Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

11 Nov 2013, 23:00

Ārprāc :crazy:
Ar pulksteņveida mikrometriem!
Bet ja ar papīru tad ar cigarešu, nevis avīzes!
Tajā lapā kur par sūkni ir apraksts reduktora remonts! mācies internetu!
 
User avatar
wien200tniek
Vazists
Posts: 234
Joined: 13 Dec 2011, 21:53
Location: ap Saldu

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

11 Nov 2013, 23:05

:D aha atradu! bet drošvien izmantošu cigareš papīrel, jo nav instrumenti tadi.
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

12 Nov 2013, 09:25

hei guru !
kā pareizi jāpiebrauc žiguļa motors?
esmu biski apjucis. citi saka ka jāmin citi- prātīgi ??
kāda ta i īstā recepte??????????????
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
 
User avatar
Alutinsh
Vazists
Posts: 483
Joined: 25 Jan 2013, 18:29
Automašīna: e36
Telefons: 28302495
Location: Skrundas nov.

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

12 Nov 2013, 13:42

Ja nemaldos, tad laikam te pat forumā bija aprakstīts kas un kā! Aukstā piebraukšana ar ir, velkot vai griežot ar elektromotoru. Bet nu lai speci runā.
Vaz Vasara 2013: Ainaži - Rucava + Trase = 666km
Pretī Zelta Rudenim 2013: Skrunda - Kandava + Trase = 123km
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

12 Nov 2013, 14:47

hei guru !
kā pareizi jāpiebrauc žiguļa motors?
esmu biski apjucis. citi saka ka jāmin citi- prātīgi ??
kāda ta i īstā recepte??????????????
Noteikti ir jāpiebrauc!
Gredzeniem ir jāpiedilst cilindram, kapēc? pirmkārt tāpēc, ka siltuma novade no virzuļa uz cilindru iet caur gredzenu, jo lielāka virsma pieguļ cilindram jo labāka novade! otrkārt gredzena virsmai ar cilindra sieniņu ir jāsastrādājas, lai nebūtu pastiprinātas berzes un termo izmaiņu! Nepareiza piebraukšana pārkarsē gredzenus jo tie nepieguļ ar visu virsmu tātad pilnvērtīgi nenovada kartumu un nav sastrādājušies ar cilindru.
Ir speciāla iekārta ar kuru apstrādā cilindrus, paši gredzeni arī ir ar speciālu virsmu, kura nodilst pirmajās darbības minūtēs, vot šādā gadījumā klasiskā piebraukšana nav vajadzīga.
 
Jany
Vazists
Posts: 32
Joined: 12 Aug 2013, 14:52

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

12 Nov 2013, 18:10

kur meklēt problēmu, nedeg labais tuvais lukturis, iesledzot tālos deg

Paldies, bus jaskatās, bet itkā visu izkustināju, interesanti, ka ieslēdzot tālos, iedegās


vēl kas pa vainu varētu būt ka nesūc augšā no bākas benzīnu, smainiju membrānu, no kaniņas pataisno viss smuki sūc, ka parliek atpakaļ no bākas, parūc kamēr beidzās benzīns notraujot trubiņu kas iet suknī no bākas vnk gaiss šņāc, bākā pietiekami benzīns
te izkatās ka bāka ciet, bet ar vēl nezinu 100%,noņēmu trubiņu no bākas un laidu pa taisno no kaniņas, tad itkā viss gāja,
vēl parādījās problēmas, brīvgaitā rūcot deg akumulatora lampiņa, uzgāzējot nodziest un ir tāds kā klīkšķis, taka relejs slēgtos

rīt pa gaismu jaturpina tālāk ņemties

Paldies par palīdzību, gaidu vēl ieteikumus.
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

12 Nov 2013, 21:24

murgs kaut kāds...... visi kā viens man te ka vajag ņivas motora poduškas. skuju tagad bikse sitas gar stūres ķegu.
ko man tagad darīt? bukses baigi dārgāš bija! pārmetināt bikses?
vai i kads cits risinājums.
un ko var spriegotājam izmantot kā pagarinātāju. es uz raso no veca bendzinsukņa izrāvu tos kapara galus .derēja kā uzlieti, bet liekas ka dils ātri...
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3379
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

12 Nov 2013, 21:44

Ikdienas vai nesporta auto ņivas spilvenus likt nevajag! pirmkārt tie ir pārāk cieti!
Kad man vajadzēja spriegotāju pagarināju ar titāna trubiņas gabalu, kurā iepresēju galu no cita spriegotāja un trubiņu uzpresēju spriegotājam, ja vajag vari to dabūt, vairs nevajag jo piemeklēju attiecīga garuma ķēdi.
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

13 Nov 2013, 10:35

Micuks
Arnisv rakstīja:
hei guru !
kā pareizi jāpiebrauc žiguļa motors?
esmu biski apjucis. citi saka ka jāmin citi- prātīgi ??
kāda ta i īstā recepte??????????????
---------------------------------------
Noteikti ir jāpiebrauc!
Gredzeniem ir jāpiedilst cilindram, kapēc? pirmkārt tāpēc, ka siltuma novade no virzuļa uz cilindru iet caur gredzenu, jo lielāka virsma pieguļ cilindram jo labāka novade!
----------------------------
Vispār jau vairāk siltums tiek novadīts no pašiem gredzeniem, īpaši no augšējā, kurš atrodas t.s. "ugunszonā".
No virzuļa lielākā daļa siltuma tiek novadīta uz "apakšu", uz kartera pusi. Ja nu dikti vajadzēja, tad vēl "krievu
laikos" taisījām dzesēšanu ar eļļu, līdzīgi, kā turbomotoriem.

otrkārt gredzena virsmai ar cilindra sieniņu ir jāsastrādājas, lai nebūtu pastiprinātas berzes un termo izmaiņu! Nepareiza piebraukšana pārkarsē gredzenus jo tie nepieguļ ar visu virsmu tātad pilnvērtīgi nenovada kartumu un nav sastrādājušies ar cilindru.
------------------------------
Jā, pareizi, tiesa, gan jau pats būsi redzējis cilindru virsmas, uz kurām pat pēc pārsimts tūkstošu nobraukuma
vēl aizvien bija redzamas hona pēdas :D

Ir speciāla iekārta ar kuru apstrādā cilindrus, paši gredzeni arī ir ar speciālu virsmu, kura nodilst pirmajās darbības minūtēs, vot šādā gadījumā klasiskā piebraukšana nav vajadzīga.
--------------------------
VAZ standarta gredzeni bija: augšējais ar poraino hromu, vidējais ar hroma pārklājumu, eļļas gredzens
nehromēts. VAZ oriģinālvirzuļi bija alvoti. Mikroreljefa "uzdzīšana" virsmām savulaik bija populāra, bet, kad
taisījām sacīkšu auto, vienkārši viss tika likts nedaudz "brīvāks", tad pietika ar kādiem 1000 km, un tad jau
bija jūtams, kad motorītis sāka "elpot" brīvi :D Tā ka uz priekšu ...
 
User avatar
Arnisv
Vazists
Posts: 673
Joined: 26 Jul 2011, 22:06
Automašīna: 2101
Telefons: 29211568
Location: Liepāja
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top

13 Nov 2013, 11:42

ok.
man ieteica 500 braukt prātīgi, tad nomainīt eļļas filtru un pie 1000 filtru un eļļu un tad var pamazām dot lielākus apgriezienus.
a man volvo 200.000 vel bija hons redzams................
ВАЗ - это единственная в мире марка машины, которая может сломаться стоя в гараже.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests