Re: Smilšustrūkla Madonā
Posted: 09 Jul 2013, 15:29
ATR (Honda Accord TypeR) visi 4. Priekšējiem pa aprautai stiprinājuma vītnei katrai skavai. Katrā priekšējā skavā pa salocītai vadīklai, kuru brutāla izdauzīšana aizņēma 1.5h (strādājot divatā) - nācās urbt caurumu vadīklas kanalam, pēcāk aiztaisīts ar smuku konusa vītnes zaglužku (lai nav jāgļuko ar metināšanu). No 6 virzuļiem 1 dzīvs. Pakaļējie supporti puslīdz normā. Viss nostrūklots, pulveris (grunts, krāsa, laka), tonis - (beidzot
) balts, visi sīkumi cinks, šistas aizstāts ar ņeržu, atjaunotās vītnes skavām M14x1.5, jaunās skrūves - ņerža. Gumijas saimnieka, jaunie cilindri visi iz Budwega. Visi pareizie smāķi.
Pirms

Pārgrieztās vītnes skavām - sorry par bildes kvalitāti

Aiztaisītie zaurumi vadīklu kanāliem pēc vadīklu IZDAUZĪŠANAS #-o

Vecie VS jaunie

Pēc smilts, kārtējoreiz secinu ka tikai NISSIN māk izvēlēties kvalitatīvu supportu sakausējumu, Lukas tos taisa no ķīniešu konservbundžām.

Jaunās pamatņu skrūves

Izslīpēti klužu fiksatori un piespiedēji

Visi sīkumi no cinka vannām + šistas iz ņeržas.

Nu un gotavs






Pirms

Pārgrieztās vītnes skavām - sorry par bildes kvalitāti

Aiztaisītie zaurumi vadīklu kanāliem pēc vadīklu IZDAUZĪŠANAS #-o

Vecie VS jaunie

Pēc smilts, kārtējoreiz secinu ka tikai NISSIN māk izvēlēties kvalitatīvu supportu sakausējumu, Lukas tos taisa no ķīniešu konservbundžām.

Jaunās pamatņu skrūves

Izslīpēti klužu fiksatori un piespiedēji

Visi sīkumi no cinka vannām + šistas iz ņeržas.

Nu un gotavs




