Page 3 of 10

Re: 21074-tripcar

Posted: 12 Dec 2009, 22:03
by Traktorist
Šodien dabuju 80 amperīgo ģeneratoru no BMW E34 2.4td. Ideāli dēr uz 213 motora ģeneratora stiprinājumiem. Tuvākajā laika pameģināšu bildes uztaisīt.

Re: 21074-tripcar

Posted: 13 Dec 2009, 00:14
by Klavs
A kam tev tāds? Kas parastajam vainas?

Re: 21074-tripcar

Posted: 13 Dec 2009, 17:48
by Traktorist
Parastāja būs pamaz priekš maniem planiem. Kad salīkšu audiosistēmu un šprīci, tad vajadzes jaudīgāko ģeneratoru. Nu un dabuju to nahaļavu... :thumbup: Vēl dzirdeju ka tie ģeneratori ir mužīgi.

Re: 21074-tripcar

Posted: 27 Jan 2010, 21:44
by Traktorist
Tā kā foruma biedri interēsejas par šo ģeneratoru uzlikšanu uz žiguļa motoriem ar tilpumu līdz 1.7 litriem, teikšu tā: tiem motoriem ģeneratora kronšteins atšķīras no stiprinājuma 1.7 dzīnejam. Bildes vēl neuztaisīju, bet uz brīvdienam būs. Motors pagaidam uz grīdas, nobildešu no visam pusem kā tur viss izskātas.

Re: 21074-tripcar

Posted: 29 Jan 2010, 23:28
by Traktorist
Informacija sekojoša par BMW ģeneratora uzlikšanu: oblīgati jāizmanto ņivas motora ģeneratora stiprinājumu, bildēs var redzet kāpēc. Ja ģeneratoru liksim uz māšīnu, kurai sprieguma regulators ir atsevišķi no ģen., tad bišķiņ jāizmaina elektroshēmu ( vājāg tikai ierosinājumu, vādus uz regulatoru nevajag). Vēl vajadzes kronšteina stiprinājuma urbumus uztaisīt ovalus, lai pieskruvēt drusku zemāk, lai varētu uzlīkt siksnu.
Tā izskatas uz motora:
Image
Ģeneratora kronšteins no parasta motora:
Image
ģeneratora kronšteins no Ņivas motora:
Image

Cēru ka daudz-maz normali izstāstiju kā jāliek, būs kādi jautajumi-jautajiet :draugi:

Re: 21074-tripcar

Posted: 30 Jan 2010, 16:06
by eerms
varbūt muļķīgs jautājums, bet vai elektroinstalācijai nekas baigi nemainās, ja uzliekot BMW ģeneratoru strāvas stiprums palielinās faktiski 2x?

Re: 21074-tripcar

Posted: 30 Jan 2010, 17:09
by Micuks
Nemainās, katra elektro ierīce strādā ar tādu strāvas stiprumu kādu tam vajag :)

Re: 21074-tripcar

Posted: 23 Feb 2010, 22:34
by Traktorist
Šodien nomainīju aizmugurejam tiltam visas svīras. Pēc braukšanas uz Igauniju palielinajas visadas nepatikamas skaņas no tilta un paradijas baiga nestabilitāte uz ceļa :o . Nomainot tas svīras rezultāts parsteidzošs: pazūda grabešāna un, galvenais, tagad nevelk mašīnu pa labi. Izradijas ka viena svīra bija salocīta, a es praktiski 8 gadus tā braucu un tagad viss atrisinājas :thumbup: Mocijos sēn ar to velkšanu uz labo pūsi, savirze regulejam, gultņus mainiju, rumbas utt. Arī aizmugurē skatijos, bēt nenoņemot nost svīru, nevarēju nodefektēt tadu šaizi. :brauc:

Re: 21074-tripcar

Posted: 25 Feb 2010, 02:04
by andrisal
Nemainās, katra elektro ierīce strādā ar tādu strāvas stiprumu kādu tam vajag :)
spriegumu :)

Re: 21074-tripcar

Posted: 25 Feb 2010, 09:52
by Миша
Nemainās, katra elektro ierīce strādā ar tādu strāvas stiprumu kādu tam vajag :)
spriegumu :)
;) Micuks visu pareizi uzrakstīja, spriegums visam iericem ir vienads ~12-14V