Page 3 of 3

Re: karburātora maiņa 2108?

Posted: 20 Feb 2013, 20:16
by rallyfan
nu sastāstīja :D

Re: karburātora maiņa 2108?

Posted: 21 Feb 2013, 08:22
by Ruu@uto
:D Man jau nu liekas, cik atceros, ka, ja tas ir 21083 dzinējs, 1500 ccm, tad tur tīri
konstruktīvi vārsti netiek līdz virzuļiem jau standartā - virzuļos ir iedobes šim nolūkam.
Ar kaltiem vai nekaltiem virzuļiem tam sakara nav. Turklāt tā kalšana nav nekāda
kalšana, kā to parasti saprot, bet specifisks liešanas process... :D

Re: karburātora maiņa 2108?

Posted: 21 Feb 2013, 18:16
by Micuks
Specifisks process? vai tik materiāls nav izturīgāks, vienīgais kas liešanā var būt specifisks tā būtu termiskā apstrāde...

Re: karburātora maiņa 2108?

Posted: 22 Feb 2013, 08:23
by Ruu@uto
Micuks
Specifisks process? vai tik materiāls nav izturīgāks, vienīgais kas liešanā var būt
specifisks tā būtu termiskā apstrāde...
======================
Smagi maldies! :D Parastā virzuļu ražošanas tehnoloģija ir liešana kokilē (veidnē),
t.s. "kalšana" jeb izotermiskā presēšana izpaužas tā, ka alumīniju temperatūrā uz
tā kušanas robežas presformā saspiež, standarta parametri ir ~500 C temperatūra
un ~250 tonnu spiediens. Rezultātā iegūst daudz blīvāku virzuļa materiālu, kas
ļauj izgatavot stipri vieglākus virzuļus ar daudz augstāku virsmas cietību. Termiskā
apstrāde virzuļiem veikta netiek, jo tos , gan lietos , gan "kaltos", pēc izgatavošanas
dzesē tuneļkrāsnī noteiktā režīmā... 8-)