Tā, runājot par krāsu,šī ar ko ir izkrāsota iekšpuse nebūs virsbūves krāsa, tur būs kaut kas interesantāks, bet arī oriģinālās krāsas nebūs, bet tas lai pagaidām paliek par noslēpumu. Nepatīk man tie oriģinālie toņi, kaut vai sitiet nost . Zinu, ka šeit forumā visi spiež uz oriģinālo, bet es atturēšos.
Rūsu es slīpēju ar to ripu uz flekša, tad 240 smilšpapīru un apstrādāju viņu ar rūsas konservētāju 4cr 4040, itkā esot ļoti labs, to tad redzēšu. Apraksts par produktu-
-4040 Rūsas konservētājs
Rūsas izolētājs/konservētājs pārvērš mitruma saturu korozijas slānī oglekļa dioksīdā un aptur turpmāku metāla koroziju. Redzamā rūsa pirms tam ir rūpīgi jānotīra. 4040 spēj iespiesties pat visdziļākajos slāņos un spēj apturēt pat cinka koroziju. Neilgi pēc materiāla uzklāšanas, korozijas slānis tiek izolēts un tas var tik pārklāts ar 1K vai 2K gruntīm vai poliestera špaktelēm. Produktam ir lieliska adhēzija metālam, alumīnijam un cinkotām virsmām. Neuzklāt produktu pie temperatūras zem +15°C. Produkts ir uzklājams ar otru vai krāsošanas pistoli (1.2-1.4mm dīzi).
Ieklausoties foruma biedru ieteikumos, tika nofleksēti zem bamperiem tie gali, lai nekrājas visādi nelabumi.
Nākamā reportāža būs kad auto tiks nogruntēts, ielikšu kādu bildi, jo neviens jau noteikti nav redzējis nogruntētu sesto žiguli
