri!

Re: 2107, 1987

Posted: 11 Apr 2013, 22:17
by swayzak
Protams, par to ka man vajdzēja tikai reduktoru, jo gribējās salikt ātrāk, kad rakst'ji PM biju garāžā un metināju savējo reduktoru , kad vakarā atbraucu mājās ilgi nedomāju piekritu, jo šitāds ir daudz labāks nekā man skaidainais un sametinātais, Ar metināto bail braikt ņemot vērā manu braukšanas stilu
es bāzi galvu apakšā un dažādi mēģinājis izslidināt gan kad viens rat ir uz asvalta otrs uz ledus gan, grants , zeme sītais no sākuma izspolē abi rati tad griežas viens, tas jau ir lab s rādītājs. Kad iegriež un vienāda seguma nekad vnav bijis tā ka grieztos tikai viens rats :clap:
vismiekliigakie šķita citi piedāvājumi, kuri negribēj atdot reduktoru kamn pat nezina attiecību pa 10 ls un kurš ir sazin kādā stāvokli, jo nav pat noņemts :thumbdown:

Re: 2107, 1987

Posted: 12 Apr 2013, 09:04
by Micuks
Reduktors bija ļoti labā stāvoklī, zobi kā jaunam :)

Jā nu diemžēl esmu bieži dzirdējis no pircējiem ne tās labākas atsauksmes par dažiem vietējiem un ne tik vietējiem vazistiem, kuri grib par kosmosu nogrūst daļas :( viss sūdīgākais ir tas, ka piečakarētie vai gandrīz piečakarētie cilvēki arī vazi.lv uzskata par negodīgu cilvēku perēkli dēļ dažiem eksemplāriem :( zinu vairākus jaunos vazistus, kam izpratne par cenām vēl maza, vienam bija piedāvāts lietots sānu stikls par 15Ls kaut jauns veikalā maksā ~7-8Ls.....