
Skrūvju caurumos iepildīju hermētiķi kā jau parasti un arī galvas nosmērēju tā var izsargāties no skrūvju sarūsēšanas



Tāpat turpinās 1.5L motora ģenerāl apkope, noņemot vārstu atsperi atklājās:
Visi cieti un viens pat atdalījies, nav nekāds brīnums, bet......

Un te interesantākais, līdz šim cik esmu pārlasījis mitsubishi dzinējus, pat 20 gadīgiem auto vārstu atsperes nav bijušas tik ļoti nosēdušās un ar tādu savstarpēju atšķirību


Arī ar roku var just ka vecās ir daudz švakākas un ar to arī zūd jauda

Eļļas sūknis ir jauns, bet labi, ka paskatījos kāds redukcijas vārts, izrādās kāds bij mēģinājis slīpēt vai ko citu un savilcis riktīgas švīkas tāpēc slīpēju visu virsmu līdz izslīpēju un pieslīpēju arī vārstu:

Un pārbaudu tāpat kā citus vārstus


Un sagādātas kedas ar naglām ziemai



Izvilku veco aptieciņu, būs kur salikt rezerves spuldzītes, drošinātājus un citus noderīgus sīkums, aptieciņa žigulim

