Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

21 Aug 2013, 17:48

5w40, ieteica vietējie sportisti, jo motors nav paredzēts braukšanai pēc piena. Šķidrāka par 10w40, laikam arī labāk eļļo.
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1413
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

21 Aug 2013, 20:13

:rofl: 0w30 jalej ta vel šķidraka un sanak vel labak eļļo Image


Šitads jaukums ar ir labs spiediena izlidzinašanai :mrgreen: :arrow:

Image + Image
Power is nothing without quattro
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

22 Aug 2013, 08:36

melnis
5w40, ieteica vietējie sportisti, jo motors nav paredzēts braukšanai pēc piena.
Šķidrāka par 10w40, laikam arī labāk eļļo.
========================
:D Dzinēja darba temperatūrā tas pirmais cipars 5w ir galīgi pie kājas - tur "spēlē"
tikai karstā viskozitāte "40". Ja kas, sportisti - šosejnieki daudzviet pasaulē izmanto
"monogrādus" - SAE 40 un SAE 50 viskozitātes klases eļļas, jo ar neuzsildītiem
dzinējiem tur braukt nemēdz. Ford Cosworth DFV (F3000) dzinējam arī "oriģinālā"
motoreļļa bija SAE 50... Tā ka, ja gribi "spīdzināt" dzinēju ne pa jokam, skaties
pēc 5W-50, 10W-50, 15W-50. Ja kas, teicami sevi mūsu autokrosa "zelta" gados
parādīja "pussintētika" TEXACO Havoline Extra 15W-50, ar to brauca praktiski visi
vadošie braucēji, neskatoties, kas rakstīts uz auto :D Un tur slodzītes dzinējiem ir
nevājas...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest