Page 3 of 3

Re: grabuliic limited drift project :D

Posted: 31 Aug 2011, 10:46
by plaza
Vaza kārba jau pie 200 zs un 200 nm ir par vārgu , jo reāli ir ražota 1200 ccm motoram tā ka padomājiet paši , tābūs cita fiata ja nemaldos 130 laikam kārba vai kāds tur cits Nr . , bet ne jau kārbā vien ir problēma , lielākā sāpe būs aizmugures tilts un tu gan ziepe -- pārvadam zobus iznīcinās vienā setā . Visiem nopietniem auto aizmugurē ir Volvo tilti -- tai skaitā Mezīša auto un Lāzes auto arī tā ka jārēķinās un tad jau ir pilna Vaza pārbūve --

Re: grabuliic limited drift project :D

Posted: 31 Aug 2011, 12:42
by Micuks
Es tāpēc savu projektu nolaidu podā jo ja galu galā no žiguļa tur vairs maz paliek, un problēmu tik un tā netrūkst kaut vai tie pieci tievie stienīši, kuri tur tiltu pie virsbūves. Cik noskaidroju pie lielām slodzēm tie ātri vien būs gabalos un arī stiprinājumi pie virsbūves nav nekādi izturīgie........

Re: grabuliic limited drift project :D

Posted: 31 Aug 2011, 14:43
by Grabuliic
jaaparokaas varbuut atradiisu linku uz to maajas lapu.... volvo tilts... tu doma 240 ? plaza cik vareetu maksaat kaarba kura vareetu tureet saadu motoru ?

Re: grabuliic limited drift project :D

Posted: 31 Aug 2011, 14:48
by Kazha
jaaparokaas varbuut atradiisu linku uz to maajas lapu.... volvo tilts... tu doma 240 ? plaza cik vareetu maksaat kaarba kura vareetu tureet saadu motoru ?
viewtopic.php?f=13&t=2599&start=40

Re: grabuliic limited drift project :D

Posted: 31 Aug 2011, 14:59
by plaza
kārba s izturība atkarīga no dzinēja griezes momenta , līdz ar to cik tas liels tik arī būs . Ja būs sakruķits motors memērā tad tikai ar Volvo kārbu un flanča starpniecību var tikt galā -- ja par to kārbu ko es runāju tad kādus 200 zs varētu turēt bet par griezes momentu gan nezinu
Nopietnas sporta kārbas aizmugures piedziņai maksā kosmosu ,

Re: grabuliic limited drift project :D

Posted: 31 Aug 2011, 15:42
by mezitis
ne pa velti Mezīša Žigulis izmaksāja uzbūvēt pari pa 70 000 eiro
http://subarupower.lv/jaunumi/zurnals-m ... rsgriezuma